Αχιλλέας.
Θυμαμαι ακόμη ποσό ερωτευμένος ήμουν μαζί της..
Γαμωτο τι λες Αχιλλέα;
Εσυ άλλαξες!της έχεις ένα δύο βράδυα και τις πετας! Μην κόλλας σε αυτήν..
Ναι όμως την θες!
Πετάγεται μαλακισμενη φωνουλα από μέσα μου.
Εσυ μου ελειπες τώρα!
Γαμωτο πως μεγάλωσε έτσι;!
Με κοιτάει και είμαι σίγουρος πως κάτι τις θυμιζω ποτέ δεν ξεχνούσε το χαμόγελο και τα μάτια μου..Ελπιδα- γεια σου.. (Μου λεει αναστατωμένη..)
Αχχιλεας- γεια σου..τι κανείς;
Ελπιδα- δεν νομίζω να είμαι και τόσο καλά.
Αλέξης- γιατί κορίτσι μου τι έγινε; (Την ρωτάει ο Αλέξης και πραγματικά θέλω να την αγγιξω να της πω συγνώμη.)
Ελπιδα- του μοιάζει..
Αχιλλέας-ποιος σε ποιον;
Ελπιδα- εσυ.. Σε αυτόν!
(Ο Αλέξης με κοίταξε και ήμουν σίγουρος θα έλεγε κάτι μέχρι την στιγμή που γύρισε απότομα από την άλλη πλευρά να κοιτάξει το καινο.. Τώρα εγω! Εγώ έπρεπε να πάρω τον λόγο..)
Αχιλλέας- δεν καταλαβενω.
Ελπιδα- έχεις το ίδιο χαμόγελο με αυτόν. Το ίδιο βλέμμα..
Αχιλλέας-ποιον;
Ελπιδα- τον κολλητό μου..
Αχιλλέας- και που είναι αυτός;!
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ με κοιτάει τόσο περίεργα που εχω σχεδόν υποψίες ότι με κατάλαβε.
Ο Αλέξης με κοιτάει και σφίγγει τα σαγόνια του.
Ή Ελπίδα πηγενει στο δωμάτιο της..Αλέξης- έπρεπε να της πεις την αλήθεια. Εδώ και 3 ολόκληρα χρόνια νομίζει ότι πέθανες Αχιλλέα!
Γιατί το κανείς τώρα αυτό μκυ λες;
Αχιλλεας- γαμωτο Αλέξη δεν με καταλαβενεις; Δεν θέλω να της κάνω κακό..ένα βράδυ πριν, γίνω τόσο χαλια από την δόση μου κάναμε έρωτα.
Αλεξης- τι λες ρε;
Αχιλλεας- στο έχω κρύψει όμως ήμουν μόλις 16.
Αλέξης- και μετά τις φέρθηκες σαν το σκυλί;
Αχιλλεας- εκοψα τις ουσίες Αλέξη. Στο ορκίζομαι εδώ και 2 χρόνια είμαι καθαρός.
Αλεξης- βλακα ξέρεις ποσό αγαπώ την αδερφή μου και ποσό εσένα μην την πλυγωσεις άλλο! Εβαλες την μάνα σου να της πει ότι πεθανες και ακόμη το θυμάται! Ακόμη πάει και ανάβει κερί για σένα! Νομίζει ότι είσαι νεκρός γαμωτο σου και ΕΣΥ την δουλεύεις! Κλαίει όταν δεν έχει ούτε εμένα να μιλήσει ακόμη και εκείνο το βραδυ να σου είχε πει ότι σε μισεί και δεν θέλει να σε ξανά δει.
Κάνε Κάτι,και δεν ξέρω πως θα ξεμπερδεψεις τα πράγματα Αχιλλέα.. Δεν ξέρω..
VOCÊ ESTÁ LENDO
Μην με αφησεις.
RomanceΕίναι ή πρώτη μου ιστορία, ελπίζω να σας αρέσει Πρωταγωνιστές : Ελπίδα+Αχιλλέας. Ολα θα αρχίσουν από ένα απλό μήνυμα,και απότομα η ζωή αυτόν τον δύο ατόμων θα αλλάξει! Καινούργια άτομα στην ζωή τους. Δύο ανθρώποι από διαφορετικούς κόσμους. Ή μια σ...