Dupa ce am inceput cu piciorul „drep” relatia mea cu directorul ne-am dus sa vizitam tot internatul. Cand am ajuns in camere era ora 11:30. Am vrut sa ne imbracam in pijama si am vazut ceva ciudat la Cori cand si-a dat bluza jos....(nu, nu era baiat, daca la asta va gandeati).
-Cori, intoarcete inspre mine te rog.
Aceasta s-a intors si atunci am vazut! Si ea avea un tatuaj, dar ea avea cu un tigru.
-Jane ridica-ti un pic bluza, am rugat-o eu.
Jane si-a ridicat-o si am vazut si la ea exact acelasi tatuaj cu tigru ca la Cori.
-Ce e??? M-au intrebat amandoua
Eu mi-am ridicat bluza sa se poata vedea tatuajul cu dragon. Ele au ramas fara cuvinte. Toate trei aveam cate un tatuaj pe partea dreapta a abdomenului.
-Cred ca ar trebuie sa vorbim, am zis eu asezandu-ma pe pat facandu-le semn sa vina langa mine. Acest lucru e mai ciudat decat va-ti putea imagina si o sa aflati curand dece.......
Dupa ce am vorbit o peroada de timp, am realizat ca nici una dintre noi nu este foarte constienta de ce se intampla asa ca ne-am gandit ca ar fi mai bine sa ne odihnim.
-Cineva dintre familia voastra lare cunostiinte in cauza?, am intrebat eu seprand sa spuna una dintre ele ”da”, dar amandoua au dat din cap in semn de nu.
-Dar la tine? M-a intrebat Jane.
Mama....dar nu pot sa o intreb.... Cred ca cum se afla in apropiere e aeroportul din China si oricum nu o pot intreba asta prin telefon....
-Deci.... va trebui sa asteptam pana se intoarce.... e..... acum... am asteptat 17 ani, deci ma-i putem astepta cateva saptamani. a spus Cori obosita. Acum haideti sa ne culcam pentru ca maine avem prima zi la puscarie si nu putem fi adormite.
S-au dus amandoua in paturile lor si au adormit cat ai zice „peste”. Eu nu am putut sa inchid un ochi..... ma gandeam la cat de putin stim despre semnul cu care ne-am nascut. Adica ce a fost in capul nostru? Nu ne-am gandit nici o data sa ne informam???? Corina si Jane stiau doar evidentul: faptul ca se puteau transforma in tigrii de la 15 ani. Jane in tigru alb si Corina in tigru obisnuit, maro. Atunci le-au aparut si puterile speciale care inca nu reusesc sa le controleze. Eu m-am putut transforma de la 11 ani, odata cu puterile la care nici eu nu eram un geniu descurcaret, dar avem mai mult practica datorita mamei mele. Tatuajul mi-a aparut de la varsta de 6 ani. La toate este o diferenta de 5 ani intre data aparitiei tatuajului si a abilitatii de transformare. Ceva nu era in regula cu noi, iar eu voi descoperii ce anume!!! Acum am mai descoperit ca nuanta animalul in care ne transformam este influentata de anotimpul in care ne-am nascut: Jane e nascuta iarna=e tigru alb; Cori e nascuta toamna=tigru maro; eu sunt nascuta vara=dragon rosu. Cel putin asta ar fi cea mai logica explicatie, corect?
Intr-un final am reusit sa adorm....
CITEȘTI
The Teenagers Zodiac
Action...... Totul incepe cand Lucy se muta in Las Vegas si devine eleva la un liceu de prestigiu. Aceasta stie de la inceput ca nu este precum ceilalti.... ca are ceva special. Acolo descopera ca nu este singura si isi face atat prieteni cat si dusamani...