Sa fie dragoste la prima vedere?

43 4 0
                                    

Ne-am intors la ora de istorie. Sincer eu as fi preferat sa fiu pedepsita decat sa ma intorc in capcana asta a mortii numita PLICTISEALA!!

         -Tot nu v-ati schimbat?!?!?!? S-a rastit d-na profesoara. Parca v-am trimis la director. Sa nu imi spuneti ca v-a lasat sa dtati asa pentru ca o sa-l intreb personal.

         -....... diseara avem...... am inceput eu sa-i explic.

         -Haide cu nu avem toata ziua!! Ma repezi profesoara.

         -Ma lasati sa termin?!?!?!?!??! M-am rastit eu iar profesoara s-a uitat urat la mine.

         -Bine, dar noi nu am terminat domnisoara.

         -Domnul director..., a inceput Jane..... ne-a spus ca o sa faca o sedinta si parintii vor decide daca pastram sau nu uniformele si pana atunci o sa stam asa imbracate.

         -Desigur ca o sa spuna NU, interveni Anile.

         -Scuze dar te-a intrebat cineva ceva?!?!?!? Am intrebat-o eu intorcandu-ma la ea.

         -Lucy!!!!!!! Zbiera d-na profesoara.

Cand m-am intors sa vad ce doreste, am observat ca am lovit-o cu parul pe fata cand m-am intors spre Anile. ... Opsssss .....

         -Nu eu!! Am inceput eu sa protestez.Anile e de vina!!! Daca nu se baga ea, nu ma intorceam si daca nu ma intorceam nu va loveam. Vedeti. Anile e de vina. Cine e de partea mea??

Toata  clasa a ridicat mana chicotind, inafara de Anile, Pantera, Veronica si desigur d-na profesoara.

         -Gata!! Interveni d-na profesoara. La locuri. Si voi trei nu mai stati impreuna.

         -CE!?!?!?!? Am ripostat toate trei de o data.

         -Lucy, continua d-na profesoara, tu stai langa Leonardo, iar voi doua stati tot asa doar ca vine Veronica langa vou.

         -Nu!!! Au zbierat toate trei

         -Bine.... am zis eu

Nu ma deranja , mai ales avand in veere ca tipul nu arata rau deloc.

Leo  avea parul de un roscat inspre blon, o creasta draguta si breton pe partea dreapta.Avea ochii de un verde patrunzator si un zambet foarte dragut. Nu se vedea bine prin uniforma aceea, dar sunt convinsa ca avea si niste muschi. Si era inalt, cam 1,75 m.

         -Ce spectacol dragut ai facut, imi zise el zambind.

         -Mdea..... se putea si mai bine, dar imi era frica sa nu faca infarct si sa ii am moarte pe constiinta.

         El incepu sa rada.

         -Lucy, m-am prezentat eu.

         -Leo.

         -JANE!!! A tipat d-na profesoara la care eu cu Leo am tresarit prefacandu-ne ca scriem, abtinanadu-ne sa nu bufnim in ras.

         -Sunt aici. Raspunse ea balansand mana. Era ceva de genul: sunt aici!!! NU ma vezi??? Uitate mai bine!!!

         -Vad ca si tu deranjezi. Du-te lana Luis si Alexander tu vino intre Corina si Veronica.

         Luis era un baiat inalt, cu parul saten, cret si lung;cu ochii caprui. Si el avea un zambet foarte dulce ca al lui Leo.

         Alex era si el inalt, cu parul saten-inchis si scurt. Ochii sai erau de asemenea caprui si avea un zambet la fel de cuceritor.

         -Si... cum ti se pare palatul meu? Ma intreba Leo

         -Stai!! Internatul este al tau?

El incepu sa chicoteasca.

         -Nu....., dar sunt aici de cand eram mic, din clasa 1, deci se poate spune ca este al meu. Stiu totul pe aici, mai ales ascunzatorile.

         -Stai! Internatul acesta are ascunzatori?

         -Normal.. Unde crezi ca imi duc iubitele!?!?!?

Eu l-am impins incet cu cotul si amandoi am inceput sa radem.

SE AUZI CLOPOTELUL.

         -Ma duc la prietenele mele. Pe curand...

         -Stai!! Striga el.

         -Ce? Am intrebat eu intorcandu-ma inspre el.

         -Pleci si nu ma pupi?

         -Esti incurabil, am oftat eu.

         -Mi s-a mai zis. Deci? Un pupic de „pe mai tarziu”? intreba el dand din sprancene.

M-am indreptat spre el si l-am pupat pe obraz.

         -Multumit?

         -In extaz..... Heii acum avem sport,  nu?

         -Da, de ce?

         -Deabia astept sa te vad in fusta aceea.

Eu am clatinat din cap, mi-am fluturat mana in semn de ramas bun si m-am dus la Cori si la Jane.

         -Uau... ce bine v-ati inteles. L-ai mai si sarutat la plecare, a spus Jane arcuindu-si buzele si chicotind.

         -Ia taceti tu din gura!!!! Da si voi sunteti cam zambarete.... deci sa inteleg ca nici voua nu v-a mers prea rau,nu?

         -Da, ai dreptae Luis este asa de dragutz.

         -Si Alex.....

         -Deci acum avem sport corect?am intrebat eu

         -Dap, raspunde Jane. Si partea cea mai buna: sunt 25-30 de grade afara, deci sigur toti baietii o sa fie fara tricouri.

Un nou capitol si sper sa va placa. Scuze daca am anumite greseli, dar m-a lovit inspiratia si a trebuit sa scriu pana nu uit. Plus ca nu am reusit sa recitesc din cauza ca ma grabesc la o nunta. Sper sa fi iesit bine. Astept cometariile voastre si chiar sper sa imi spuneti parerea voastra.

Ps: Cel pe care l-am pus ca Leo nu este un actor, este membru al trupei Disco Curtis :)

The Teenagers ZodiacUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum