Si nu am inceput cu dreptul

46 2 0
                                    

Ne-am adunat cu totii in hol sa scultam discursul de bun venit al directorului.

                   BLAH BLAH BLAH

         -.................. in incheiere, era pe cale sa-si termine directorul discursul, as vrea sa va reamintesc la toti sa nu uitati sa va luati uniformele noi.

         -Ma scuzati, am inceput eu. Pot sa va intreb ceva?

         -Desigur, raspunse directorul. Sunt fericit sa va ajut cu orice este nevoie.

         -Uniformele sunt facute ca sa-ti dai sema de la ce scoala este elevul respectiv, nu?

         -In mare parte da.

         - Atunci noi daca suntem la naiba-n prznic si nu ne vede nimeni decat dumneavoastra si profesorii, de ce ne mai trebuie uniforme?

         -Pentru ca asa este traditia de cand a fost infiintata scoala si nu am de gand sa o schimb acum pentru o fetita razgaiata de bani gata!!!! Ai inteles?!?!?!

         - Da.... Dar..... a fost o simpla intrebare, nu trebuia sa va aprinde-ti asa. Nu vreau sa fiu rea dar mai ca a pornit alarma de incendiu.

         -Bine. Multumim Bran pentru numarul de comedie dar avem probleme serioase de discutat aici.

         -Nu !! Stati!! De ce mi-ati zis Bran!?!?!?!? Daca imi ziceati Stan nu m-as fi suparat, dar Bran era mic si umflat. Nu vreau sa ma laud, dar sunt destul de inalta si fac sport..... deci nu cred ca sunt dolofana(parerea mea.... poate gresesc)

         -Bine bine... cum zici tu... Acum mergeti sa va luati orarul si uniformele, maine aveti prima zi de scoala.

The Teenagers ZodiacUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum