7. BÖLÜM

9 1 0
                                    

Zümra

Günaydın sevgilim.
Tatlı uykundan uyandın mı?
Benden ayrı bu sabah,
Güllere boyandın mı?
Yalan mı söyledin?
Yoksa kendini kandırdın mı?
Ayrılık son kelime,
Sen buna inandın mı?

Alarm çalmaya başlayınca kendimi yataktan aşağı attım. Hangi salak alarmını bu kadar yüksek sese ayarlardı ki zaten? Hele ki böyle ani bir şekilde başlayan bi şarkıyı kim seçerdi?

Evet eveeet kesinlikle ben yaparım. Ne yapayım öteki türlü erteleyerek okula geç kalıyorum.

Ama ne yalan söyliyim bi an kendimi basılmış gibi hissetmedim değil. Kendimi polisiye filmlerdeki aranan azılı bir suçlu gibi gördüm bir süre.

Her neyse. Yerden isteksiz bi halde kalkarken duş almam gerektiğini hatırladım. Elif  te birazdan kalkardı herhalde. O kalkmadan banyoya girsem iyi olacaktı. Bende esyalarımı hazırlayıp yatağın üzerine koydum ve bornozumla birlikte banyoya girdim.

Duş alırken dün yaşanan şeyleri düşünmeye başladım.

Kulaklarıma kadar kızardığıma kalıbımı basarım. Bana baktığını görünce az önce beni onu dikizlerken yakaldığını hatırladım ve panikledim. Ve kulaklarımdan buhar çıkıyormuş  gibi hissettim. Hemen gözlerimi kaçırdım ve Elif le konuşmaya devam ettik. Göz ucuyla tekrar baktığımda gülmemek için dudaklarını birbirine batırdığını gördüm. İstemsizce kaşlarımı çatarken Elif e döndürdüm bütün bedenimi. Her hangi bi kaçamak bakışa karşı bi tür önlem aldım diyelim.

Yani o güzel mavi gözlerin bana bakıyor olması egomu okşuyordu ama öte yandan izlenme hissi rahatsız ediciydi. Zaten ona kıl oluyordum dimi ama?

Gergin geçen dakikaların ardından Hanımlar artık kalkmaya karar verdiler.
Zafer daha önce kalkmıştı işe gitmesi gerekiyormuş. Meğer pazar günü izin günleri olan çalışanlarını izin günlerinde de çalıştırıyormuş da onları orda bırakıp bi kaçamak yapmış.

Annem de babaannemlerle birlikte çıktı ve gittiler.

Yine biz bize kaldığımızda Elif le durum değerlendirmesi yaptık.

"Kızım sen bırak şimdi onların planının ne olduğunu da söyle bakalım ne iş? Hııııı? "

Ona bi uzaylıymışcasına bakınca açıklama gereği duydu.

" Zafer diyoruuum. Neydi o haller. Bakışmalar falan. Görmedim sanma gördüm. "

" Ne bakışcam be! Mutfakta siz konuşurken onun bi hinlik yapıp yapmayacağını düşünüyordum. Bi yandan da yalan söylüyo mu diye yüzünü inceliyordum ki o halde beni yakaladı. Panik oldum dikizliyo gibi oldu biraz."

'Düpedüz dikizliyodun kızım işte. Pardon da şuan karşında duran kişi Elif. Bunu bil ve ona göre sık palavralarını. '

Zübeyir in söyledikleri doğruydu tabi Elif buna pek inanmazdı. Zaten yalan söylediğimde hemen anlardı. Şuanda da bana olan bakışlarından anladigim kadarıyla inanmadığı belli oluyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 04, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşk-ı Entrika BAŞTAN YAZILMIŞ KADERİMİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin