Adsız Bölüm 9

117 8 0
                                    

(Baek adlı kullanıcısı engeli kaldırıldı)

Baek: Haha biliyodum en sonunda beni affedip engeli kaldıracağını.:)

Eunsan: Eğer böyle davranırsan tekrar engellerim seni Baek.

Baek: Tamam sustum. Ee nasılsın?

Eunsan: İyiyim ama sana hala kırgınım. :(

Baek: Tamam ama gerçekten senden daha kaç kere özür diliycem. ÖZÜR DİLERİM EUNSAN...

Eunsan: Tamam tamam şaka yaptım.Seninle kavga etsek bile sana küsemem.Çünkü sen benim en sevdiğim arkadaşlarımdan birisin ki benim sana karşı çok farklı hislerim olduğunu sende biliyosun.

Baek: Eunsan özür dilerim ama biz bir gün önce yani senin beni engellediğin zaman ben Taeyeon ile çıkmaya başladım. :(

Eunsan: Ah ne kadar güzel!Sen orada mutlu mesut yaşa,seni sadece yarım saat göriyim sen de git Taeyeon ile çık.Sana onunla mutluluklar dilerim Baek.

Baek: Bak Eunsan gerçekten özür dilerim.Evet farkındayım seni kıracak çok şey söyledim ama ben senden....

Eunsan: Boş ver beni Baek.Sen kendi mutluluğuna bak ben de seni nasıl unutacağıma.Tamam mı?

(Baek adlı  kullanıcı engellendi)

Baek: Eunsan lütfen yapma (mesaj iletilemedi)

Yine mi engelledim beni? (mesaj iletilmedi)

Eunsan lütfen şu engel denen b*ku  kaldır ve konuşalım. (mesaj iletilemedi)

Eunsan senin gibi bir arkadaşı kaybetmek istemiyorum lütfen kaldır şu engeli!  (mesaj iletilemedi)

Ne yani şimdi sen beni engelleyip Chanyeol ile mi konuşuyorsun? (mesaj iletilemedi)

EUNSAN VE CHANYEOL KONUŞMASI;

Chanyeol: Eunsan Baek'e neden küstün?

Eunsan: Bana Taeyeon ile çıktığını ve ondan ayrılmak istemediğini söyledi ben de engelledim.

Bana artık mesaj atmamasını söyle ve onu benden uzaklaştırmaya çalış.

Benim hakkımda ne kadar kötü şey biliyorsan söyle.Mesela ''çok yalancı,pislik,bencil,kendini beğenmiş vb.''bunlar gibi şeyler işte.

Chanyeol: Peki Eunsan  ama inanacağını pek sanmam.

Çünkü şu anda herkesi yanından kovuyor ve saç diplerini tutmuş ağlıyor...

Eunsan: Ona ağlamaması için ne gerekiyorsa yap ama onu benden bir süre uzak tut Chanyeol lütfen!

Chanyeol: Tamam bir çaresine bakacağım.

Eunsan: Teşekkürler Chanyeol...

Chanyeol: Önemli değil.Neyse şimdi gidip ona senin ne kadar pis biri olduğunu anlatmam lazım.Görüşürüz.

Eunsan: Görüşürüz Chanyeol..:(

 


UNKNOWN FAN<BAEKHYUN>Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin