Öncelikle Merhaba, Benim adım ] İsimi Görebilmek İçin Üye Olmanız Gerekmektedir. Üye Olmak İçin Tıklayın... ] , ismimden de anlayacağınız gibi 18 yaşında bir kızım. İsime bakınca 18 yaşında olduğum belli oluyor yani her neyse, bundan tam 2 yıl önce başımdan geçen bir hikayeyi anlatacağım size, hazırsanız ben başlıyorum. Yalnız uzun soluklu bir hikaye.
Sabah kalktığımda saat 07.54'ü gösteriyordu. Dışarıdaki sesler beni bir hayli rahatsız etmekle birlikte sinirlerimi bozmuştu. Pencereden kafamı uzattığımda yan daireye taşınan yeni aileyi gördüm. 5 kişilik bir çekirdek aileydi. Dikkatimi gardrop'u sırtlayan kara kuru oğlan çekmişti. Herhalde ailenin en büyük çocuğuydu, çünkü amele gibi bütün her şeyi o taşıyordu. Yoksa gerçekten bir amelemiydi. Yok yok değildi.
Kahvaltımı yaptıktan sonra hemen yukarı çıktım. Pencereden yeni taşınan aileyi izlemek için kafamı uzattığımda hemen karşıdaki kara kuru çocuğu gördüm. Evet, o kara kuru oğlan o aileye mensuptu ve odası hemen benim odamın karşısındaydı. Onu izlemeye devam ederken içimden de bu yaşıkışlı oğlanın kenar mahallede ne işi var diye düşündüm. Yoksa Allah-u Teala dualarımı duyup bana bir lütuf mu yapmıştı. Ben bunları düşünürken çocuk aniden kalktı ve tişörtünü yavaşça çıkardı. "Oha!!" diye içimden geçirdim. Tam Amerikan filmlerindeki gibiydi. Çocuğun 6 adet kutucuktan oluşan karın kası bana Carly Rae Jepsen'ın söylediği Call Me Maybe şarkısının klibini hatırlattı. Aslında hatırlatmamıştı. Bundan 2 yıl önce bu şarkı yoktu. Her neyse işte ama tam hayal ettiğim gibiydi. Masanın altında sakladığım sigarayı çıkarıp dudağıma götürürken hala o çocuğu izliyordum. Odamı rock'N'roll şarkıları inletiyordu. Tam 3.sınıf Amerikan filmlerindeki gençliği yaşıyordum. Annem aşağıdan seslendi. "Galk gızım Gastamonudan halangiller geldi." O an içimdeki Amerikalı öldü. Zaten karşıdaki çocukta ıslak mendille koltuk altını temizlemeye başlamıştı. Odanın ambiyansı, Gastamonundan gelen halamgiller tarafından yok edilmişti.
Devamı pek yakında.