Tuna saçmalama ben seviyorum Bu kötü birşey değil dedi. Göktuğ görücez dedi. Sınıfa gittiler. Tuna Dolunaya telefon numaranı verirsen iyi olur buluşcağamız yeri saati falan ayarlamak için Dolunay ise tamam dedi. Ve telefon numarasını verdi. Okulun en güzel kızı sınıfa girdi. Mina sınıfa girince herkes ona tapıyormuş gibi baktı. Ve Dolunay bu da kim diye sordu. Tunaya Tuna okulun en havalı en güzel kız olarak biliniyor. Ve her sınıfa girip boy göstermeye çalışıyor dedi. Dolunay bencede güzel değişik renkli saçları bademe yakın gözleri havalı hareketleri yani şaşırmamak lazım dedi. Mina koşar adım Göktuğunun yanında bitti ve Mina naber Göktuğ dedi. Göktuğ istemsizce iyim Mina sen dedi. Mina niye böyle tuhaf serseri bu akşam yarışlara geliyormusun? Diye sordu. Göktuğ ise hayır bu akşam olmaz dedi. Tuna çünkü dedi. Göktuğ Mina artık sen git istersen dedi. Mina öyle olsun dedi ve gitti. Göktuğ Tuna doğum günüm olduğunu bilmiyor Mina ve bilmiycek biliyorsun kafayı bana takdı. Tuna üzgünüm kardeşim biliyorum haklısın dedi. Göktuğ önemli değil dedi. Ve artık okul bitmişti herkes eve dağıldı. Göktuğ Tuna ya haydi arabana atlada gidelim artık şu clube
Partiyi kutlayalım artık şunu halledelim der. Ve arabalarına binerler Göktuğ önde Tuna arkada gidiyolardı. Ve bir clubun önünde durdular. Ve arabadan inince Tuna vay be baya iyi yer burası kardeşim dedi. Göktuğ ise tebessüm ederek Tunayla beraber clube doğru yürüdüler ve içeri girdiler. Ve hazırlıklar tamamdı. Göktuğ tam istediğim gibi dedi. Ve Tunaya herkes mesaj atarsn saat 23:00 gibi dedi. Tuna tamam dedi. Bu sırada Dolunay ise küçük bahçeli evine varmıştı anahtarlarını çıkardı. Ve içeri girdi odasına girip hazırlanmaya başladı. Bu gece çok güzel olmalıydı çünkü o da hoşlanıyordu Tunadan bu sırada Göktuğunun partisi ne kadarda sıkıcı gidiyordu. Ve Göktuğ yanında birini hissetti kafasını çevirince yanında duranın Mina olduğunu fark etti. Ve senin burda ne işin var dedi. Mina o da ne demek ben seninle ilgili herşeyi bilirim ayrıca bak millet ne güzel dans ediyor. Biz niye sıkılıyoruz haydi dans edelim der. Ve Göktuğ Mina kalbini kırmak istemiyorum ama olmaz ben seninle dans etmek birşey yapmak konuşmak falan istemiyorum senin kırılmanı üzülmenide istemiyorum der. Ve Mina ise görüceksin üzülen ben olmıyacağım diyip gider. Göktuğ ise şaşırır ne diyor bu şimdi ya der. Tuna boşver kanka zaten bitmek üzere bak Mina gidince millette gitmeye başladı der. Göktuğ aynen ya neyse sende kıza mesaj at buluşun bekletme kızı ama dokunma kanka kıza der. Tuna ise tamam merak etme der. Ve arabasına doğru ilerler ve arabasına binip giderken Dolunayı arar.Dolunay telefonu açar. Efendim der. Tuna ise hazırmısın prenses seni alıcam der. Dolunay evet hazırım ben sana oturduğum yeri mesaj olarak atarım der. Tuna tamam o zaman görüşürüz birtanem der. Selin ise görüşürüz der ve telefonu kapatır. Ve adresi mesaj olarak atar ve bir 10 dakika sonra kapının sesini duyar. Ve kapıyı açar gelen Tunadır ve hazırsan çıkalımmı der. Dolunay tabi der. Tuna kimse yokmu evde diye sorar. Dolunay yüzünde hafif bir gülümsemeyle benim ailem yok der. Tuna şeyy... Ben çok özür dilerim der. Selin ise önemi yok ben nasıl olsa alıştım der. Tuna Dolunayı biraz süzdükten sonra ağzı açık kalır. Ne kadar güzel olmuşsun der ona dönerek Dolunay ise teşekkür ederim der ve arabaya doğru giderler. Arabaya bindiklerinde Tunanın telefonu çalar arayan Ceydaydı. Tuna ise cevaplamadı. Ve Tunanın küçük evinin önünde durdular. Tuna önde Seline arkada eve doğru yürüdüler. Tuna kapıyı açtı ve buyrun prenses dedi. Dolunag içeri girdi. Tuna da arkasından girdi. Dolunay Tunaya baktı ve Tuna istersen oturalım dedi. Ondan sonra oturdular. Ve Tuna Dolunayın ellerini tuttu. Ve saçlarına dokunur veöpüşmeye başlalar. Bu sırada Göktuğ arabasıyla gezinirken birden düşünmeye başladı acaba kızla yattımı kesin birşey yapmıştır. Ben bu kızdan etkileniyormuyum ne niye böyle üzülüyorum ki banane yani der ve birden ağlamaya başlar. Sonra bir mareketin önünde durur ve içki alır. Ve yeniden arabasına biner şimdi hem içiyor hem ağlıyor hemde araba kullanıyordur. Ve birden büyük bir kamyonet ona doğru gelir. Ve büyük bir gürültüyle çarpışırlar. Kamyonet şoför çok fazla yara almamıştır. Ama Göktuğ kanlar içindedir. Etraftaki insanlar ambulansı aradık ama bu ölmüştür kesin daha çokta gençmiş demeye başlamışlardır. Sizcede öldümü????