Drumul spre inchisoare

58 3 0
                                    

Am iesit in curte. Curtea era la comun. Era o curte imensa cu doua piscine si un teren de tenis si baschet/volei. Langa barul de la piscina se aflau patru fete. Doua deja le-am citit: pline de fitze!!!!

         -Ele sunt Jane Anne Poisonn, a spus mama aratandu-mi prima fata, Corina A Ha Ni......

         -Stai!! Jane Anne Poisonn... tu esti din Franta corect?

         -Da, imi raspunse ea politicos. Si tu cum te numesti?

         -A... scuze am uitat sa ma prezint. Eu ma numesc Lucy Cho.

         Jane era o fata inalta , se vedea ca era preocupata de moda, ca toate frantuzoaicele de altfel. Parul ei era de culoare rosu inchis, era lung si lins. Ochii ei erau caprui si avea un accent frantuzesc care facea unele cuvinte sa sune foarte sod.

         Corina era o fata inalta, cu parul lung, saten-deschis cu suvite blonde si roscate. Ochii ei erau de un albastru deschis, spre gri si desigur alungiti  si mari. Corina nu era chinezoaica ci coreeana.

         -Ea se numeste Pantera.continua mama aratandu-mi urmatoarea fata. Pantera Jackson si ea este Veronica Beckens.

         Pantera era mai mica de inaltime, parul ei era blond, lung si ondulat. Ochii ei erau de un caprui intens. Veronica era si ea scunda, avea parul de un roscat inchis, ondulat si ochii erau tot de un caprui intens.Veronica si Pantera erau cele doua fete pe care le consider fitoase.

         -Hai sa mergem la scoala, zise mama mergand inspre limuzina.

         -Iupiiii...... am oftat eu, Jane si Cori in acelasi timp.

Iata-l !!! Cel mai renumit liceu de prestigiu cu internat din Las Vegas: Black Lagoon. Liceul se afla la iesirea din oras, la intrarea intr-o padure unde se afla o laguna. De unde si numele”Black Lagoon”. De fiecare data cand auzeam acest nume ma gandeam la lucruri anormale. Pana la urma se pare ca locul acesta se potriveste cu o fata ciudata ca mine.

         -Am ajuns!!! Striga o voce pitigaiata si enervanta, care ma rupse din transa.

Am coborat din masina si am observat ca vocea aceea ii apartinea Veronicai. Liceu ma surprinsese. Nu m-a interesat niciodata sa ma uit la poze asa ca nu stiam cum arata liceul. Parea unul foarte modern si se putea vedea usor ca este imens. Am intrat in internat. Era un hol imens din care plecau mai multe scari. Aceasta era cladirea de cursuri dupa cum a spus mama. Am iesit prin spate si ne-am indreptat spre cladirea cu camere. Cladirea era impartita in doua. O parte  pentru baieti si una pentru fete.

         Ne-am dus sa ne vedem camera. Am ajuns in camera noastra. La fel ca celelalte camere se aflau trei paturi, dulapuri imense si trei birouri. Erau deasemenea si niste scari. Sus se aflau alte dulapuri, niste oglinzi si mult loc liber. Mai era deasemnea inca o usa in spatele careia se afla baia.

-Atentie!! Spuse mama. In aceasta camera vor dormi Lucy, Corina si Jane. Pantera, veronica haideti sa va arat camera voastra si sa va cunoasteti noua colega de camera.

Mama a plecat cu Veronica si Pantera din camera iar noi ne asteptam bagajele. Intre timp ne-am ales paturile. Eu am ales patul din fata peretului cu scara , iar Jane si Cori au ales paturile din fata peretelui opus.

The Teenagers ZodiacUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum