Sabah uyandığımda ilk işim telefonu elime almak oldu.Baktığımda hiç mesaj yoktu.Sonra üstümü giyinip aşağıya indim ve kendime kahvaltılık bir şeyler hazırladım.Telefonum çalınca hemen masadan telefonumu aldım ve kimin olduğuna bakmadan açtım.
Byunbaek: Günaydın sevgilim.
Eunsan: Sana da.Nasılsın?
Byunbaek: İyim de neden sordun ki?
Eunsan: Dün bana karşı biraz soğuk davrandın da ondan sordum.Bir sorun mu var?
Byunbaek: Hayır da sadece dün Kai ile tartıştık da ondan sinirliydim.
Eunsan: Neden tartıştınız?
Byunbaek: Boş ver çok saçma bir sebepten dolayı tartıştık zaten.
Eunsan: Peki o zaman.Buluşmak ister misin?
Byunbaek: Sonra buluşsak olmaz mı?Şu anda önemli bir işim var da...
Eunsan: İyi tamam o zaman sonra görüşürüz.
Byunbaek: Görüşürüz aşkım.
Aşkım mı?Az önce ne kadar soğuk davrandığının farkında değildi galiba?Neyse,sonuçta hala beni seviyor ve hala çıkıyoruz.Bu iyi bir şey.Derken kapı çaldı.Hemen aşağıya inip kapıyı açtım.Gözlerime inanamıyordum. Kai ağzı yüzü kırılmış bir halde karşımda duruyordu.
Eunsan: Ne oldu sana Kai?
Kai: Sadece biriyle kavga ettim.Ama şimdi iyiyim.
Eunsan: İçeri gel de suratına pansuman yapalım.Şu haline bak her yerin kan içinde kalmış.
Kai: Boş ver önemli bir şeyim yok.
Eunsan: Aynadan baktın mı kendine hiç?Kendine baksan emin ol miden bulanır kafanı çevirirdin.
Kai: O kadar kötü değilim,yani en azından kalbimden daha iyi bir durumda.
Eunsan: Hala bana kiminle kavga ettiğini söylemedin.Yoksa üyelerden biri mi?
Kai: Evet ve bunun kim olduğunu sormayı kes!Çünkü kim olduğunu öğrendiğinde benden nefret edeceksin.Bu yüzden artık sorma!!!
Eunsan: Yoksa kavga ettiğin kişi Baek mi?
Kai: Evet onunla kavga ettim oldu mu?
Eunsan: Neden kavga ettiniz?
Kai: Senin yüzünden Eunsan!!!
Eunsan: Benim yüzümden mi?Neden?
Kai: Çünkü bende senden hoşlanıyorum ama sen beni görmüyorsun bile.
Dedi ve dudağıma yapıştı.Ben arkadan Baek'in bizi izlediğini gördüm ve hemen Kai'den ayrıldım.Sonra suratına sert bir tokat attım ve Baek'in yanına gittim.Tam ona açıklama yapacaktım ki koşarak Kai'ye saldırdı ve onu öldüresiye dövdü.
Ben de onları ayırmaya çalışıyordum ama aniden Kai tarafından suratıma bir yumruk yedim.Gözüm çok acıyordu. Baekhyun hemen yanıma geldi ve gözüme bakmaya çalıştı.Elim gözümün üstünde duruyordu. Baekhyun yüzümü açıp bana baktığında gözümün altı morarmıştı.
Byunbaek: İyi misin?
Eunsan: Hayır gözüm çok ağrıyo.
Byunbaek: Sen ağlıyor musun?Eunsan ağlama lütfen.
Eunsan: Dalga mı geçiyorsun?Gözüm acıyor ve sen bana ağlama mı diyorsun?
Byunbaek: Oh... Özür dilerim Eunsan.Benim yüzümden oldu.
Eunsan: Seninle bir alakası yok tamam mı?Benim yüzümden zaten kavga ettiniz.
Byunbaek: Yalnız Kai nerede?
Eunsan: Bana attığı yumruktan sonra kaçmış olmalı.
Byunbaek: Gerizekalı herif!!!Bari bir özür dileseydin...
Eunsan: Tamam Baek.
Byunbaek: Bu gün istersen seninle kalabilirim.Hem zaten gözüne krem sürülmesi lazım.
Eunsan: Sen ciddi misin Baek?
Byunbaek: Evet hem de çok.Olur mu?
Eunsan: Olur ama gözümü acıtmamak şartıyla.
Byunbaek: Ben sana kıyamam ki zaten.Hadi içeri girelim.
Eunsan: Tamam.Ben üstümü giyinip gelicem.Sana da babamın bende kalan kıyafetlerini getireyim.
Byunbaek: Peki,seni bekliyorum.
Eunsan: Tamam sevgilim.
Ben üstümü giyinip elimdeki kıyafetlerle aşağıya indim.Baek beni görünce güldü.
Eunsan: Neden gülüyorsun Baek?Çok mu komik olmuşum?
Byunbaek: Hayır sadece çok tatlı olmuşsun.
Eunsan: Al şunları giy.
Byunbaek: Tamam canım neden kızdın ki şimdi?
Eunsan: Hadi Baek.
Baekhyun üstünü giyinip geldiğinde kahkaha atmamak için kendimi zar zor tuttum.Kıyafetler ona çok büyük olmuştu ama bir o kadar da tatlı göstermişti onu.
Byunbaek: İstersen artık kahkahalarını serbest bırakabilirsin.
Eunsan: Gerçekten çok komik duruyorsun Baek.
Byunbaek: Sen de öylesin ama çok da tatlısın Eunsan.
Eunsan: Sen de öylesin sevgilim.
Beraber uyumak için merdivenleri çıktığımızda az kalsın yine yeri boylayacaktım ama biricik sevgilim Baek beni hemen tutmuştu.Şimdi ise gözlerini gözlerime dikmiş bana bakıyordu.Bir anda dudaklarıma yapıştığını fark ettim.Ben karşılık vermiyordum ama sonradan kaşlarını çattığını gördüğümde ona karşılık vermeye başladım.Ayrıldıktan sonra ise hemen odama çıktık sonra o bana sarıldı ve bende ona.Bir kaç dakika sonra uykuya dalmıştı.Ben de onu izlerken uykuya dalmışım.
Özür dilerim arkadaşlar biraz geç yazdım.Ama bunu yeni bölümler yazarak telafi edeceğim.Yorum ve votelerinizi bekliyorum... :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNKNOWN FAN<BAEKHYUN>
Genç KurguBir fanın Baekhyun'a aşık olmasıyla başlayan konuşma arkadaşlığa döner ve Baekhyun ona bir kızdan hoşlanmaya başladığını söyler.Kız bunu duyunca Baekhun'un artık ondan hoşlanmasının imkansız olduğunu anlar.Oysa ki Baekhun sonradan kızdan fazlasıyla...