Κεφάλαιο 1

218 18 0
                                    

Ησυχια.Σπανιο σε αυτο το σπιτι.Συνηθως καθε πρωι ξυπναω απο τις φωνες της Γιωτα αλλα σημερα δεν ακουγεται τιποτα.Μαλλον θα με ακουσε πλεον και αποφασισε να ηρεμησει.Οπως και να εχει ειναι ωραια η αλλαγη.

Μέχρι που συνειδητοποιω οτι η ωρα ειναι εννιαμιση και παλι θα αργησω στη σχολη.Γρηγορα ντυθηκα,βαφτηκα ,εφτιαξα τα μαλλια μου και ημουν ετοιμη να φυγω ωσπου ειδα την συγκατοικο μου να με περιμενει στην πορτα με την ισιωτικη στο ενα χερι και με το αλλο το κινητο κοιτοντας το -προφανως προγραμματιζοντας την μερα της μεχρι κι το τελευταιο λεπτο.Δεν καταλαβαινω γιατι ισιωνει τα μαλλια της.Ειναι σγουρα και μακρια και εχει και πρασινα ματια σε αντιθεση με μενα που εχω τα κλασσικα μακρυα μαυρα μαλλια και τα "πρωτοτυπα" καστανα ματια.

"Κατερινα,μην ξεχασεις σημερα να ερθεις στο στεκι μας μετα τη σχολη " ,μου ειπε.

"Καλημερα και σε σενα Γιωτα μου.Δεν εχω ορεξη για καφε σημερα.Δεν κανονιζεις με τα παιδια να βγουμε αλλη μερα ",της ειπα.

Τι ηθελα και της το ελεγα.Με κοιταξε με γουρλωμενα ματια πλήρως απορροφημενη απο αυτο που της ειπα

"Σημερα ερχεται ο ΜΑΝΟΣ .Μην μου πεις οτι το ξεχασες ", μου ειπε .

Και ξαφνικα τα καταλαβα ολα.Ο λογος που δεν φωναζε και δεν τσακωνοταν με το αγορι της η Γιωτα σημερα ηταν φυσικα γιατι θα τον δει και εχει χαρει.Πωω το ειχα ξεχασει.

"Μα οχι βεβαια.Μια πλακα εκανα για να γελασουμε " ,ελπιζω να το πιστεψει."Μετα τη σχολη θα ερθω αμεσως και εννοειται πως δεν θα αργησω "

"Να το δω και να μην το πιστευω .Μην φερεις και την ειρωνεια σου μαζι ,γιατι θα ερθει και ο κολλητος του Μανου και δεν χρειαζεται να ξερει ποσο σαρκαστικη γινεσαι "

"Χα χα.Θα κανω οτι μπορω .Εφυγα ,γιατι αργησα ."

Ευτυχως προλαβα στο παρα πεντε το λεωφορειο.Και η τυχη για αλλη μια φορα μου χαμογελασε αφου η μονη κενη θεση ηταν διπλα σε εναν κουκλο.Φορουσε μια κοντομανικη μπλουζα -την στιγμη που ολοι μας κυκλοφορουσαμε με μπουφαν - και φαινοταν το ποσο γυμνασμενος ειναι.Και ξανθος και γαλανοματης .Δυο στα δυο.

"Ειναι κενη η θεση " ,τον ρωτησα .

"Ναι κουκλα ".Και μου χαρισε ενα θεικο χαμογελο .


(Ειναι πολυ μικρο ο πρωτο κεφαλαιο καιγενικακαι τα αλλα 2.μετα αρχιζουν να εινια πιο μεγαλα και πιστευω απο εκει αρχιζει και το σασπενς.μην πτοηθειτε απο αυτο και συνεχιστε την ιστορια μου και για οτι απορια εχετε σχολιαστε μου .λοιποοοοοοοοοονννν??ποιος ειναι ο Αλεξανδρος και τι θα κανει στο κατερινακι μας? και ποιοι ειναι οι φιλοι της γιωτα΅?ολα αυτα στη συνεχεια.φιλακιαααααα..λοβββ γιου <3 <3 )



Καυτές ματιέςTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang