5.

811 96 0
                                    

Je půl třetí a já už stepuju na zastávce, kam má přijet Tomlinson tak za dvacet minut. Proč jsem na to vlastně přikývl? Už vím, zmlátil by mě, tím pádem jsem neměl na výběr. V životě jsem nikoho nedoučoval, on je první. 

Dvacet minut uběhlo docela rychle a už přijel bus. 

,,Čau Stylesi," pozdravil mě? On mě pozdravil, wow. ,,Ahoj," kývl jsem a koukl na něj. Slušelo mu to, zase. Černé průhledné tílko, černé úzké kalhoty, které krásně tvarovaly jeho ženské nohy a dokonale kulatou prdel. 

,,Co na mě tak koukáš? Jdeme?" zasmál se a já se zamiloval. Do jeho smíchu. Tohle byl ten nejrozkošnější smích na světě. Nikdy jsem si toho nevšiml, že má tak nádherný smích. A ty jeho oči.. 

,,Jo, jdeme," mykl jsem rameny a za pět minut jsme byli u mě doma. Sedli jsme si na postel a já mu začal vysvětlovat látku. Celou dobu jsem se ale nemohl moc soustředit vůbec na to, co vlastně říkám, protože on seděl tak zatraceně blízko. Proč mě najednou přitahuje? 

,,Díky Stylesi. Jsi fakt chytrej," usmál se na mě a já se zčervenal. Proč se červenám? Vždyť tenhle kluk mě den co den šikanuje. ,,Možná k tobě budu chodit častěji. No nic, díky, ještě jednou, čus," dořekl a odešel. Tohle bylo to nejdivnější, co jsem kdy slyšel z jeho úst. Zatřepal jsem hlavou a oddechl si. Je to zamnou. 

Nechá mě teď už na pokoji? Když byl teď tak hodnej?  

Celý večer jsem přemýšlel nad Tomlinsonem a pouštěl si filmy. Páteční večer, fakt užasnej. 

Z přemýšlení mě vytrhl zvonící telefon v mé kapse. Volá Niall. 

,,Ano?" ,,Ahoj Harry! Nechceš jít dnes do klubu?" ,,V kolik?" ,,Tak za hodinku bych u tebe byl," ,,Jo, tak jo," ,,Tak ahoj, těšim se" 

Bezva, takže do klubu. Podíval jsem se na hodiny a bylo půl sedmé. Vběhl jsem do koupelny a celý se umyl. Poté jsem si vlasy vyfoukal a učesal, trochu nalakoval. Vyčistil jsem si zuby a zabalený v ručníku jsem si došel pro černé skiny džínsy, černou roztrhanou košili a tmavě hnědé, vysoké nad kotníky boty na klínku. Musel jsem se v zrcadle pochválit. Košili jsem nechal tak rozepnutou, aby mi byla vidět hruď. Doladil jsem to stříbrným řetízkem s křížkem a mohl jsem jít. 

Za deset minut tu byl už Niall, já se rozloučil s mamkou a jeli jsme směr klub. 

,,Harry, tobě to strašně sekne, fakt že jo," pochválil mě Nialler a poděkoval. ,,po druhé v životě jdu do klubu, Nialle. Co když se ožeru jako minule? A zase s někým skončím na hajzlech? Kdyby nebylo tebe, tak už nejsem panic," povzdychl jsem si smutně. 

,,Budu se snažit tě hlídat," mrkl na mě a já se děkovně usmál. Ještě že ho mám. 

Dorazili jsme do klubu a mě spadla brada až na zem. Bylo tu strašně lidí, hlavně z naší školy, takže hádám, že tu narazím i na Tomlinsona a jejich partu, super, takže mě zmlátí i tady? Neřešil jsem to a došli jsme rovnou k baru. 

,,Dva panáky vodky," kývl jsem na barmana a ten mi to hned podal. Není mi 18? No a, tenhle klub je jinej než ostatní. 

Kopl jsem do sebe dva za sebou a posadil se na stoličku. Dneska to rozjedu, chci si pořádně užít. ,,Ještě dva," 

Už mám v sobě snad 6 panáků a tancuju na hudbu uprostřed parketu. Najednou jsem ucítil, jak se o mě někdo začíná třít. Otočil jsem se a spatřil Tomlinsona. Počkat, kurva. 

Když jsem ožralej neumím se bránit. To vlastně neumím ani normálně. 

,,Víš že máš sakra dobrou prdel?" zašeptal mi nadrženě do ucha a já zavrčel. ,,Ne tak jako ty," usmál jsem se a začal se mu třít zadkem o rozkrok. On se mu zakousl do krku a následně mi ho olízl. Slastně jsem vzdychl a začal se třít intenzivněji. 

,,Pojď na hazjly," zakňučel mi do ucha a já se kousl do rtu. 

Popadl jsem ho za ruku a odtáhl ho do kabinky. Nalepil jsem ho na stěnu a přilepil se na jeho rty. On má tak dokonalé rty. ,,Vykuř mi ho," sykl nadrženě a kousl mě do rtu. 

Pousmál jsem se a klekl si před něj. Rozepnul jsem mu kalhoty a následně je stáhl k zemi. Olízl jsem mu penis přes boxerky a on vzdychl. ,,Stylesi, dělej," sykl a stáhl si boxerky. 

On je tak.. vyvinutý. Hlasitě jsem polkl a začal mu rukou přejíždět po celé jeho délce. Když už byl úplně tvrdý, strčil jsem si o do pusy a začal mu kouřit. ,,Ty píčo," vzdychal nahlas a přirážel pánví proti mé puse.  Strkal mi ho až do krku, ale mě to nevadilo, líbilo se mi mu dělat takové rozkoše. 

Za nedlouho jsem ucítil jak mu v penise cuká a následně mi jeho sperma zaplnilo pusu. Vše jsem spolykal a pak si stoupl. 

On mě přirazil na stěnu, jako já před chvíli jeho a dravě mě líbal. 

,,Teď ti to oplatím," zašeptal a začal mi hladit rozkrok přes kalhoty, což mě nehorázně vzrušovalo a okamžitě jsem ztvrdl.

Tomlinson si přede mě klekl a stáhl mi kalhoty a boxerky najednou. Strčil si celou mojí délku do pusy a tvrdě mi začal kouřit. Hlasitě jsem vzdychal a ruce jsem měl v jeho vlasech, za které jsem tahal. 

Poslední pohyb mi stačil k tomu, abych se udělal. Vše spolykal a pak se na mě usmál. ,,Jseš dobrej," olízl se a dal mi pusu na stehno. 

Oblékli jsme se a vyšli z hajzlů k baru. ,,Dáš si něco?" zeptal se mě přes hlasitou hudbu a já kývl. ,,Vodku," odpověděl jsem a on objednal. Po celou dobu, co jsme seděli na stoličkách mi hladil stehno a mě se to líbilo. 

Kopli jsme do sebe dva panáky a šli tančit. 

Nyní mi je vše jedno a užívám si života. Miluju vodku, jen díky ní si dokážu taky něco užít. Je to špatně? Co já vím, mě se to líbí. 

,,Chceš jít ke mě domů?" zeptal jsem se ho, protože na mě lezla únava. ,,Rád," přikývl a odešel zaplatit. V tuhle chvíli mi vůbec nedošlo, že tu není Niall a šli jsme spolu ruku v ruce pěšky až ke mě domů, kde jsme si spolu lehli do mé postele a v objetí usnuli. 




Nepřítel (-Larry-)Kde žijí příběhy. Začni objevovat