Am mers la cabine sa ne schimbam si acolo am avut un soc!! Uniformele de sport erau foarte diferite fata de cele de la scoala. Sunt doua uniforme. Una este compusa din panatloni lungi, negri cu o dunga turcoaz pe margine si un tricou turcoaz cu dungi negre la maneci, jos si la decolteu; si un hanorac negru cu sigla liceului turcoaz imprimata.Cealalta uniforma era formata dintr-o fusta neagra cu dungi turcoaz la tiv si laa talie, sus; o bustiera turcoaz cu dungi negre jos si la decolteu. Uniformele acestea au fost create clar pentru mine !!
-Ce s-a intamplat aici?!?!?, a intrebat Jane mirata. Am ajuns intr-un univers paralel?!?!?
-Da, am aprobat eu. Adica am ajuns de la hainele lui Hitler la hainele Jessicai McClintock??!?!
-Nu,raspunde o voce. Anul trecut am depus o plangere ca sa schimbam uniformele, dar am reusit doar cu cele de sport. Scuze...uituca de mine.. am uitat sa ma prezint. Eu sunt Caroline Green.
-Incantata, am spus eu. Eu sunt Lucy Cho iar ele sunt Corina AhaNi si Jane Anne Poison.
Dupa ce am vorbit cu Caroline ne-am imbracat si ne-am dus afara. Acolo baieteii ne asteptau si au inceput sa fluiere de indata ce am deschis usa.
Omg omg
-Cred ca o sa lesin, a zis Cori.
-Da ai dreptate.... am aprobat-o eu... (por Dios femeie revinoti femeie..... oamenii astia.. mdea bine... poate are dreptate.... chiar arata wow de bine, dar ea nu trebuie sa afle ca eu chiar cred are dreptate)
-Gata cu prostiile. Nu va mai hollbati si faceti 10 ture de teren, se auyzi vocea profului de sport.
-Profu arata si mai bine fara tricou, a spus Jane, aproape salivand...
-O fi serioasa.. am contreazis-o eu. Sigur face asta crezand ca o sa ne topim instantaneu....
-Pai la mine a functionat, a zis Cori
-O va rog... fiti serioase, am zis eu abtinandu-ma sa nu vomit.
Proful a inceput sa bolboroseasca ceva, dar oricat am incercat nu am reusit sa fiu atenta. Am devenit din ce in ce mai fascinata de fluturele care zbura ca si cum ar fi stricat langa mine, pana o data cand am auzit cuvantul ABDOMENE. Atunci m-am trezit brusc si am inceput sa ii acord atentie.Baietii au terminat de facut turel. Si au venit sa il asculte pe profesor. Toate fetele erau topite si ii ascultau fiecare cuvintel.. Nu inteleg ce vedeau la el.. Erau un tip inalt, cu parul tuns scurt, intr-un fel de creasta mica(nu stiu cat sens are sper ca ati inteles) saten-inchis cu suvite saten-deschis, ochii caprui si un zambet dragut..a da.. si multi muschi si un corp superb.. da da da... mici detalii.
-A..., se mira proful, ati terminat. Va mai arde de fluierat?
-Nu.. au raspuns toti in cor.
-Da, intervenii Leo. 10 ture?? Ce e asta? Fac mai multe la incalzire inainte sa merg la sala.
-Serios? Intreba proful. Atunci ia mai fa Hercule inca 20, ca daca tot esti tu asa un macho sa vedem de ce esti in stare. Daca nu te-ai saturat iti mai dau cateva.
-Haideti domnule profesor, am intervenit eu, stiti ca nu a vrut sa zica asta dar cateodata vorbeste gura fara el.. stiti cum este, nu?
-Bine... sa zicem.. Te iert de data asta. Acdum alegeti-va fiecare un partener si faceti 50 de abdomene.
-Daca mai scapat.. imi sopti Leo la spate.. inseamna ca iti sunt dator. Vrei sa fi partenera mea?
CITEȘTI
The Teenagers Zodiac
Action...... Totul incepe cand Lucy se muta in Las Vegas si devine eleva la un liceu de prestigiu. Aceasta stie de la inceput ca nu este precum ceilalti.... ca are ceva special. Acolo descopera ca nu este singura si isi face atat prieteni cat si dusamani...