9.

1K 108 14
                                    

,,To snad není možné, to nemůže, proč, proč on a proč jsem se nechal, zase mě ve škole zmlátí, já se ho bojím, on mě odpanil," šeptal jsem si pro sebe a u toho chodil po celém pokoji. 

Niall odešel před půl hodinou a já od té doby stepuju po pokoji a přemýšlím nad Tomlinsonem. Co když řekne Liamovi a ostatním, že jsem já znásilnil jeho? Co když mě zmlátí za to, že se mnou spal? Bude to teď ještě horší?

S touhle myšlenkou jsem zalezl do postele a usnul. 

*************************

Začínala první hodina a já zvracím na záchodě. Bolí mi strašně břicho a třesu se, protože se bojím potkat Tomlinsonovo partu. Já se jich opravdu bojím, jako nikdy. 

Vyšel jsem ze záchodů a rozhlédl se po chodbě, nikde nikdo, takže půjdu do třídy. 

Když jsem vešel, tak se na mě všichni otočili a vybuchli smíchy. To jsem tak směšný? ,,Co je?!" zařvala učitelka a já se šel posadit na místo. Děkovně jsem se usmál a rozhlédl se po třídě. Tomlinson mě hypnotozoval, Liam si křupal ruce a koukal na mě vražedným pohledem a Zayn tu není. Alespoň o jednu dávku méně. 

Celou hodinu se Liam s Tomlinsonem něčemu smáli a já se klepal. Možná se toho všimli a proto se začali smát, co já vím. 

Zazvonilo na přestávku a já strnul, tak teď to příjde. ,,Stylesi nevycházej ze třídy, dokud všichni neodejdou," zasyčel Liam vedle mě a já a sucho polkl. Když všichni vyšli tak jsem před nimi začal couvat, až jsem narazil na zeď. 

,,Ty budeš dělat do Tomma?!" sykl a podíval se mi do očí. ,,Já-já do n-nej nedělám!" odpověděl jsem a schytal první ránu do obličeje. Nemůžou mě rovnou zabít? Měl bych vše za sebou. ,,Tommo, ty si neuděláš dobře?" zazubil se ten hajzl a Louis mě kopl do rozkroku a já se ohnul, jenže to jsem neměl dělat, protože mi dal ještě kolínko přímo na rty, takže mi začala téct krev. 

,,To se mí líbí!" zasmál se Payne a poplácal Louise po zádech. Já se mu nevěřícně podíval do očí a viděl jsem v nich.. zlost.. bolest. Tomu člověku hrabe, opravdu. 

,,Takže, znovu se ptám, budeš do něj dělat?!" křikl a mě začaly téct slzy. ,,Nedělám do něj," sklopil jsem pohled na své špičky bot a on mě chytil pod krkem. ,,Ne? A to v sobotu mělo znamenat co hm?! Pověz mu Tommo, co dělal, osvěž tomu chudákovi paměť!" zakřičel na něj a on se na mě podíval, měl slzy v očích, to snad ne, on kvůli mě brečí?!

,,Pane Payne.." zašeptal a já vykulil oči. Pane Payne!? ,,No fajn," zašeptal a podíval se na mě. Jedna slza se už kutálela ven z oka. ,,Ty si nepamatuješ, jak jsi mě zatáhl na hajzly a začal mě líbat? Hm?! Nepamatuješ si jak jsi mi šahal na zadek a otíral se o mě, když jsem tancoval?! Chceš abych ti to připomenul?!" zakřičel a dal mi facku. Facka? Nějaká slabá ne?

Liam na něj kývl a podíval se zpět na mě. ,,Ty zmrde, ty už nebudeš lhát!" dal mi pěstí přímo do oka a já vypískl bolestí. Flusl na mě a odešel ze třídy. 

,,Tomlinsone, ty pojď taky!" zakřičel u dveří když viděl, jak tu stojí a kouká na mě. ,,Ano, pane," zašeptal a odešel za nim ven ze třídy. 

