καλεσμενος.

38 9 0
                                    


Το βλέμμα του καρφωμένο και βαριά η ανάσα του,τον κοιταω και προσπαθώ να σκεφτώ οτι δεν θα κανει καμια τρελα.

''Περνά μέσα'' λέω στον χάρη
"Το παιδί;;" με ρωτάει με απορία
''Α ένας φίλος του αδερφού μου" λέω αδιάφορη
"Φίλος του αδερφού σου; " μου λέει ο Αχιλλέας με υφακι.
"Ναι?" απαντώ ξερά
  Νιώθω και τα δυο βλέμματα πάνω κου εγώ συνέχιζω να περοαταω μπροστά ώστε να πιάσω τον καφέ μου απο το τραπεζι .
"Μωρο μου πάμε πανω;;" λέω στον χάρη και τα ματια του Αχιλλέα έχουν πάρει φωτιά!
"Δεν θα βγούμε;"
"Όχι δυστυχώς σήμερα ίσως αλλη μέρα"
"Ο αδερφός σου που είναι;με είπε αν δεν βγούμε σήμερα να κάτσω να παίξουμε κανένα προ" κου λέει ο χάρης ,και εδώ να πω οτι είναι αρκετά καλη φιλοι και μέσα του αδερφού μου τον γνώρισα.
Αχ-ειναι πάνω πηγενε
Χ-κκ πάω έρχομαι σε λίγο μωρο
Ελ- ναι οκ,στο καλό
-λέω μέσα απο τα δόντια μου-
Ο χάρης ανεβενει τα σκαλιά και ακούγεται η πόρτα του δωματίου να ανοίγει και αν κλείνει δεν ακούγεται τίποτα άλλο μέσα μονο οι ανάσες μας το βλεμμα του άγριο και πληγωμένο ταυτοχρνα νιώθω το στήθος του να ανεβοκατεβαίνει.
Δεν μιλάω,δεν μιλαει .
Ελ- τι με κοιτάς?
Λέω προσπαθώντας να σπάσει η σιωπή.
Αχ- με δουλευεις έτσι;
Ελ- γτ το κες αυτό;
Λέω αδιαφορώντας πηγενοντας προς την κουζίνα
Αχ- παίζεις μαζί μου; αυταωτα σχεδια που κανεις είναι τοσο ανώριμα γανωτι αφού σε ξέρω προσπάθεια τώρα να με πλυγωσειε να πάρω ενα μαθημα,ε;
Τι θα καταφέρεις με αυτό?να μου κάθεσαι και μετα και καλά με ξεχνάς ?
Ε- να σου κάθομαι; πολύ δεν ψωνιστηκες;
Αχ- ξέρω οτι σαρεσει όταν είμαι μέσα σου.
Ε- εισια τόσο Μαλακάς θεέ μου, τα πιστεύεις αυτά που λες ? Δεν θα έπρεπε ουτε θάρρος να είχες να μιλάς ρε ουτε να με κοιτας στα θα έπρεπε ,και εσύ κάθεσαι και περιφανευεσαι για τα γαμησια σου; πίστεψε με έχω κανει καλυτερο σεξ ;)
Αχ- οπα,τι έννοιες έχεις κανει καλυτερο; καθησες σε άλλον? Σε άγγιξε άλλος ?
Ε- όχι θα περίμενα εσένα τον  ''πεθαμένο" μια ζωή.
Αχ- ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙΣ ΓΛΩΣΣΑ ΓΑΜΩ.
Ε- ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΥ ΦΩΝΑΖΕΙΣ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ; ΤΟΥΣ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΔΕΣ ΑΛΛΟΥ,ΜΗ ΜΕ ΝΕΥΡΙΑΖΕΙΣ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΔΕΚΑΠΕΝΤΑΧΡΟΝΟ ΚΟΡΙΤΣΆΚΙ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΟΤΙ ΕΛΕΓΕΣ,ΒΛΑΚΑ.
Αχ-σαγαπαω..
Ελ- τι ειπες?
Αχ- σαγαπαω.
Ελ- αυτό το παραμύθι έχει καλό τέλος;να ξέρω να το φάω και αυτό.
Αχ- έχω μετανιώσει ελπίδα..

Μην με αφησεις.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora