Kapitola 3

41 2 0
                                    


Z pohledu Nicka:

Ve čtvrtek ráno se mi vůbec nechtělo vstávat. Budík mám na 6:45, když zazvonil, vypnul jsem ho a usnul, ale máma dnes jde do práce na osm, tak me přišla vzbudit. Byl jsem na ni naštvaný, protože se mi zdálo o Sophii.

Ve škole jsem myslel na Sophii, v hodině matiky jsem vůbec nevnímal, a když me učitel vyvolal, odpověděl jsem úplnou kravinu. Zazvonilo na konec hodiny a všichny se hrnuli ze třídy a v tom do mě někdo narazil a sešity mi spadli na zem.
,,Sakra!! Co jee?". Byla to ta Stephanny. ,,Promin". Přitom mi pomáhala zvedat ty věci."Mrzí mě to, nechtěla jsem do tebe žduchnout". ,,To je v pořádku". řekl jsem.
Řekli jsme si ahoj a dál se nebavili. Ale přitom se mi na ní zdálo něco divného, spíše výjimečného.

Zbytek dne jsem přemýšlel jenom nad jedním: Sophie nebo Ona.
Když jsem přišel domů, máma byla doma, což me překvapilo, protože ve čtvrtky chodí z práce domů pozdě, ale bylo mi to jedno. V pokoji jsem si lehl na postel a přemýšlel koho pozvu na maturitní ples. Jelikož to bude situace, kdybych se mel naprosto rozhodnout s kým chci být, tak bych mel ještě počkat, stejně je ten ples až za čtyři měsíce, nevím co straším.

Z pohledu Stephanny:

Pane bože!!!!!! jsem žduchla do ,,Pana Dokonalého"!!!!! Myslela jsem že se hanbou propadnu. Naštěstí to vzal dobře. Když jsem přišla domů, nikdo naštěstí nebyl doma, takže jsem mela ještě chvíli klid. Když jsem slyšela přijíždět auto k domu, rychle jsem vypla televizi, běžela nahoru do pokoje a vytáhla nějaké učebnice, aby to vypadalo, že dělám úkoly. Máma přišla za mnou nahoru, aby me pozdravila a šla dolů vybalit nákup. Sestra samozřejmě došla taky a hned po me skočila. Myslela jsem, že ji uškrtím. ,,Moje stehna!!!!, hned slez!!". Poslechla a slezla. ,,Promin".řekla. ,,To je dobrý, ale už jdi, díky". Jen přikývla a odešla.
Šla jsem spát brzy, protože jsem byla unavená. Máma myslela, že jsem nemocná.

Píp píp
Zazvonil mi telefon.
Přišla vám zpráva od....

Hurá!!!! Mooooc se omlouvám za sto let dlouhou neaktivitu, ale mela jsem toho ted fakt moc😢. Další kapitolku máme na světě tak doufám, že se bude aspoň trochu líbit😊.
Posloupnost kapitol bude asi takováhle👆👆👆, tak to budu psát.

Budu ráda za každý 👍 a koment😚👌😍 mooc diiik

I love youu😍

misulenka_613


The blond boyKde žijí příběhy. Začni objevovat