ΜΠΑΜΜΜΜΜΜΜΜ..Τι φασαρια ειναι αυτη.Πω ακομη 3 το βραδυ ειναι.Ποιος βρονταει τετοια ωρα?
ΜΠΑΜΜΜΜΜΜΜ..
"ΑΑΑΑΑΑΑ".Οχι.Μπομπουνιζει.Δεν το πιστευω,τι θα κανω ? Γρηγορα να παω στην Γιωτα,παντα με ηρεμει.Μα τι λεω η τρελη.Ειναι με τον Μανο και το πιο σιγουρο ειναι να κανουν αγκαλιτσες και αλλες τετοιες βλακειες και δεν μπορω να της το χαλασω.Περιμενε τοσο καιρο αυτη τη στιγμη.
"Ελα Κατ μπορεις να το κανεις ",μονολογουσα.Θα παω να φιαξω ενα ζεστο τσαι και θα φαω και λιγη -αρκετη σοκολατα και θα χαλαρωσω.Ναι αυτο ειναι .Δεν χρειαζεται να φοβαμαι κατι.
Σηκωθηκα γρηγορα πριν το μετανιωσω και κουκουλωθω κατω απο τις κουβερτες και πηγα προς την κουζινα .Σε καποια στιγμη ειδα τον Σωτηρη κουκουλωμενο με ενα παπλωμα στον καναπε και φαινοταν πως κοιμοταν.Το γουρουνι.Πως κοιμοταν με τοση φασαρια και εξω γινοταν χαλασμος?Εφτιαξα το τσαι μου και την στιγμη που ημουν ετοιμη να το πιω τον ακουσα να λεει
"Δεν κοιμασαι εσυ "?
"Οχι.Θες τσαι "?
"Ναι αμα γινεται.Και εγω δεν μπορω να κοιμηθω καλα και ολο ξυπναω και ελεγα να βαλω καμια ταινια να δω ".
"Εχει καμια καλη "?
"Ολο και κατι θα βρουμε".
Οσο εφτιαχνα το τσαι του πηγε και ανοιξε την τηλεοραση και εψαχνε για ταινια .Μπορει να φοβομουν αλλα δεν ημουν διατεθειμενη να κατσω μαζι με αυτο το ατομο οσο και εαν φοβομουν .Θα κλεινομουν στο δωματιο μου και δεν μπορει καποια στιγμη θα σταματουσε η βροχη.
"Εισαι καλα ",τον ακουσα να με ρωταει ?
"Ναι γιατι ρωτας "?
"Γιατι μου προτεινες να μου φτιαξεις απο μονη σου τσαι,δεν με εχεις ειρωνευτει ή κοροιδεψει τοση ωρα και το πιο σημαντικο τρεμει το χερι σου ".
Αντανακλαστικα κοιταξα το χερι μου και πραγματι ετρεμε.Ηξερα οτι ηταν απο τον φοβο μου αλλα δεν ηθελα να καταλαβει οτι φοβομουν γιατι μετα θα με κοροιδευε για αυτο.
"Ιδεα σου ειναι δεν τρεμει ".
Εφτιαξα το τσαι του και τη στιγμη που το αφησα στο τραπεζακι μπροστα του και πηγα να του πω οτι παω να ξαπλωσω ειδα μια λαμψη εξω απο το παραθυρο και μετα απο 3 δευτερολεπτα ακουστηκε ενα δυνατο μπαμ.Πεταχτηκα αμεσως και απο την τρομαρα μου επεσα πανω στον Σωτηρη και τον αγκαλλιασα τοσο σφιχτα που αρχισε να κοκκινιζει.Μετα απο λιγα δευτερολεπτα ενιωσα ενα χερι να μου χαιδευει τα μαλλια και την πλατη μου και καποιον να μου λεει " ηρεμησε ολα θα πανε καλα.Ειμαι εγω εδω τωρα " . Μολις καταλαβα οτι βρισκομουν στην αγκαλια του Σωτηρη αμεσως τραβηχτηκα και προσπαθουσανα κοιταω μια δεξια και μια αριστερα απο την αμηχανια που ειχα.
"Εμ ναι συγγνωμη που σε πηρα αγκαλια.Μαλλον σκονταψα καθως περπατουσα",του ειπα.
"Σωπαα.Και εγω νομιζα οτι ετρεμες γιατι καθως σε ειχα αγκαλια κοντευες να με πνιξεις."
"Συγγνωμη οκει ",γιατι δεν το σταματαγε αυτο ?Δεν καταλαβαινε ποσο αμηχανα ενιωθα ?
"Τουλαχιστον βγηκε και κατι καλο απο αυτη την ιστορια ".
"Ναι .Σου δοθηκε η ευκαιρια να αγγιξεις το τελειο κορμι μου.Μια φορα εγινε και δεν θα ξανα γινει".
"Οχι.Εμαθες να ζητας συγγνωμη μικρουλα ".Και για να δωσει ακομη περισσοτερη εμφαση τη στιγμη που ειπε μικρουλα μου ανακατεψε με το χερι τα μαλλια μου λες και ημουν μικρο παιδι.Τα ειχα παρει στο κρανιο.
"Εγω φταιω που σου ζητησα κιολας .ΓΕΛΟΙΕ. "
Και μετα απο αυτο πηγα στο δωματιο μου .Φυσικα δεν μου κολλουσε υπνος και εκανα σβουρες στο κρεβατι και καθε λιγο και λιγακι μου ερχοταν να βαλω τα κλαματα απο τις αστραπες.Ετσι μπηκα λιγο fb να δω κανενα νεο και τα μηνυματα μου ειχαν γεμισει μηνυματα απο τον Αλεξανδρο.
"Τι κανεις γλυκα "?μετα απο δυο ωρες με ρωταγε "Γιατι δεν απαντας "? μετα απο μια "Μηπως ενοχλω ? και πριν απο μιση ωρα. "Στειλε οταν τα δεις ".
Μα τι γλυκος που ειναι.Του εστειλα φυσικα ενα γρηγορο μηνυμα εξηγωντας του οτι ετρεχα και δεν ειχα δει τα μηνυματα του για να μην νομιζει οτι τον γραφω κιολας.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Καυτές ματιές
RomanceΗ αγαπη ερχεται απο εκει που δεν το περιμενεις και αυτο το ξερει καλυτερα απο ολους η Κατερινα.Προκειται για μια φοιτητρια που συγκατοικει με την κολλητη της σε ενα μικρο δυαρι στη Ζωγραφου ωσπου ο ερωτας εχει να της αναταραξει τη ζωη.Θα μαθει να ελ...