,,Jé, ty si slib dodržel," vrhl se na mě Niall s úsměvem, když mě uviděl v Tomlinsonovo bundě. Přikývl jsem a rozešel se směr škola.
,,Stylesi!" zařval najednou Payne a rozeběhl se ke mě. ,,Co to máš na sobě, ty nicko?!" zařval a já začal koktat. ,,Nialle jdi pryč, prosím," vyhrkl jsem a on tak udělal, alespoň, že mě poslouchá.
,,Bundu," odpověděl jsem Paynovi, až moc hnusně. ,,Neříkej," dal mi pěstí. ,,Koho bundu?!" zařval a dal mi další ránu pod druhé oko. ,,Svojí," odpověděl jsem. ,,Nemysli si, že nepoznám Tommovo bundu!" další rána. Tentokrát do břicha kolenem. Vyhrkl jsem bolestí a sesunul se k zemi.
,,Tommo, pojď sem brácho!" zařval na Louise, který po chvilce přiběhl. ,,Co se děje a proč Styles zase leží na zemi?" zeptal se udýchaně, protože běžel. ,,Ty nevidíš tu bundu? Kde jí vzal? Ukradl ti jí? To nemá prachy na to, aby si koupil svojí bundu?!" zeptal se ho. ,,Nevím kde jí vzal, dobře?" odpověděl Louis.
,,Stylesi, kde si jí vzal? Hm?!" kopl do mě Payne, zase. Co mám říct?! Já jsem v koncích, Louisi, prosím řekni něco.
,,Asi jsem mu jí dal, nech ho bejt už, kvůli bundě ho hned nemusíš zkopat!" odstrčil ho Louis a já se na něj děkovně usmál. ,,Ale tu bundu chci zpět," otočil se na mě, já ji pomalu vysvlékl a podal mu ji. ,,Dík," pousmál se a odešel s Paynem do školy.
Já jsem ještě chvilku zůstal sedět na zemi a rozdýchával to, co se právě stalo. Bude tohle pokračovat ještě hodně dlouho? Bude mě mlátit na pořád? Dokud neodejdu z téhle střední, nebo co?
Vběhl jsem do školy jen tak tak, jelikož je 7:59. Rychle jsem si doběhl pro učebnice do skříňky a došel rychlím krokem do třídy, na minutu přesně. Posadil jsem se na své místo a podíval se na Louise. Ten si mě smutně prohlížel a u toho něco šeptal Paynovi. Ten se na mě najednou otočil a nadzvedl obočí. Nechápal jsem, co má za problém a tak jsem to raději neřešil.
Otočil jsem se na tabuli a vnímal hlas učitelky. Byl zeměpis a já usínal, nebaví mě to. Jediný předmět, který ze srdce nesnáším. Taky se to podepisuje na mých známkách, mam z něj jenom trojky. A to je pro šprta jako jsem já docela zklamání.
Celou hodinu jsme na sebe s Tomlinsonem čuměli jak magoři, což musel Tomlinson gang zaznamenat, nešlo to přehlédnout.
Když zazvonilo, tak se u mě zase všichni shromáždili. ,,Ty buzno, přestaneš civět na Tomma?! On neni teplej" zasyčel Malik a strčil mi do ramene. ,,Já na něj zírám?" nadzvedl jsem provokativně obočí a schytal jsem ránu do obličeje od Payna. ,,Nedělej ze sebe neviňátko, ty hajzle," sykl Payne. ,,To že jsi buzna ty, neznamená, že musí bejt buzny i všichni okolo, ty hulibrku!" vykřikl přes celou třídu Malik a kopl mě kolenem do břicha, takže jsem se bolestí sehnul a schytal to ještě do obličeje.
,,Notak, nechte ho už bejt!" křikl Louis a Payne se hlasitě zasmál. ,,Ty se ho zastáváš, Louisi, děláš si prdel?" zasyčel Malik a praštil ho do břicha. Tomlinson se na něj hnusně podíval a dal mi pěstí pod pravé oko. ,,Jo, zastávám, to víš," zasmál se, oklepal si kolena a odešel ze třídy. ,,No jo no, nechce tě," posmál se mi Malik přímo do obličeje a odešel za nim.
Slzy se mi draly do očí, ale já je zahnal, nechci vypadat jako chudinka. Vlastně, já tak už vypadám. Monokly přes celý obličej a modřiny na břiše, které naštěstí nejsou vidět.
Následujících 5 hodin uběhlo bez problému, ale poslední hodina už tak skvělá nebyla. Byla matematika a byl domácí úkol. ,,Stylesi? Dáš mi to opsat?" zeptal se Tomlinson, asi si myslel že mu to dám. ,,Ne," sykl jsem a dál koukal před sebe. ,,Prosím?" vložil se do našeho rozhovoru Payne. ,,Prostě ne," mykl jsem rameny a myslel si, že to nebudou řešit. No, Tomlinson se zvedl, došel ke mě a chytil mě pod krkem. ,,Dáš mi kurva opsat ten úkol?!" zasyčel a pořádně mi krk zmáčkl. ,,J-jo," dusivě jsem vykoktal a podal mu sešit. On mi pustil krk a odešel spokojeně i se sešitem do své lavice.
**********************
Celý týden stál za prd. Gang Tomlinsona mě mlátil každou chvíli, kdy měli příležitost a Tomlinson s tím nic nedělal. Ani jsem se po zbytek týdne nedotkl jeho rtů. Že by toho litoval? Že by už neměl zájem? Nebo chce být prostě za drsňáka a chce mě mlátit? To je dost ubohý, ne?
Dnes je sobota večer a já se opět chystám do klubu, s Niallem.
,,Ni, myslíš že je to dobrý?" ukázal jsem se mu v modrých skiny džínsech s bílou košilí a béžovými boty na klínku. ,,Sluší ti to, samozřejmě," mrkl na mě s úsměvem. ,,Akorát ten monokl pod tím okem by nemusel být," zašeptal smutně a já ho pohladil po ruce. ,,Notak, mě to nevadí, zvykl jsem si, okej?" pousmál jsem se a dal si mobil do kapsy.
,,Mimochodem, třeba v tom klubu zase potkáš tu holku, jako minule," mrkl jsem na něj a nastoupil do autobusu. Zpět půjdeme nejspíš pěšky.
Cesta do klubu trvá tak 10 minut, pěšky půl hodiny.
Dorazili jsme na naše oblíbené místo a usadili se za bar. Hned jsem nám objednal 4 panáky vodky. ,,Harry, ať to nedopadne jako minule, nezdrhej mi," mrkl na mě Niall a kopl do sebe panáky. Udělal jsem to co on a objednal další tři, ale jen pro mě. ,,Dnes se chci ožrat," špitl jsem a házel do sebe jeden za druhým.
,,Harry, dost už!" křikl Niall, když jsem měl v sobě tak 7 panáků. Bylo mi špatně, tak mi Ni objednal džus. Vypil jsem celou skleničku a trošku se to zklidnilo.
Šel jsem proto tančit na parket a bylo mi jedno, jak asi teď vypadám, prostě mi bylo všechno vy víte kde a rozjížděl jsem to jak nejvíc jsem mohl.
Niall za mnou přišel a oznámil mi, že jde koupit cigára, jestli nechci s ním. Přijal jsem to a došel za roh do tabáku koupit dvě krabičky. Hned jsme si jednu vytáhli a posadili se do jednoho z boxů. ,,Nialle Nialle, vidíš jak tě kazim? Je ti 15 a už tu chlastáš jak největší kalič na světě," zakýval jsem hlavou a pak se hlasitě zasmál. ,,Prosím tě, jsi jen o rok starší," mrkl na mě a natáhl z cigarety.
Najednou jsem na parketu uviděl Tomlinsona jak se o někoho tře. To se mi vůbec, ale vůbec nelíbí.
Hodil jsem cigaretu do popelníku a šel za nimi.
,,Vypadni," strčil jsem do toho neznámého kluka a podíval se na Tomlinsona. ,,Co tu děláš?" nadzvedl obočí a kousl se do rtu. Já jsem nic neříkal a přilepil se mu na rty.
,,Dobře, říkáš si o to. Teď tě tvrdě ojedu na hajzlech," zašeptal mi Louis do úst a já polkl.
ČTEŠ
Nepřítel (-Larry-)
FanfictionLouis Tomlinson. Oblíbenec školy, který je velmi bohatý a může si vše dovolit. Je mu teprve 17 a už má vše na co si ukáže. Pravý opak je 16ti letý Harry Styles, který chodí s Tomlinsonem do třídy. Není vůbec oblíbený a s penězmi na tom také není je...