4. Bölüm : ÇOK SAÇMA...

26 1 0
                                    

                        Zümra

"Se...sen?"

"Asıl sen?"

"Asıl ben?"

"Heee sen?"

"Hee ben... -noluyoruz ulan- Ayyy aman be üff. İnsanda akıl da bırakmıyorlar. Hayret bişey ya. Senin ne işin var burda.?"

"Annem burda onu almaya geldim. Senin ne işin var burda?"

"Ne,ne,ne,?? Sakın bana Seval teyzenin oğlu olduğunu söyleme."

"Tamam söylemem."

"Öyle misin yani?"

Aşağı yukarı kafa sallayarak onayladı beni.

"Aaoouuuvvvvfff. Bak işte bu hiç olmadı. Neyse geç içeri Seval teyze de seni bekliyor."

Sessizce içeri geçti. Onları ortalıkta göremeyince durup bana döndü. Hemen arkasından geliyordum. Önüne geçip terasa girdim sesimi çıkarmadan. O da aynı sessizlikle beni takip etti. Hanımlar bizi görünce onun ve benim aramda mekik dokudu. Her ne çeviriyorlarsa Seval teyze de ortak gibi görünüyor.

"Seval Teyzem oğlun nihayet buldu yolu."

"Hiç sorma kızım yarım saate gelirim demişti bir saati geçti."

Seval teyze igneleyici bakışlarla oğluna bakarak sarfetti bu sözlerini. Anneannem ve babaannem hemen atladilar lafa:
"Kız Seval tez geleydi konuşamiyacağduk senun ilan haauu meseleyi. Fena mi oldi."

"İyi oldu Rabia sultan iyi.
Oğlum dikilme orda gel otur seni tanıştıralım Zümra kızımızla."

O annesinin yanına geçip otururken ben de bi çay daha getirmem gerektiğini anlayıp mutfağa yöneldim. Hemen bi servis de ona yaptıktan sonra üzerimde hissettiğim gözleri umursamamaya çalışarak yerime geçtim oturdum.

"Teşekkür ederim. "

"Afiyet olsun."

"Oğlum bak bu kızımız Zümra. Rabia ve Zübeyde hanımın torunu. Burda üniversite okuyor. Siz fazla hatirlamazsiniz çok küçüktünüz  köye geldiğimizde Zümra ile çok iyi anlaşırdınız. İlk zamanlar atışıp sonraları hiç bişey olmamış gibi sıkı dost olurdunuz. Her gidiş gelişte aynı terane. O seni şehirli diye sen onu köylü diye terslerdin sonra bakardın ki yaşıtın olan çocuk pek olmuyor sarılıp barışır gidene kadar ayrılmazdınız. Tabi sen sonraları köye gelmeyi bıraktığın için birbirinizi unutmuşsunuzdur."

Aşk-ı Entrika BAŞTAN YAZILMIŞ KADERİMİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin