Hikayeye kaldığımız yerden devam edelim. Öncelikle dilim sürçtü şunu düzeltelim. Geçen bölümde aradan tam 2 yıl geçmişti demiştim (Aslında demedim yazar arkadaşımız olan monteyn beyfendi freud sürçmesi yapıp yanlış yazmış. Bütün suç onun yani. Freud sürçmesi nedir bilmeyenler google'layabilir.)
Aradan tam 2 yıl geçmemişti. Bu lanet olası lanet lanet olaylar başıma geliyordu. Selena zillisi ilk ve tek aşkım olan Zayn'ı çoktan kapmış ben ise Zayn ile anca iddaa programı inceleyip playsiteyşin muhabbeti yapıyorduk. Olayı o kadar abartmıştım ki iddaa'dan hatrı sayılır paralar kazandım. Okulda herkes benden banko maç istiyordu. Playsiteyşinda da olayı abartıp Zaynı her oynayışımızda yeniyordum. Artık benimle oynamak istemiyordu. Az çok beni tanırsınız seversem abartırım. Abarttığım için iddaa bayiilerden çıkamaz olmuştum. Selena'da Zayn benimle takıldığı için bozulup trip yaptığı için Zayn paso onunla ilgileniyordu. Yani Zayn'nın arkadaşlığını da Selena'nın kıskançlığı yüzünden kaybetmiştim olaylar böyle gelişirken kendimi daha çok kumar oynarken buldum.
Ganyan bayiinde 5.ayağa Nazlıgül'ü mü yoksa Speedy Hasan'ı mı yazsam diye düşünüyordum. Biri Arap atı diğeri İngiliz tayıydı. Yanımdaki amcaya "Hacı dayı 5. ayağa Speedy Hasan'nı mı yoksaa.., Babağğ..,467435324?" diyebildim. Babam bana acı içinde bakıyordu. Babamın gözleri dolmuştu adam haklıydı. Bunca zaman beni okutmak için neler çekmişti. Bana günlük verdiği 3 lira ile iddaa, at yarışı ne varsa oynuyordum. Sırf Zayn ile ortak bi'şeyler yapmak için. Orada yerin dibine girmiştim. Babam bana üzgün ve kızgın bir ifadeyle "Yazıklar olsun sana kızım sana verdiğimiz parayla Speedy Hasan'a mı oynuyorsun.... 5. ayağı SayışTay'ın kazanacağını bilmeyen aptaldır. Yazık be biz de seni okuyorsun sanıyorduk. İnsan biraz ganyan gazeteleri okur. Ayıp ayıp bee" diyerek azarladı. 5. ayağa SayışTay'ı yazdım. Lakin Speedy Hasan kazandı. Tam tamına 12 bin lirayı kaçırmıştım. Hemde babamın yüzünden. Babama çok sinirlenmiştim. Babam, hatası anlayıp "Haklısın kızım biraz fazla tepki verdim. Speedy Hasan'ı yazmana engel olmamalıydım." dedi. Kızamadım tabi öyle deyince. O günden sonra babam durmadan benden tüyo istemeye başlamıştı. Ben de artık salık vermiştim. Sıkılmıştım her şeyden. Bütün parayı da iddaa bayiilerinde, ganyan bayiilerinde, pleysiteyşin kafelerde yemiştim. Zayn'la sevgili olamıyorsam en azından çok iyi arkadaş olmalıydım çünkü aşıktım ona. Siz de aşık olmuşunuzdur bu şekil. Halimden anlarsınız yani. Ama Zayn'ın iyi arkadaşı olmak beni iyiyce erkeğe çevirmişti. Kendimi kaybetmiştim. Bıyıklarımı bile almaz olmuştum. Ülkü ocaklarında çay içiyor, kavgalara gidiriyordum. Buna bir dur demem gerekiyordu. Ve "Dur" dedim. İlk iş hemen kız kankslarımı pijama partisi yapmaya eve çağırdım. Kızlar gelir gelmez wi-fi şifresini istediler ve pijamalarını alıp herbiri köşesine geçip stalk şov yapmaya başladılar. Beraber bi' kaç snap attık. Artık maskülenlikten kurtulmuştum. Hanımhanımcıktım. (bıyıkları almak biraz zor oldu, (babama at yarışı tüyoları verdiğim için jilet takımını kullanmama izin verdi) ama değdi.)
Artık Zayn'ı elde edemeyeceğimi anlamış ve çok da umursamıyor gibi takılacaktım. Aşıktım ama bu aşkın kişiliğimden ödün vermesini istemiyordum. Oluruna bırakmıştım. Zayn, Selena'dan boşluk bulursa Harry'lerle takılıyor eğer onların işi varsa beni arıyordu. "Qanks bilardo salonuna gelsene 3 top oynayalım." diye mesajlar atıyordu. Tabi o her mesaj attığında heyecanlanıyordum ama artık ona hayır demeyi öğrenmiştim. "Hayır, hayır, defalarca hayıır." diye mesajlar atıyordum. O da "İyi be niye trip yaptın ki şimdi gelmezsen gelme götüm?" tarzında şeyler yazıyordu. Velhasıl kendimi Zayn'dan uzaklaştırmaya çalışıyordum. Bu çok zordu ama yapmalıydım. "Sevgilisi varsa kanka ayırırız kanka" ya da "Kalede kaleci var diye gol mu atmayacağız" triplerini yaşamak istemiyordum. O, Selena'yı seviyordu. ben onu. Ama daha fazla sürdüremezdim bu aşk üçgenini o yüzden mesafemi arttırıyordum Zayn'a karşı. Eski günlerime geri dönüyordum. Evde soğan doğruyor. Kısmetse Olur izliyordum. (O zaman kısmetse olur yoktu ama çaktırmayın.) Ayrıca instgramda beğeniye beğeni, takibe takip yapıyordum. Günler böyle yuvarlanıp gidiyordu.
Size önceki bölümlerde annemin normalde bir misafir taşındığında onlara poğaça börek yapıp gittiğini fakat Zayn'lar taşındığında gitmediğini bahsetmiştim. İşte sır perdesini açıyorum. Ben kendimi Zayn'dan soyutlaştırmaya çalıştığım için durmadan evdeydim. Yine bu günlerden bir gün annem markete gitmişti. Telefonuda evde unutmuştu. Telefon birden çalmaya başladı. Yasire arıyordu. Ben Yasire diye birini tanımıyordum. Annemin günden bir arkadaşı olabilir diye hiç o muhabbetlere girmek istemediğimden açmadım telefonu. Sonra birden bir mesaj geldi. "Ben işten erken geldim kapının köşesinde bekliyorum." diye. İlk ne olduğunu anlayamadım fakat hemen kendimi pencerenin önüne doğru fırlattım. Pencereyi açtım ve kapının köşesine baktım. O da ne?! Yaser Amca (Zayn'ın babası) bekliyor. Karşıdan annem marketten geliyor. Yaser Amca korku ve şaşkınlıkla bana baktı. Ben bilinçsizlikle ve ağım açık o kadar şaşırmıştım ki ağzım bile diyemedim ağım demişim. Yaser Amcaya baktım. Annem ellerinde poşetlerle ikimize de bakıyordu...
Size demiştim Fox dizilerinden daha çok entrika, kan, şiddet, cinsellik, tutku, kibir, para var diye.
Devamı pek yakında. Hemen buralarda bi' yerde hatta.
instagram şeysi; gozluklubeyefendi, tumblr; tomthanks