Μα ποσο τελειος εινια.Μακαρι να μου πιασει συζητηση.Εχω τοσο καιρο να βγω με ενα φυσιολογικο αγορι.Και λες και διαβασε τις σκεψεις μου ,ειπε :
"Φοιτητρια εισαι "?
"Ναι,ψυχολογια σπουδαζω .Εσυ "?
"Και εγω ειμαι στο τμημα επικοινωνιας και μεσων μαζικης ενημερωσης.Πρωτοετης εισαι ,σωστα"?
"Ναι ,πως το καταλαβες"?
"Δεν σε εχω ξανα δει εδω τριγυρω.Ενα τοσο ομορφο κοριτσι δεν θα γινοταν να περασει απαρατηρητο".
Ελιωσα.Μα τι γλυκο αγορι.Συνηθως μου μιλουσαν καποιοι που δεν ειχαν ουτε τα μισα χαρακτηριστικα του .
"Εσενα πως σε λενε "?
"Αλεξανδρος.Εσενα Αφροδιτη "?
Λιποθυμω αυτη τη στιγμη.Ευτυχως που καθομαι.Αχ να ηρεμησω.Αμα με δει ετσι θα με περασει για καμια λυσσασμενη που δεν ξερω να συγκρατω τον εαυτο μου .
"Τα παραλες.Κατερινα¨
"Εσυ τα παραλες.Εγω απλα την αληθεια ειπα.Δεν μου τυχαινει να γνωριζω συχνα τοσο ομορφες κοπελες και εξυπνες.Θες να κανονισουμε να βγουμε μετα τη σχολη"?
Να ανοιξει η γη να με καταπιει ηθελα απλα εκεινη την στιγμη.Σημερα επρεπε να βγω με την Γιωτα και τους αθλιους φιλους της ενω ειχα μια τελεια προταση απο αυτον τον σεξυ τυπο.Ποσο ειρωνικο.Θα πεθανω απο βαρεμαρα στο καφε βλεποντας την Γιωτα να σαλιαριζει με τον Μανο και εγω να καθομαι με κανενα φυτο που για το μονο που θα μου μιλαει θα ειναι για την σχολη του και για την καριερα που θα θελει να κανει.Ζω ενα δραμα.Ποση αδικια πια.
"Δεν γινεται αποψε.Εχω υποσχεθει στην κολλητη μου να βγουμε και ξερεις πως ειναι αυτα.Ειναι αδυνατον να της το ακυρωσω.Αλλα οποια αλλη μερα θες ειμαι μεσα".
"Ωραια.Ανταλλασσουμε facebook και μιλαμε ".
"Ενταξει ".
Εκεινη τη στιγμη φτασαμε και στη σχολη και αφου χαιρετηθηκαμε ,εφυγα γρηγορα μηπως προλαβαινα να φτασω στην ωρα μου.Φυσικα σε ολο το μαθημα σκεφτομουν τον Αλεξανδρο.Ποσο τυχερη ειμαι ,λοιπον ,που τον γνωρισα.Δεν παρελειψα να μιλησω και για αυτον στος φιλες μου στη σχολη.Τους ειπα ,βεβαια,λιγα πραγματα ,γιατι ειναι λιγο ξινες και μονο η κακολογια τους και η ζηλια τους μου ελειπε.Ημουν τοσο χαρουμενη που κανενας δεν ηθελα να μου χαλασει ολα αυτα που εζησα .
Επιτελους περασε η ωρα και σις 6 εφυγα απο την σχολη για να προλαβω να παω στ στεκι να βρω την Γιωτα και τα παιδια.Και για ακομη μια φορα εβριζα την μοιρα μου.Θα ημουν αναγκασμενη για τουλαχιστον τρεις ωρες να ανεχομαι τον φιλο του Μανου και μετα επρεπε να ερθουν να μεινουν σπιτι μας για το σαββατοκυριακο.Το μονο που ευχομαι ειναι με το που παω σπιτι να κλειστω στο δωματιο μου και να βγω αυριο το βραδυ που θα συναντηθω με τον ομορφο Αλεξανδρο.Ο καλος μου εστειλε πριν 2 ωρες και κανονισαμε να βγουμε για ποτο αυριο βραδυ.Και εχω τοσο αγχος.Τι θα φορε...... ΑΑΑΑΑΑΑΑ
"Σε τι επεσα ?Σε τοιχο "? ,ειπα.
CZYTASZ
Καυτές ματιές
RomansΗ αγαπη ερχεται απο εκει που δεν το περιμενεις και αυτο το ξερει καλυτερα απο ολους η Κατερινα.Προκειται για μια φοιτητρια που συγκατοικει με την κολλητη της σε ενα μικρο δυαρι στη Ζωγραφου ωσπου ο ερωτας εχει να της αναταραξει τη ζωη.Θα μαθει να ελ...