Ramazan Özel.

2.8K 253 86
                                    

         Zayn ile ayrılmaz arkadaş olmuştuk. Evet doğru okudunuz arkadaş olmuştuk. Çünkü Zayn'a gerçek hislerimi söyleyememiştim. Zayn bu arada hemen bizim evin aşağısında oturan Selin, Leyla, Nazlı adlı 3 cadalozun ablası olan Selena'ya aşık olmuştu. Oldum olası Selena'yı sevmemiştim zaten. Parmağımı burnuna bassam içeri göçecekmiş hissiyatı yaratıyordu yüzü. Yanlışlıkla bir 3 kilo alsa patates surat olacak hissiyatı yaratıyordu. Hatta  göz, ağız, burun kombinasyonu o kadar yakın ki gözleri ağzına girecekmiş hissiyatı yaratıyordu.  Hislerimi rahat bırakması gerekiyor bu Selena'nın. Yeter ulan. Neyse efenim Facebook'tan bakmak isteyenler olursa yanılmıyorsam soyadı Gomez'di. Selena Gomez.

          Bu arada Zayn'ı aylardır odamdan izliyordum. Zayn odasında durmadan ibadetle meşguldü. Çılgınlar gibi ibadet ediyordu. Arada bir arkadaşları geliyordu. Arkadaşları gelince toplam beş kişi olup saf tutuyorlardı. Zayn imam, Hayrettin(Harry sonradan değiştirdi ismini) müezzin olup, cemaatle namazlarını eda ediyorlardı. İçimdeki Amerikalı git gide can veriyordu. Sonuçta sevdiğim çocuğun gerçek adı Zeynel'di. Keşke tek sorun o olsa, Zeynel beni kankeytosu olarak görüyordu. Hatta bir kaç defa beni namaza davet etti. Ama o sıra biraz şeydim (kızlar aramızda hihihi). Gidemedim yani. 

             Kapıdan geçen amcanın biri gelip bana; "Bu kadar erkek bir arada ne yapıyor içerde?" Diye sorudu. Ben de; " İbadetlerini eda ediyorlar amca" demiştim. Bu da böyle bir anımdır. Her neyse Zayn evin içinde ilahi söylemeye başladığında hemen evlerinin  önünde imam efendinin geçtiğini gördüm. İmam efendi durup Zayn'ın ilahisini dinledi. Hemen kapıyı çalaraktan Zayn'la tanışmak istedi. Zayn beyaz takkesi elinde kapıyı açtı. İmam ve Zayn ayak üstü bir şeyler konuştular.   Ertesi gün Zayn'a "dün imamla konuşuyordun  hayırdır qanq" diyerek içimdeki merakı gidermek istedim. Zayn'da anlatmaya başladı. "İmamı görünce çok şaşırdım, içimde bi gıpraşma oldu hehehehhe." diye güldü. Ben "Hayırdır ya?" diye merakımı yineledim. Zayn'da bekletmeden konuşmasına devam etti; "Yahu Ramazan'da camiye İlahi grubu alınacakmışta sizin çocuklarla camide ilahi söyler misiniz? dedi. Ben de tabi olur efenim dedim." Dedi Zayn gülerek. O günden sonra, şöhretin kapıları Zayn'ın yüzüne açılmıştı.  tabi bunu sonradan fark ettik.     

                 Ramazan ayı mübarek, hikaye böyle olur. Diğer bölümün adı Nihat Hatipoğlu ile Düz Hesap 24 saat.

Esen kalın.         

                               

Sıkı Tutun.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin