Před dvěma lety jsme se přestěhovali do Irska,do Mullingaru.
----
Přišla jsem domů. Prošla jsem celý dům, a Mike nikde. Nechápala jsem to, nenechal mi ani žádný vzkaz.
Najednou mi přišla SMSka.Mike: Ahoj, promiň, že jsem nezanechal žádný vzkaz, ale měl jsem na pylno :)) Povinnosti volaly ;))
Já: A kdy přijdeš ?
Mike : Asi za 2 hodiny.
O 2 hodiny později
"Ahojte" slyšela jsem Mika, když přišel domů.
Seběhla jsem schody dolů a šla za ním.
"Jaký byl den?" ptám se.
"Dobrý, co ty?"
"Taky, kde jsi byl?
"S jednou holkou, tu asi neznáš."
"Třeba ji znám, jak se jmenuje coo??" řekla jsem tázavým tónem.
"Jmenuje se Melissa a dál se nevyptávej" odbyl mě.Zaskočil mě. Melissa mi totiž říkala, že má dneska rande. Musím se jí na tl zeptat.
Šla jsem na Skype a zavolala Melisse."Ahojky!"
"Ahoj, tak co rande?"
"Jo, super , ten kluk je úplně dokonalý!" zapištěla.
"Jak se vůbec jmenuje?"
"Mike"
"Aha, tak se zatím měj."
"Pa pa. Měj se."Ukončily jsme hovor.
Teď už to chápu. Moje nejlepší kamarádka Melissa šla ven s mým nejlepším kamarádem Mikem.
Nic jim říkat nebudu, ani jednomu.O hodinu později
Řekla jsem mámě, že se půjdu projít.
Půjdu do lesa. Mám tam svoje místo u malého jezírka. Nikdo tam nechodí. Budu přemýšlet.Z pohledu Nicka
Napsal jsem Lukovi, jestli nepůjde ven. Jasně, že ne. Šel se Sophií. Fakt kámoš tohle.
Z pohledu Stefanny
Procházela jsem se a najednou slyším zvuk motoru.
Tady a auto? Neměli by tady jezdit auta. Ta příjezdová cesta je tak pro čtyřkolku.
Zvuk utichl. Šla jsem k cestě, kde jsem viděla auto stát.
Schovala jsem se za strom. Z auta vystoupil kluk s blonďatýma vlasama atletické postavy. Bože! Je dokonalý!Co mám dělat? Sedl si na kapotu auta, kdybych se malinko pohla, uslyší to.
To listí a větvičky.
Otočila jsem se zády k němu, opřela se o strom a dívala se dopředu.
Najednou jsem slyšela kroky blížící se ke mně. Byl už moc blízko, nemohla jsem utéct. Bylo jisté, že mě viděl."Budeš tady stát ještě dlouho? " roztomile se pousmál.
Začervenala jsem se a v duchu si řekla sakra!
"Ne, nebudu." řekla jsem nesměle a odstoupila od stromu.
"Jsem Niall" podával mi ruku.
"Stephanny"-----
Po dlouhé době kapitolka 😂👌
Rozhodla jsem se, že příběh od základů změnit. Vstoupila nám sem nová osoba, Niall.
Doufám, že se vám to bude líbit.
❤❌
💕
ČTEŠ
The blond boy
RomanceNěkdy vám vstoupí do života člověk, kterého si neskutečně oblíbíte a nedokážete bez něj být ani den. • Niall Horan • PS: V tomto příběhu není žádná osobnost slavná. Přeji vám, aby se vám tento příběh dobře četl a hlavně aby se líbil