σε αποσταση ανασας.

69 8 1
                                    


Αχιλλέας.

Έχω χασει την γη κάτω από τα πόδια μου,αυτά τα λόγια της με πλυγωσαν τόσο πολύ τα ενιωσα να με χτυπαν,δεν θα πίστευα ποτέ ότι ή ελπιδα θα μου μιλούσε έτσι.
Πήγα αμέσως στο δωμάτιο και ήθελα να τα σπασω όλα να τα κάνω όλα πουτανα!
Το βράδυ που θα εχουν κοιμηθεί όλοι θα πάω να την δω χωρίς να με καταλάβει, λίγο ακόμη...

ελπίδα

Ή ώρα 3 και ακούω την πόρτα να ανοίγει πολύ σιγά,ανοίγω ελάχιστα τα μάτια μου να δω ποιος είναι και βλέπω τον Αχιλλέα τα κλείνω αμέσως.
Έρχεται με πολύ σιγά βήματα προς το μέρος μου ανοίγει την κουρτίνα του παραθύρου και νιώθω το φως του φεγγαριού να λούζει το δωμάτιο.
Αισθάνομαι τα μάτια του να με καρφωνουν.
"Ψυχή μου.." ακούω να λέει ψυθιριστα.
Στο άκουσμα των λέξεων του θέλω να ανοιξω τα μάτια αλλά κρατιέμαι,κρατιέμαι να ακούσω τι θα μου πει.
"Μωρό μου,συγνώμη..πω ρε πουστη μου πως τα έκανα ετσι σκατά γαμωτο; Τουλάχιστον μπορώ να σου μιλάω όταν κοιμάσαι να νιώθω ότι δεν με μισείς τόσο γαμημενα.
Ότι δεν θα με βρισεις,τα έχω κάνει όλα σκατά ελπίδα,και δεν ξέρω πως να τα διωρθωσω."
Λέει και νιωθψ την καρδιά μου να χτυπάει δυνατά! Γιατί γαμωτο; Ποσά νιώθω γιαυτόν την τρέλα μου,δεν με αφήνει ήσυχη πάντα κυριαρχεί στο μυαλό μου και στην καρδιά μου.
Τον νιώθω να κάνει μια κίνηση και σε λίγα δευτερόλεπτα πολύ αργά νιωθω το παγωμένο του χέρι να πιάνει το δικό μου..
"Θα ήθελα τόσο πολύ να είμασταν μαζί,ζευγάρι και τώρα να είχα την αγκαλιά σου. Εισια ή μόνη κοπέλα που ερωτεύτηκα, πάντα όλες τις ήθελα για ένα βράδυ και γαμωτο διαολε τι έχω πάθει με την παρτη Σου; Δυσταζω τόσο να σου πω τα συναισθήματα μο γιατί θα με περάσεις για Φλώρο.
Και θα μου πεις πως δεν μ θέλεις και δεν ξέρω τι σκατά θα κάνω γαμω, σε βλέπω και θελω να σε φίλησω την τρέλα μου,σχω ξεχάσει το χρώμα τον ματιών σου.
Το χαμόγελο σου και αυτόν τον ΓΑΜΗΜΕΝΑ υπέροχο ήχο του γέλιου σου γαμω την ζωή μου"
Λέει και δεν ξέρω ποσό ακόμη θα αντεξω.
Έχει μετανιώσει και το έχω καταλάβει γαμωτο!
Όμως πρέπει ν πονεσει και αυτός!
Πρέπει να πονεσει όπως πονεσα..ανοίγω τα μάτια μου&του σφίγγω το χέρι.
Γουρλωνει τα μάτια αμέσως.
"Ήθελα να δω αν κοιμήθηκες συγνώμη φύγω"
Μου λέει και αμέσως περνάει το σχεδιο από το μυαλό μου,ήρθε ή ώρα μωρό μου να νιωσεις ότι ενιωσα και να μην αντεχεις χωρίς την παρουσία μου.
Αμεσως συκωνομαι και με κοιτάει περιεργα.
"Τι συμβενει;" τον ρωταω.
"Κοιμησου δεν ηρθα να μαλωσουμε" λέει και μου χαιδευει το μάγουλο.
Έρχομαι πιο κοντά του και και βάζω τα χέρια μου γύρω από τον λαιμό του,με ξανά κοιταει περίεργα.
"Μωρό μου,μου ελειψες!" του λέω σε απόσταση αναπνοής.
"Ελπίδα τι λες γαμωτο; Τι σου συμβενει; Ανυσηχω"
"Θέλω απλά να με φιλήσεις με πάθος όπως τότε."
Του λέω και έρχομαι ακόμη πιο κοντά του..
Ακουμπω τα χειλη του, διαολε ποσό μου έλειψε ή μυρωδιά του τα Χέιλη του ή γεύση του.
Νιώθω πεταλούδες στο στομάχι.
Γαμωτο όσο και να θέλω να τον πλυγωσω ότι κάνω και ότι λεω είναι αλήθεια όμως ταυτοχρονα τον μισω την τρέλα μου!

Μην με αφησεις.Onde histórias criam vida. Descubra agora