**************************************

,,Nialle, když on mu fakt řekl pane. A když na mě zaječel to s tím, jak jsem ho osahával, se nejistě podíval na Liama a ten kývl. Zdálo se mi, že si Louis hned po tom oddychl. Jo a ještě něco, brečel!" vyprávěl jsem smutnou hystorku ze školy Niallerovi a ten na mě kulil oči. 

,,Počkej, takže.. Hele, nenutí ho, aby tě bil? Víš.. když v klubu se s tebou líbá.. a teď tě zase mlátí a bojí se Liama. Něco mi tu nehraje," zamyslel se a podíval se mi do očí. Já jsem přikývl a vzdychl. Chudák Louis, jestli je to tak, jak to vidím. 

Liam je strašnej hajzl, když teď vidím, čeho je schopný. 

***************************

Uběhl týden a je pondělí ráno. Celý týden nebyl Tomlinson ve škole. Nevím co se to stalo, ale mě se po něm stýská, chci vidět ty krásné oči, k nakousnutí rty a tu dokonale kulatou prdel, za kterou bych nejradši pořádně chytil a zmáčkl jí. 

Na co to jenom myslim... 

Právě jdu na bus, v uších mi právě hraje písnička od Justina Biebera - What Do You Mean. Justin je můj idol, fakt ho naprosto miluju. 

Když bud přijel tak jsem do něj nastoupil a málem se udusil. Na místě, kde většinou sedím já byl .. on. Co tady dělá? Vždyť bydlí na druhé straně města? 

Nervozně jsem se na něj podíval a on se na mě usmál. V jeho očích ale byla vidět bolest a strach.. a smutek. Vlastně, slzy se mu draly do očí. 

Povzdychl jsem si a rozhlédl se, všude bylo obsazeno, až na dvě místa. Buď si sednu vedle vrásčité babičky, nebo vedle Louise. 

Nakonec jsem si sedl vedle něj. 

,,A-ahoj," zakoktal a podíval se mi do očí. V tu chvíli jsem zapomněl dýchat. On je tak nádherný, tak dokonalého člověka jsem nikdy neviděl. Proč si to vlastně uvědomuju až teď? ,,Ahoj," usmál jsem se na něj a on se mi koukl na rty. Musel jsem se kousnout do rtu a odvrátit pohled. 

Cesta byla strašně dlouhá, ale neprohodili jsme ani slovo. Jen jsme tak seděli a každý si přemýšlel nad čím chtěl. Já se vlastně nemohl na nič soustředit, jelikož jsem seděl vedle něj..

Vystoupil jsem z busu a došel k Niallerovi, který už stál před školou. ,,Ahoj!" objal jsem ho a on mě stiskl. ,,Co že jde Tomlinson tak blízko tebe a ani tě neskope?" nadzvedl obočí a já si povzdychl. ,,Měl si pravdu. Jel jsem s ním teď busem a seděl jsem vedle něj! Byl takový smutný. A pozdravil mě, úplně normálně," usmál jsem se na něj a on jen vykulil oči. ,,Počkat, ty si seděl vedle něj?" ,,Jop," ,,A nic ti neudělal, nic neříkal?" ,,Ne," kývl jsem. ,,Tak on ti možná fakt nechce ublížit. To jen Liam," rozešli jsme se ke škole a mě vrtalo hlavou, co jsem tomu Liamovi udělal, že mě pořád mlátí. 

Vešel jsem do třídy a tam už seděl Louis s Paynem v jedné lavici. Vypadalo to asi takhle. Liam drsňák si křupal prsty a něco šeptal Louisovi, ale ten se jen klepal a koukal na mě se slzami v očích. Už dost, tohle přeci nejde. Mě je ho strašně líto. Co mu to jen Liam říká?



Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 19, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Nepřítel (-Larry-)Kde žijí příběhy. Začni objevovat