Büyük Yarış

12 1 0
                                    

Göktuğ bu mesaja bir anlam vermeye çalışıyordu. Kafasından kızla çarpıştıkları anı defalarca geçirdi. Sonra bir kez daha düşündü tam olarak nerede çarpışmışlardı. Tabi kütüphanenin önünde belkide Dolunay ordaydı ora hiç aklına gelmemişti. Hızlı adımlarla kütüphaneye gitti. Ve içeri girdi Dolunay ordaydı sessizce ağlıyordu. Göktuğ yanına gitti bak özür dilerim sana zarar verecek hiç bir şey yapmam ben onu da sana zarar gelmesini engellemek için yapıcaktım. Seni seviyorum senin ise o alçak tunayı sevdiğini biliyorum dedi. Dolunay uzun bir süre yüzüne baktıktan sonra hiç bir şey bilmiyorsun Göktuğ olay sadece onu sevmek değil olay diyip sustu. Ve Göktuğ da üstüne gitmedi. Sonra haydi gel buradan çıkalım Dolunay dedi. Dolunay tamam dedi ve kütüphaneden çıktılar ve Göktuğunun telefonuna yine mesaj geldi. Tabiki gizli numara ve şöyle yazıyordu: bende kendini yeni kızın kollarına atarsın ve Dolunaydan vazgeçersin demiştim sen ise yine Dolunay ve Dolunay neyse bu akşam yarış var sende artık yarışlara kaldığın yerden devam ediyorsun yoksa herkesin telefonuna yeni kızla resminiz yollayıp yeni bir aşkmı doğuyor yazarım ve Dolunay ah canım ne kadar üzülür biliyorsun sana güveniyorum git ve o yarışı kazan Oyun Bozan. Göktuğ mesajı okudaktan sonra iç çekti. Ve bir mesaj daha geldi: ve evine kıyafet yollıyacağım bu kıyafeti Dolunayın giymesini sağla ve kuaföre götür en güzel haliyle çıkmasını sağla ve yarışı o başlatmadan önce arabanın içinde bir fotoğraf çekil bunu niye yapıyorum süpriz Oyun Bozan.
Göktuğ Dolunay a bu akşamki yarışa gelirmisin diye sordu. Dolunay ne yarışı dedi. Göktuğ sürekli düzenlenen araba yarışları hergece olur ben seninle tanışmadan önce giderdim dedi.  Dolunay gelemem ben oraya dedi. Göktuğ hadi gel ben sana kıyafet bile almıştım yarışı sen başlat haydi kırma beni ben hep senin yanında oldum dedi. Dolunay tamam anlamında kafasını salladı. Göktuğ ise seni eve bırakıyımmı diye sordu. Dolunay kısık bir sesle tamam dedi. Sonra okuldan çıktılar ve eve gittiler. Göktuğ birazdan gelicem der. Ve kendi evine gider kapının önündeki kutuyu alır. Ve arabaya binip Dolunayın evine gider. Ve kapıyı çalar Dolunay kapıyı açar ve Göktuğ içeri girip kutuyu Dolunaya verir haydi giyin bekliyorum sonra seni bir yere götürücem sakın sorma süpriz der. Dolunay odaya gider ve giyinir çıkınca Göktuğ şaşkınca ona bakakalır ve sonra haydi gidelim der ve onu bir kuaföre götürür. Dolunay buraya niye geldik der. O da bekle gelicem der ve kapının önünde bir adam ve bir kadınla konuşur ve sonra haydi seni bekliyolar lütfen git der. Dolunay yavaşça içeri girer 20 dakika sonra çıkar. Göktuğ ona bakarken haydi gel gidelim yarışa der. Ve arabaya binerler. Yarış saati yaklaşmıştır ve Tunayla Göktuğ yarışacaktır herkes gelmiştir. Yarış başlamadan 5 dakika önce arabanın içinde zorda olsa fotoğraf çekilmeyi başarır Göktuğ ve Tunada arabaya binince Dolunay yarışı başlatır Göktuğ çok hızlıdır tabi Tuna da ve o ıssız sokağın ilerisinden büyük bir patlama sesi gelir peki nerden geldi bu ses ??? Herkesin aklında bu sorular varken yeni kız Dolunay ın yanına gidip Selam ben Selin ne oldu  acaba inşallah Tunaya birşey olmamıştır o benim sevgilim der. Dolunay şaşkın ve üzgün bakışlarla hiçbirşey diyemez.

Geçmişe dönmek(İNTİKAM)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin