Umutlarımı öldürdüm.

1.3K 143 33
                                    


2 yıl sonra.

                             Evet aradan tam 2 yıl geçmişti ve ben Zeynel'le arkadaş kalmaya devam etmiştim. Ne kadar yakışıklı çocuk varsa arkadaşı oluyordum. Artık yakışıklı bir çocukla daha kanka olacak gücüm kalmamıştı. Bu arada Zeynel arkadaşlarıyla ilahi grubundan yürümüşlerdi ve metrolarda ilahi söylemeye başlamışlardı. Baktılar ilahi söylerken her kesime hitap edemiyorlar. Özellikle seküler tayfa Zeynel'lere hiç para atmıyordu. Bunlar da "Ulan ne güzel olmuşsun" adlı şarkısını (What Makes You Beautiful) yaptılar. Zeyneller metrodan çılgınlar gibi para kazanıyorlardı. Zeynel'in para kazanması beni baştan çıkarıyodu. Çılgınlar gibi para kazanıyordu aşkım. Ona karşı sevgim git gide büyüyordu. O kadar büyümüştü ki bizden biri olmuştu artık. Bu olanlar beni ekonomik açıdan daha da çok sarsmaya başladı. İçimdeki duygular o kadar çok büyümüştü ki otobüse binerken ona da akbil basmak zorunda kalıyordum.  Bu iş çığrından çıkmıştı. Zeynel, Selena'yla işi ilerletmişti. Ben de ancak youtube'dan şarkılar dinleyip tribe giriyordum.  Ta ki o güne kadar... (Burada müzik giriyor)

Dın dın dıdın dı dı dıdıdı dınn Aaaygaaz. Pardon bu değil şu; Dı dı dın. (Survivor gerilim müziği gelecek buraya.)

                              O gün yağmur birden damacadan boşalırcasına yağmaya başladı. Hemen kitabımı ve kahvemi alıp cam kenarında yağmur sesi dinlerken kitap okuyormuş gibi fotoğraf çekilecektim lakin annemin "Kıııızz koooş balkondaki çamaşırları toplaa." demesine kadar. Hemen elimde seleyle balkona çıktım. İvedilikle çamaşırları toplarken. Dikkatimi karşı apartmanın merdiveninde soğuktan birbirine sarılan çiftleri gördüm. "Ayy ne kadar dadlular yaaaa." derken kızın Selena olduğunu fark ettim. İçimdeki aşk böceği yerini nefrete bıraktı. Ne kadar dadlu dediğim çift Selena ile imkansız aşkım Zayn'dı bi dakka bu Zayn değildi. "Ohannesburg. Bu oğlan sarışın lan. Benim Zaynım kara kuru bi'şey. Yoksa bu bizim sarı pipi Cemil Biber olmasın. :D:D.:d:DD.d::dD" diyerek içimdeki nefret yerini sevince bıraktı. 3 dakikada o kadar çok duygu değişimine uğradım ki başım dönmeye başlamıştı artık. Başımın dönmesi ve yerlerin ıslaklığı balkondan düşmeme neden oldu. Düşerken annemin başörtüsü sırtıma takıldığı için, Başörtü pelerin gibi durdu üstümde Superwoman' gibi düşüyordum yere. Düşerken "Keşke Zeynel beni Superwoman'ken görseydi" diye geçiriyordum. Resmen aşkımdan uçuyordum. Sonrası malum. 

                             Yoğun bakımdan çıktım. Ayılır ayılmaz "Zeynel nerede diye sordum" anneme. Annem üzgün bir şekilde "Sana nakil olan o kalbin kime ait olduğunu sanıyorsun?" dedi.  "Nee?!" diyerek haykırmaya başladım. Zeynel sırf benim için...  Fonda Müslüm Gürses - Kaç Kadeh Kırıldı şarkısı çalmaya başladı. Annem "Şaka lan şaka Zeynel nerede olacak evinde.  Bizim ev 1. katta e be malak kızım ne triplere giriyorsun balkondan düştüm diye." diyerek odayı terk etti. Hastane sandığım yer bizim salonmuş. "Eeee fondaki müzik ne ayak diye düşünürken?" Babamın Damar FM dinlediğini gördüm. "Bu nasıl hayat be" derken annem plastik bi' kabın içinde mandalina getirdi. Yoğun bakımda olduğumu unutmuşum. Annem balkondan düştüm diye bana yoğun bakım uyguluyordu. 

                           Biraz ayaklanınca, Selena ile Cemil Biber'i beraber gördüğümü hemen Zeynel'e ispikleyecektim. Zeynel, üzülür yıkılır diye ona söylememe klişesine girmedim çünkü Zayn <3 <3 <3 ölüyordum onun için. Hem mecazi anlamda hem gerçek anlamda onun için ölüyordum. Hemen üstüme Mr. Robot kapşonlumu geçirip, evdekilere bakkala gidiyorum diye Zeynel'lerin evinin yolunu tuttum. Sevinçliydim. Her şeyi açıklayacaktım ve Zeynel yıkılacaktı. Zeynel'in yıkılmışlığına destek olacak ve onun yanında olacaktım. Kankalıktan sevgililik yoluna girecektik. Onun bu duygusal boşluğundan yararlanmak istemezdim ama artık gözümü karartmıştım. Heyecanla kuş sesi çıkartan zillerini çaldım. Kapı açıldı.  O da neeee?! Zeynelim..Zaynım... Saçını sarıya boyamış.... "Ne şimdi Selena'nın yanındaki Cemil Biber değil de saçını sarıya boyatmış Zeynelim mi?" diye içimden geçirirken, dışımdan "Her şey yalanmış be" deyiverdim. Zeynel'de "Bak bu yalanmamış eheheh" diye cebindeki lolipopu çıkardı bana verdi. Canım bebeğim bu şakayı yapmak için cebinde lolipop taşıyor.. "Eee noldu hayırdır panps" dedi. "Bu saç ne be, hiç yakışmamış." diyerek muhabbeti devam ettirdim lakin bütün umutlarımı orada bıçakladım. 


Evet bunu okuyan kişi tam 2 yıl sonra bu hikayeye devam etmeye başladım. Yazmak zor oldu boru mu 2 yıl geçmiş aradan. Bundan sonra buradayız. 

    Zeynel'in iletişim bilgileri; https://www.instagram.com/zayn/

    Selena'nın iletişim bilgileri;  https://www.instagram.com/selenagomez/

   Monteyn'in iletişim bilgileri;  https://www.instagram.com/gozluklubeyefendi/


Sıkı Tutun.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin