BÖLÜM 1

30 1 0
                                    

Bir gun evde yatiyordum , uzanmis koltuga ,kulagimda ise kulaklik elimde de sigara ... Ev o kadar sessizdi ki  kopegim pati ölene kadar Bu yanlizligi hissetmemistim , acaba yeni bir evcil hayvan alma zamanimiydi yoksa hayatima bir kadinin girme zamanimiydi , o gece biraz düşündüm ... Acaba napsam diye o gece uyku tutmadi beni, biraz hava almak icin disari ciktim ruzgar o kadar ılık esiyordu ki  ahsap pencerelerimin gicirdayan sesinide duyar gibi oldum baktim ki sadece yenilenmesi gereken hayatim degil evde bunlarin icindeymis . iceri girer girmez baska bir is bulmam gerektigini anladim ne yani sadece guvenlikten gelen bu parayla gelecek kuramazdim ki . saat 12 olmustu benim işe gitme zamanim gelmisti bir bara guvenlikci olmanin ne kadar zor oldugunu bilemezsiniz cunku cok zor yasamak lazim sarhos olmus insanlarin bos laflarini dinlemek biraz sabir gerektiren birsey he bide bara yasi tutmadigi halde girmek isteyen ergenleride katmak lazim .

Yine her zamanki gibi barin yolunu tuttum , ve bara ulastim işime baslamistim iceri bir grup kadin girdi fazlasiyla hos kadinlardi her erkegin becermek isteyecegi türden kadinlardi , bardan cikmalarini bekliyordum tahminimle boyle kadinlar alkole aliskin olurlar cunku guzel ve sexydi ciktiklarinda sarhos olucaklarini pek tahmin etmedim acikcasi ..

O guzel kadinlarin ne derdi olabilirdiki acaba nedn buraya geldiler diye merak ettim diger guvenlige sordum buraya ilk defa geldiklerini soyledi saat 3:40 civarlarinda bardan ciktilar esmer ve uzun sacli olani bana bu yapilirmi diyordu arkadaslari kollarindan tutuyordu acinacak durumdaydi .. Yardim ettim kadini kucagima alip taksiye kadar goturdum ve dudaklarindan  bir cumle suzuldu sen cok iyi birisin dedi ...

Neden boyle bir cumle kurdugunu anlamadim ama acikcasi kadindan etkilenmistim , ama siradan bir kadindan bi farki varmiydi acaba onu bilmiyorum acaba tanisabilme ssi yaratabilirmiyim diye kendi kendime düsünmeye basladim o sirada da belki yarin bara gelir tekrar diye kendimi avutaraktan işime devam ettim , sanırım eve gitme zamanıydı


Eve geldigimde odama yureyecek kadar bile halim yoktu elimi yuzumu yikamak icin lavobaya gittim aynaya baktigimda buguluydu , ama ben evde degildim ki banyoda etmedim , bu buhar nasil olustu  sonra buhari silip aynaya baktigimda arkamda bir siyahlik belirdi ve tetirgin olmustum beyaz zeminin uzerinde kanlar vardi , sonra tekrar aynaya baktigimda ise bugunku kadini gordum , kucaginda beyaz carsfli ama uzerinde kan olan bir bebek sariliydi ben bir anneyim dedi , anlamadim ne demek istedigini ama uzulmustum sonra ona dogru  dondugumde ise ortalikta yoktu birden gözüm karardi ve yere düstüm ...

Ve sabah uyandigimda ise banyodaydim dun gece yasananlar bir rüyamiydi yoksa gercekmiydi anlamadim ... Yere baktim kan vardi ama sanirim ben kafami vurmusum onun kani olabilir  iyice dusunmekten kafayi yemistim o kadin benim evimi nasil bulabilirdiki beni tanimiyor bile peki kucagindaki bebek , onun anlami neydi ? Neden uzerinde kan vardi ?

Siradan bi kadin olsaydi ruyama girmezdi diye düsündüm .
Kahvalti felan yaptim sonra odama ciktim ve biraz yatagima uzandim birazdaha uyumaya calistim , acaba tekrar ruyamda gorebilirmiydim ? Dogrusu o ruyamiydi tekrar kafama takildi bi sure sonra uyuya kalmisim . Ama ruya gormemistim

İse gitmeme daha cok vardi disari cikip biraz yuruyus yapicaktim sporlarimi giydim kulakligimi aldim , suyumuda oyle , bir kac sokak gectikten sonra bir bankin kenarinda oturan bi kopek gördüm gozleri dolmus bi sekilde oturuyordu .. Orda oturan bi teyze vardi kopegi ona sordum ve sahibinin o bankta otururken kalp krizi gecirip öldügünü soyledi . o gunden sonra hep orda beklemis , yanina gittim ve oturdum onunla konusmaya calistim hic bir sekilde benimle konusmuyordu ... Bir havlamasi bile yoktu , sonra aklima sahane bi soru geldi buna cevap vermemesi imkansizdi , sahibini özledin mi diye sordum ve bana dogru dönüp havlamaya basladi . bu iyiye isaretti dediklerimi anliyordu onu orda birakmak gibi bi niyetim yoktu  . burda acliktan ölürsün bak bizim evde sana uygun yiyecek ve yatak var dedim kafasini cevirdi . iyi sen bilirsin dedim ben yürüyüsüme devam ettim sonra bir ses duymus gibi oldum arkami döndüm hala ordaydi kulakligimi taktim ve dönüp dolasip evime dogru yola ciktim bu sefer o mahalleden gecmedim ama , evin kapisini acicakken keske kopegide yanima alsaydim diye dusundum tam geri donup kopegi alicaktim ki arkamdan bir havlama sesi geldi merdivene oturmus bana bakiyordu atladi kucagima sevgiye muhtac kalmis bir kopekti  canim ya
Adini neydi acaba tasmasina baktim ve orda oscar yaziyordu ... Akilli bir kopek oldugu isminden belliydi  .
Fazlasiyla acikmisti sanirim , mama koydum ölen köpegimden kalanlari , mama kapina kafasini soktu o derece acikmis ve padiden kalan kopek yatagini disari cikartip sirkeledim , diger kopek kokusunuda almasin diye oda spreyi sıktım ... Oscar yemegini bitirdikten sonra derin bi uykuya daldi kim bilir kac gundur uykusuzdu hayvan , o uyurken ben evden ciktim ise gitme vaktim gelmisti ...



Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jun 08, 2016 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Kırmızı ŞarapDonde viven las historias. Descúbrelo ahora