Prologul

239 3 3
                                    

Priveam in oglinda si vedeam un par lung, negru, cu suvite turcoaz care se prelingea pe spate aproape pana la fund, ochi mari, verzi si alungiti. Eram eu.... gata sa plec din China catre „noi inceputuri” dupa cum le numea tata. Dupa cum cred ca va-ti dat seama sunt chinezoiaca, am 17 ani, lucru care ma omoara cu zile pentru ca nu pot sa iau nici o decizie cu privire la locul unde vreau sa locuiesc.

Tatal meu, Jack Cho, are o firma mare de haine recunoscuta in toata lumea, dar el vrea sa se avanture in noi domenii. Acum vrea sa deschida un cazinou in Las Vegas..... da de parca nu sunt destule.........

Mama mea Kinico Cho nu are servici si s-a decis sa zboare in fiecare luna din America in China, pentru ca tata nu va putea veni acum cu noi. El mai trebuie sa stea sa termine toate actele si formularele. Cea ce mi se pare complet nedrept!! Tata vrea ca eu sa ma implic mai mult in afacerile familieie asa ca eu voi sta in Las Vegas, unde mi-a luat un apartament pentru weekend-uri, dar in timpul saptamani sunt nevoita sa stau la un internat!!!

Avionul nostru a decolat. Dupa un zbor de cateva ore am ajuns in sfarsit in Las Vegas. Acolo am mers pana la apartammentul meu. Era o cladire mare in care m-ai locuiau patru fete.

Prima zi de infern a inceput........ Mama a stat cu mine pana astazi cand trebuia sa ma duca la internat, sa se asigure ca nu fug.

-Cand ai de gand sa ma duci la inchisoare ? am intrebat-o eu gandindu-ma de ce mai am nevoie.

-Nu fi asa. Mai intai as vrea sa cunosti pe cineva, mi-a spus ea inchizandu-mi valiza.

-Sper ca pe cineva care ma poate ajuta sa evadez de aici in cel mai subtil mod posibil

-HAHAHA...... Ce amuzanta esti. NU!  Fetele care stau aici merg la aceasi scoala ca tine si din nefericire nici doua dintre ele nu sunt fericite din cauza asta.

-Din nefericire!?!?!?!?  Eu deja le ador .

-Vreau sa te porti frumos cu toate, bine?

-Sti ca mereu ma port.

Mama mi-a aruncat o privirea de ei iritata.

         -Bine..... in majoritatea timpului... m-am corectat eu.

Ea imi zambi si inainte sa iasa pe usa se opri brusc spunandu-mi:

         -Si putea macar sa fi bine-crescuta cu profesorii si sa nu imi faci probleme?

         -MAMA!!! Sti bine ca nu sunt bine-crescuta! Am corectat-o eu razand

Ea se uita furios la mine iar eu am oftat aproband-o:

         -Bine, dar daca se va comite o nedreptate sti bine ca nu voi sta cu mainile in san....Sunt incapatanata , nu degeaba am fost insemnata cu simbolul dragonului, corect? I-am spus eu facand-ui cu ochiul si ridicand bluza suficient cat sa se vada tatuajul cu un dragon.

         - Ce o sa ma fac cu tine... Ma dau batuta... hai sa mergem sa le cunosti pe fete.

         -Bine........ am zis eu fara nici un chef.....

Inainte sa plec m-am mai uitat o data in oglinda. Eram imbracata cu un tricou turcoaz,  larg, cu un tigru negru desenat pe el, pantaloni albi, treisferti si sadale turcoaz cu platforma in fata urmate de un toc cui de 5 cm. Bijuterii: aveam o pereche de cercei turcoaz, care abia se deosebeau de suvitele mele; medalionul meu norocos de argint cu un dragon si o bratara mare turcoaz. Machiaj..... eram data doar cu tus negru si putin fard albastru.

The Teenagers ZodiacUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum