Kapitola 4

33 3 3
                                    

.... Podívala jsem se na telefon a nemohla jsem uvěřit, kdo mi napsal. Byl to Mike, napsal mi tak po roce, byli jsme nejlepší přátelé a doufám, že ještě jsme, než odešel z naší školy(střední), vím, je starší, ale já ho mám prostě ráda. Probírali jsme spolu doslova všechno. Mamka si myslela, že je to můj kluk, ale já jí asi tak 100x řekla, že je to můj ,,BFF". Někdy se mi zdá, že někteří kluci umí naslouchat dívčí problémy a tajemství, víc než holky.

Mike: Ahoj krásko❤
Promiň, že píšu tak dost pozdě, ale mám toho teď opravdu hodně moc. Jsem teď totiž v jednom studentském kruhu tady v Oxfordu na vysoké, a mám na práci takový projekt na Ochranu životního prostředí, tak mám teď dost přednášek, v New Yourku, v Moskvě... prostě ve městech, kdy mají znečištěné ovzduší atd.
Hlavně jsem ti chtěl říct, že teď budeme mít přednášku v Edinburghu, takže ti slibuji, že se na 100% uvidíme😘
Prosím napiš💖

Stephanny: Ahoj krasavče❤
Pane bože hurá, že píšeš, pohybovala jsem, že vůbec napíšeš. To je fajn, že jsi se dal na Ochranu životního prostředí, ale vůbec nejlepší je, že přijedeš!!!!!
Hrozně mooooc jsem se na tebe těším, ani nevíš jak moc💕.
Mám ti toho tolik co říct a myslím, že ty mě taky.
Těším se a kdy to vlastě přijedeš?

Mike: Jo, je, já vím. Taky se na tebe moc těším a na to jak si popovídáme. Přijedu v neděli. Přijedeš na letiště??

Stephanny: Jasně že přijedu, a v kolik??

Mike: Měli by jsme přistávat kolem čtvrté, budeš to stíhat??

Stephanny: Jo budu to stíhat, budu tam tak před tou čtvrtou. Těším se , pa.

Mike: Taky se těším, pa.

Jsem tak šťastná, že přijede.
Hrozně moc se těším.

Z pohledu Nicka:

Nedá mi to, abych nepřemýšlel nad tou holkou, Stephanny, co do mě vrazila včera ve škole. Byla vážně taková divná, výjimečná, krásná, měla modré oči a byla mi strašně povědomá, jako kdybych ji odněkud znal.
Asi jsem se zamiloval. Aaale, co to plácám, vždyť ji vůbec neznám a stojí o mě moc Sophie, která je taky krásná, milá, sebevědomá a přijde mi trochu namyšlená.

Večer jsem si ještě psal s Lukem a ptal jsem se ho na Sophii, a říkal že je sexy a že by ji chtěl zbalit. Jenom jsem se nad tím zasmál a zeptal se na Stephanny. Řekl, že je divná. Asi má pravdu, ale je i výjimečná a hrozně pěkná. Nevím vůbec co mám dělat.

V pátek ráno, když jsem šel do školy, jsem potkal Mellisu, Stephannyinu (nevím jak se to píše😭😂😂, doufám, že je to dobře😉😂) nejlepší kamarádku.
Příjemně jsme si popovídali, až se najednou zeptala na Stephanny.

Mellisa: Aa co Stephie?
Nick: Kdo?
Mellisa: Stephanny
Nick: Aha, no ještě jsme se spolu vůbec nebavili, jenom v té škole, když do mě vrazila, ale za to s tebou je to fajn.
Mellisa: Aha, tak se s ní skuz seznámit, a nečekej, že přijde dříve ona, a s tebou taky.

Jen jsme se na sebe usmáli a zbytek cesty je škole jsme šli mlčky.

Z pohledu Stephanny:
Ráno u školy jsem byla brzo, ještě dřív než všichni šprti.
Pak jsem za hřištěm viděla Mellisu a Nicka. Nechápala jsem co ti dva tam spolu dělají.
Když ke mě přišli...👇👇👇

Nick: Ahoj!
Mellisa: Ahoj!
Já: Ahojte!

Když mě Nick zdravil, viděla jsem jak mu cukají rty, usmál se na mě. Na oplátku jsem se taky usmála. Když si toho všimla Mellisa, tak....👇👇👇

Mellisa: Heeej lidi!! A já jsem vzduch??

Jen jsme se tomu všichni zasmáli a pak pokračovali do školní budovy.

První hodinu jsme měli všichni matiku. Hrozná nudaaa! Byla jsem tak ráda, když už hodina skončila.

Ahooj lidi😁 další kapitolka o pár slov delší než ta třetí, ale to doufám nevadí, jsem se přemohla, abych to tak dlouhé napsala😂😂. Doufám , že de líbí, a potěší každý votes i moment.
Moooc díky😉😜
A na obrázku máte Stephanny😍

The blond boyKde žijí příběhy. Začni objevovat