Intr-un final am reusit sa adorm si imediat un zgomot enervant si asurzitor ma trezi din somn.... Era alarma lui Jane!!!! M-am uitat la cea si am vazut ca este numai 5:40 dimineata!!!!!
-Esti nebuna?!?!?!?!?!!? Am urlat eu si Cori la Jane. De ce iti pui alarma asa de repede?!?!?!??!!? Stam in scoala nu suntem navestisti de la 10 km departatre!!!!!!!!! Continua Cori.
-Ca sa am timp sa ma aranjez, raspunse Jane.
-Unu... avem niste uniforme oribile, deci nu trebuie sa decizi cu ce sa te imbraci de dimineata. Doi...Si chiar daca vrei sa stai 2 ore sa te aranjezi........ am facut eu o puza sa trag aer in piept inainte sa urlu..... S-A INVENTAT INTARZIATUL LA ORE!!!!!!!!!!!!
-Da, dar acum nu avem timp, imi rasounse Jane calma. Avem niste uniforme de aranjat.
Am luat uniformele. Era o fusta mai jos de genunchi, neagra cu carouri rosii, o camasa oribila alba si un sacou negru..
Am luat o foarfeca si am taiat fusta mai scurt, dar in limita decentei(bineinteles). Am luat o camasa alba mulata si am asortat-o cu o cravata rosie, pe care am lasat-o larga la gat. Ne-am luat cizme negre cu toc cui, in locul balerinilor hidosi impusi.
Am intrat in clasa si toata lumea se uita la noi ce bine aratam in uniformele noastre. Mergand, m-am bagat din gresala in Pantera.
-Cine va dat voua ptipoancelor dreptul de a schimba unoformele? A intrebat o fata care statea langa Pantera si Veronica.
-A.... scuze ... tu cine esti? A intrebat Jane
-Eu sunt Anile Janko, raspunse aceasta dandu-ne impresia ca ea crede ca noi ar trebui sa stim cine este.
-Este colega noastra de camera, aintervenit veronica vazand ca noi inca nu ne-am prins de acest lucru.
-Aha.... am zis toate in cor neinteresate.
Anile era o fata scunda, cu parul blond si ondulat, cu suvite negre. Ochii ei erau negri. Cand Anile a vrut sa mai spuna ceva, profesoara de istorie, a intrat in clasa. Profesoara de istorie era o doamna batrana, cred ca de pe vremea Primului Razboi Mondial!!!
-Cu ce sunteti imbracate?!?!??!?!?! S-a intrebat profesoara socata.
-Acestea sunt uniformele noastre, a raspuns Jane.
-Da, dar cu multe retusuri, am adaguat eu. Celelalte zici ca erau de pe vremea lui Hitler.
-Domisoara cum poti vorbi asa. Aceasta este treditia scolii de foarte multi ani. A spus doamna profesoara.
-Ha! Exact ce am zis si eu Am avut dreptate! Am ybierat eu batand palma cu Jane si cu Cori. Dar traditile se mai schimba si aceasta este una dintre cele care ar trebui sa fie schimbate.
-Treceti imediat in biroul directorului!!!!! A urlat doamna profesoara cat pe ce sa faca un infarct.
-Da, sa traiti, am salutat noi militareste, dupa care am parasit clasa.
In timp ce mergeam spre biroul directorului am am auzit un zgomot venind dintr-o camera.Am mers sa vedem ce se intampla si am realizat ca este camera profesorului de sport. Am intrat in camera si am vazut o usa dedschisa. Ne-am indreptat spre acea usa si l-am vazut pe profesor pe jo, inconjurat de multe carti vechi.
-Sunteti bine domnule Collen? A intrebat Jane
Camera in care ne aflam era o biblioteca veche plina de carti antice. Era foarte ciudata, deoarece nici o camera nu avea biblioteca proprie si cu atat mai putin biblioteca profesorului de sport.
Profesorul de sport era de stul de tanar.... in jur de 23 de ani..... Avea parul mai lung, blond si cret. Ochii erau de un albastru intens.Purta un tricou mai larg, dar se vedea ca are muschi si era destul de inalt, cam 1, 80m, iar pitica de mine are doar 1,70 m.
-Da, sunt bine. Multumesc de intrebare Jane. Reaspunse profesorul ridicandu-se de pe podea.
-Este o camera impresionanta, am spus eu. Nu stiam sa fie o camera cu biblioteca proprie, aceasta cum de are una?
-Pentru ca....... aici trebuia sa mai fie ocamera... Da! Dar cum nu a fost ocupata am intrebat eu daca pot avea o biblioteca aici.
-Hmmmm... interesant, dar nu credeti ca este o biblioteca cam mare? Mai ales pentru ca sunteti un profesor de sport, nu de istorie.
-Multumesc ca ma consideri prost Lucy, dar ca sa sti si eu mai citesc. Poate chiar mai mult decat profesorul de istorie.
-A......., interveni Cori. Deci o faceti pe doamna profesoara proasta si incompetenta? Si apropo este o EA.
-Nu fac pe nimeni incompetent Cori... te rog nu imi mai rastalmaci vorbele. Fetelor uitati.... : apreciez ca ati venit sa vedti daca sunt bine, dar ma descurc. Acum va rog frumos sa plecati.
Am iesit din camera si ne-am continuat drumul catre biroul directorului.
-Ceva nu e cine cu el, am zis eu.
-Da stiu....... mi-e imi zici?!?!??! ARATA BESTIAL!!!!!!, zise Cori foarte entuziasmata.
-Ma rog..... dar ceva nu e in regula cu el, am spus eu. Ascunde ceva si eu voi afla ce!!!
Am ajuns in biroul directorului si acesta aproape a facut infarct cand ne-a vazut.
-Aaaaa...... CE ATI FACUT?!?!?!?!? Tocmai ati distrus o traditia a scolii noastre!!!!!!!
-Domnule director, a inceput Cori sa ii explice... Traditile.. la fel ca oamenii nu raman la fel. Acestea se schimba, nu raman la fel o vesnicie.
-Da???? Ei bine la noi raman!!!!!!! Spuse directorul iritat.
-Am o idee. Ce ar fi sa vorbim cu parintii din consiliu si sa decide acestia daca sa schimbam sau nu uniformele, propuse Jane.
-Bine. Fu de acord directorul..., dar sunt sigur ca nu o sa fie de acord. O sa imi rog secretara sa stabileasca o sedinta astazi la ora 19.00 . Sa nu intarziati!!!
-Da! , a aprobat Jane pentru toate. Multumim mult.
Cand am iesit Cori a observat ca am fost tacuta tot timpul si m-a intrebat ce am patit.
-Tocmai ma gandeam la ceva, i-am raspuns eu. Noi ne-am mai intalnit cu profesorul de sport?
-Nu. Doar i-am vazut fisa. De acolo i-am si stiut numele, raspunse Jane. De ce?
-Daca nu ne-am mai intalnit de unde a stiut el cum ne cheama? Am intrebat eu sperand ca una dintre ele sa aiba un raspuns, dar am fost profund dezamagita.
-Ai dreptate, ma aproba Cori. Trebuie sa aflam ce ascunde.
Un nou capitol! ieiiii... Sper sa va placa si va rog spuneti-mi parerea voastra daca va place sau daca nu va place ( si ce idei aveti s-o imbunatatesc). Mersiii :* O sa postez curand si urmatorul capitol.
CITEȘTI
The Teenagers Zodiac
Action...... Totul incepe cand Lucy se muta in Las Vegas si devine eleva la un liceu de prestigiu. Aceasta stie de la inceput ca nu este precum ceilalti.... ca are ceva special. Acolo descopera ca nu este singura si isi face atat prieteni cat si dusamani...