Adsız Bölüm 10

122 7 0
                                    

CHANYEOL & EUNSAN KONUŞMA:

Eunsan: Chanyeol nasılsın?

Chanyeol: Hiç iyi değilim.Çünkü Baekhyun bana inanmıyor ve beni yanından kovuyor.

Hatta şu an yanağımdaki morluğu görmeni çok isterdim.

Eunsan: Ne?Ne morluğu Chanyeol?Anlatsana bana bi olanları!

Chanyeol: Onun  yanına gittim ve senin hakkında bir kaç kötü şey söyledim.

Bunlara dayanamayıp sinirlendi ve sonra suratıma sert bir yumruk geçirdi.

Bir kaç dakika sonra ise yanağım morardı.İşte olan biten bu...

Eunsan: Peki şimdi nasılsın?

Chanyeol: Daha iyiyim.

Çünkü bunu birine anlattım ve içimi döktüm.

Eunsan: Peki Baekhyun nasıl?

Chanyeol: O mu?

O Taeyeon'a onunla bir süre konuşamayacağını ve yurt dışına gideceğini söylemek için evden çıktı.

Eunsan: Neden yurt dışına gidecekmiş ki?

Chanyeol: Aslında yurt dışına gitmeyecek.

Daha iyi hissedinceye kadar evden çıkmayacakmış.

Bu yüzden de Taeyeon'a yurt dışına gidiyorum diye yalan söyleyecekmiş.

Eunsan: Onunla konuşmayı düşünüyorum ve yalan söylememesi için elimden geleni yapacağım...

Chanyeol: Oh...Cidden mi? Ben de ne zaman benimle konuşacaksın diye merak ediyordum. :)

Eunsan: B-Baekhyun sen misin?

Chanyeol: Evet benim Eunsan.

Eunsan: Ahh Baekhyun ne kadar kötü birisin sen ya!

Chanyeol: Özür dilerim ama bunu yapmak zorundaydım.

Benimle ne zaman barışacağını Chanyeol'dan öğrenmek istemedim.

Ama bu sefer daha çok kızdın bana biliyorum ama gerçekten sırf beni affetmen için daha ne yapabilirim ki?

İstersen kendimi kendim döveyim.Hı?

Eunsan: Tamam Baekhyun bir şey yapmanı istemiyorum.

Çünkü seni özledim ve seninle barışmak istiyorum.

Seni bu kadar beklettiğim için senden çok özür dilerim,üzgünüm Baek.

Chanyeol: Asıl ben özür dilerim senin beni çok sevdiğini bildiğim halde sana onunla çıktığımı söyledim ve seni çok üzdüm...

Bir de artık benim telefonumdan konuşsak seninle.

Çünkü senin ve Chanyeol'un bu kadar yakın olmasından hoşlanmadım Eunsan.

Eunsan: Tamam da, neden bu kadar rahatsız oldun ki Baekhyun?

Alt tarafı Chanyeol ile tanıştık ve şu an iyi arkadaş olduk.

Chanyeol: Neden ben de bilmiyorum ama istemiyorum.Çünkü çok rahatsız oluyorum.Oldu mu?

Eunsan: Tamam sonra görüşürüz.Şimdi ders çalışmam lazım ve evi toplamam gerek.Hoşça kal kıskanç Baek.

Chanyeol: Ya ben kıskanç değilim tamam mı?Sana nedenini bilmediğimi söyledim!

Eunsan: Tamam Baek anladım.Görüşürüz.

Chanyeol: Görüşürüz.

NOT:Aslında telefonda konuşan Chanyeol değildi Baekhyun'du. Bu arada özür dilerim biraz karışık oldu bu bölüm...



UNKNOWN FAN<BAEKHYUN>Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin