Ο Σωτηρης με πηγε σε ενα αλλο κλαμπ.Ουτε καταλαβα ποτε φτασαμε.Ειχα ακομη στο μυαλο μου την σκηνη με τον Αλεξανδρο και την ξανθια και συνεχιζε να παιζει και να ξανα παιζει αυτη η σκηνη και οποτε καταλαβαινα οτι ημουν ετοιμη να βαλω τα κλαματα προσπαθουσα να κοιταω αλλου για να μην με βλεπει ο Σωτηρης.Το κλαμπ το αλλο ηταν αρκετα μεγαλο και φουλ στον κοσμο.Κατσαμε περιπου στην μεση και ειδα τον σερβιτορο να ερχεται με τα ποτα που προφανως παρηγγειλε καποια στιγμη ο Σωτηρης αλλα ημουν τοσο απορροφημενη που δεν τον ακουσα καν.
"Φερε μας 4 σφινακια ",ειπα στον μπαρμαν μολις αφησε τα ποτα μας .
"Στην υγεια μας ",μου ειπε ο Σωτηρης και τσουγρισαμε και αρχιζα να πινω .
Μολις εφερε τα σφινακια και ηπιαμε απο 2 ο καθενας εκει αρχισα να τα ξεχναω ολα .Λες και πατηθηκε ο διακοπτης του off σταματησα να σκεφτομαι τον Αλεξανδρο και να νιωθω ασχημα και να στεναχωριεμαι.Μολις κατεβασα και το μισο ποτο μου αρχισα να χαλαρωνω και το μονο που με ενοιαζε ηταν να μεθυσω τοσο που να αρχιζω να χορευω και να μην με νοιαζει τιποτα.Σε καποια στιγμη ενιωσα ενα χερι να μου χαιδευει τη μεση και γυρισα και ειδα δυο γνωστους μου απο την σχολη.Δεν μιλαμε και ιδιαιτερα μονο κανα γεια λεμε που και που.Και παλι ομως γνωρισα τον Τασο και τον Δημητρη στον Σωτηρη και καθησαν για λιγο στην παρεα μας.Η μουσικη αρχισε να παιζει ακομη πιο δυνατα και εγω δεν αντεξα ξεκινησα να χορευω.Τοτε με επιασε ο Δημητρης και αρχισαμε να χορευουμε στους ρυθμους της μουσικης.Ειχε ερθει αρκετα κοντα μου και σε καποια στιγμη τον ακουσα να μου λεει ποσο ομορφη ειμαι .Δεν λεω υπο αλλες συνθηκες δεν θα ηθελα μπλεξιματα με αυτον γιατι θεωρειται ο γοης της σχολης αλλα σημερα ειχα ορεξη να τα κανω ολα μπαχαλο .Εαν μην τι αλλο ηταν αρκετα ομορφος και ειχε ενα χαμογελο αρκετα σεξυ.Οσο χορευαμε με τον Δημητρη κοιταξα να δω τον Σωτηρη ,γιατι τον ειχα παρατησει με τον Τασο και τον ειδα που μου εριχνε κλεφτες ματιες που και που.Προφανως θα ανησυχουσε γιατι ημουν αρκετα χαλια.Μετα απο λιγο παραγγειλαμε και αλλα σφηνακια και τα κατεβασαμε αμεσως.ΤΕΛΟΣΣΣ.Ημουν και επισημως λιωμα αλλα δεν με ενοιαζε.
Επιστρεψαμε στο τραπεζι μας και κοαυσα τον Τασο που ελεγε στον Δημητρη να φυγουν γιατι μια παρεα τους ειχε παει σε ενα αλλο κλαμπ και ετσι μας χαιρετησαν και εφυγαν .
"Παμε για χορο ",ειπα στον Σωτηρη.
"Νομιζω αρκετα χορεψες με τον παρτενερ σου σημερα ",μου απαντησε προσθετοντας και μια δοση ειρωνιας αλλα μπορει να ηταν και η ιδεα μου .
YOU ARE READING
Καυτές ματιές
RomanceΗ αγαπη ερχεται απο εκει που δεν το περιμενεις και αυτο το ξερει καλυτερα απο ολους η Κατερινα.Προκειται για μια φοιτητρια που συγκατοικει με την κολλητη της σε ενα μικρο δυαρι στη Ζωγραφου ωσπου ο ερωτας εχει να της αναταραξει τη ζωη.Θα μαθει να ελ...