Ráno mě vzbudilo vibrování mobilu. Rozespale jsem se protáhla a natáhla pro mobil. Promnula jsem si oči, odemkla ho a rozklikla meesenger.
Niall: Dobré ráno Steph :3
Já: Dobré ráno :3Po chvilce čekání než mi odepíše, jsem si sama na sobě všimla, že se usmívám jako idiot.
Niall: Jak ses vyspala? :)
Já: Dobře, až na to že jsi mě vzbudil :D
Niall: Omlouvám se :(
Já: To je v pohodě :) jak ses vyspal ty? :)
Niall: Celkem dobře :) musím pro kamarády na letiště, potom ti napíšu.
Můžu ? :)
Já: Samozřejmě :) tak zatím pa :)
Niall: Pa :)------
V tuto dobu odlítá na dobu neurčitou do Mexika.
------Z pohledu Melissy
Probudila jsem se na Mikeově hrudi. Promnula jsem si oči a opatrně vstala, abych ho nevzbudila. Kde to jsem?
Posadila jsem se a oblékla se.
Vyšla jsem z pokoje a začala jsem tenhle dům poznávat.
Sakra. To snad ne. V okamžiku kdy jsem chtěla dveře od pokoje zavřít, dveře od vedlejšího pokoje se začali otvírat. Rychle jsem zalezla zpět do pokoje a potichu zavřela. To bylo těsné. Mike se probudil, otočil se zády a zase usnul. Teď tam rozhodně jít nemůžu. Je tam Steph. Co teď sakra?!Z pohledu Nialla
Ráno jsem si začal psát se Steph, ale hned na to mi volal Liam, že jsou na letišti, ať pro ně příjedu. Skvělý. Musel jsem opustit náš chat a jít se obléct.
Nastartoval jsem auto a jel směr letiště. Zaparkoval jsem a šel ke vchodu do haly. Kluci seděli na sedačkách vedle bufetu a civěli do mobilu.
"Baf!" zařval jsem až se na mě lidi otáčeli.
"Lek" řekli kluci sborově aniž by odlepili oči od displeje.
"Taky jsem rád, že vás vidím." konečně vstali a schovali mobily do kapes. Pozdravili jsme se, přátelsky poobjímali a prohodili pár slov.
"Hej, já mám hlad" řekl Louis a my se začali smát.
"Tyvole no tak polezte, jedem." řekl jsem se smíchem a mávnul rukou na odchod. Šli mi přímo za zadkem i s taškami. Tašky si nacházeli do kufru a nasedli.
"Jdu dopředu!" zařval Harry. Protočil jsem oči, nastartoval a jel směr domů.
To budou prázdninkyyy, sám pro sebe jsem se uchechtl.Z pohledu Stephanny
Zaslechla jsem dole hlasy. Rozhodla jsem se , že se tam půjdu mrknout. Odložila jsem svůj notebook, vstala a šla do koupelny se umýt a upravit. Když jsem měla hotovo, oblékla jsem si obyčejné černé legíny a bílé triko.
Sešla jsem schody a mířila si to do kuchyně, odkud šly ty hlasy. Nakoukla jsem tam a viděla Melissu sedící ve spodním prádle na kuchyňské lince jak se líbá s Mikem. Mike zabloudil rukou na její záda a chystal se jí rozepnout podprsenku. Nemohla jsem to nechat zajít dál.
"Dobré ráno" řekla jsem a oba sebou trhli. Melissa okamžitě slezla z linky a oblékla si Mikeovo triko co leželo na zemi.
"Steph, ono to není tak jak to vypadá.. my... "
Skočila jsem jí do řeči.
"Nepotřebuju vysvětlení, není mi 5 abych to nepochopila." prskla jsem.
Nalila jsem si sklenku vody, vzala si máslový crossaint a vydala se zpátky do pokoje. Hmmm. Moje nejlepší kamarádka šuká s mým nejlepším kamarádem.
Sedla jsem si na postel, vzala svůj iPhone a odemkla ho. Moji rodiče jsou celkem bohatí, ale nechci se tím chlubit. Skoukla jsem facebook, instagram, twitter. V tom mi přišla SMSka od Nialla.Niall: Potřebuju pomoct, prosím.
Já: Co se stalo?Co se děje? Doufám, že nic vážného.
Niall: Mám v baráku nahého kamaráda, kamaráda co čumí na telku a směje se a kamaráda co mi dělá bordel v kuchyni. Prosím pomoct.
Propadla jsem v obrovský záchvat smíchu.
Když jsem se trochu uklidnila , rozhodla jsem se mu odepsat.Já: Bože :DDD mám ti přijít pomoct?:D
Niall: Anooo prosím.Dala jsem si mikinu přes hlavu a vyšla. Mamce jsem řekla, že jdu ven.
Já: Jsem na cestě.
Niall: Díky bohu.
Já: Jaká je situace?
Niall: Pořád stejná, jen kámoš co běhal nahý , už běhá v boxerkách :D
Já: Awwww <3
Niall: Heej :D
Já: No co :-))Zazvonila jsem u jeho domu. Otevřel mi ten kluk v boxerkách. Bože.
"Ahoj kočko" mrknul na mě.
"Heej Harry, nenabaluj mi kamarádku" zařval Niall.
Takže Harry.
"Pojď dál" řekl Niall. Jak řekl, tak jsem udělala.
"A ty se jdi obléct" kývnul na Harryho.
"Představíš nás?" řekla jsem ironicky se smíchem.
"Jjo, jjasně. Na sedačce to je Liam, Liame Stephanny, Stephanny Liam."
"Ahoj" řekl už zmíněný Liam.
"Ahoj" pozdrav jsem mu s úsměvem oplatila.
Niall mi představil ještě Harryho a Louise. Všichni tři jsou moc fajn.
Nejvíc jsem si padla do oka s Louisem.
I za těch 6 hodin jsme se všichni moc sblížili. Jsem moc ráda, že jsem mohla tak super kluky potkat. Chtěla bych poznat toho posledního kluka z jejich party. Ten tady ale bohužel není. Třeba přijede, nebo ho poznám jindy, slíbili mi to.------
Další nová kapitolka a další noví lidi 😅🙌
Doufám, že se vám líbí 💝Díky za votes a komenty 💘👑
Začátek psán s pomocí KatkaElizabeth
ČTEŠ
The blond boy
RomanceNěkdy vám vstoupí do života člověk, kterého si neskutečně oblíbíte a nedokážete bez něj být ani den. • Niall Horan • PS: V tomto příběhu není žádná osobnost slavná. Přeji vám, aby se vám tento příběh dobře četl a hlavně aby se líbil