Polisler Tunayı,Dolunayı ve Selini karakola götürmek için araca bindirdiler. Karakola gelince sırayla ifadelerin alıncağını söyleyen polis kimlikleri istedi ve Tuna Acar önce sizin ifadeniz alınacak benimle gelin dedi. Tunayla beraber bir masa ve sandalyesi olan küçük bir odaya girdiler.
Tunanın ağzından
Odaya girince tüylerim ürperdi çok karanlıktı. Ve Göktuğ ölmüştü hayla şok içindeyim evet intikam yeminleri ettim evet onu bazen öldürmek istedim ama ben böyle biri değilim piçim şerefsizim ama bir insanı öldürebilecek kadar değilim kendi kendime bunları düşünürken polisin bana seslenip otur demesiyle kafamdaki düşüncelerden sıyrıldım ve o an geldi polis bana sordu: Göktuğ Özcan neyin oluyor ve orda ne işiniz vardı?
Ben nasıl cevap vereceğimi düşünürken bir polis girdi içeri ve bir kızın bayıldığını ve gelmesinin gerektiğini söyledi polis çıktı o çıkınca bende acaba kim diye düşünürken polis tekrardan içeri girdi ve bana cevaplamaya başla istersen dedi. Ve ben Göktuğ benim en yakın arkadaşımdı ve biz orda sadece eğlence amaçlı araba kullanıyorduk dedim başka ne diyebilirim ki yasak olan araba yarışlarımı yapıyoruz deseydim ama polis bunu yemedi ve tekrar sordu : bak Tuna Acar biz bunları yemiyoruz orada ne işiniz vardı. Ve bende araba yarışı yapıyorduk dedim. Kesin bu sefer bittik diye düşünürken polis beni şok eden bir şey sordu. Dolunay Sezgin neyiniz oluyor ya da herşeyi baştan anlatmak istermisiniz diye sorunca affaladım ne diyceğimi bilemeden anlatmaya başladım. Dolunay eski sevgilim hatta tek gecelik biriydi sonra Göktuğuyla bu kız yüzünden kavga etmeye başladık içerde bayılan kimdi söyleyebilirmisiniz diye sordum. Polis bana sende sevgilini çaldı diye ondan intikam almak istedin ve onu öldürdün burda soruları ben sorarım içerde bayılan kişi Dolunay Sezgindi ve şuan hastanede en yakın arkadaşını bu yüzdenmi öldürdün diye sordu. Ben ise hayır asla bir gecelik kız için böyle birşey yapmam ben öyle biri değilim diyorum size Tuna Acar seni şimdi bir polis arkadaşım nezaharete götürecdk biraz misafirimiz olucaksın dedi. Ben bunu yapmadım nasıl katil olmadığımı kanıtlayıcaktım ve beklenen polis memuru da gelmişti bu işten kendimi nasıl kurtarıcaktım. Ayrıca Dolunay a ne oldu acaba diye düşünüp durmaktan benim yırtılacak ondan özür dileyemeden gitmesine izin veremem. Hayla inanamıyorum Göktuğ artık yok ama kendimi burdan kurtarmam lazım ben ondan intikam istedim ama ölmesini değil hayır bu kadar fazla değil ve onun katili dışarda bir yerde ben burdayım avukatımı istemeliyim en azından diye düşünüyordum ve buna buraya koyan polis nezaharetin kapısının önüne geldi. Ve bende hemen avukat istediğimi söyledim diyince tuhaf bir sırıtışla avukatınız burada çoktan çağırdık yalnız emin olun suçlu olduğunuz deliller çok Tuna Acar dedi. Ve sonra beni bu irenç yerden çıktık. Ve yine o küçük odaya girdik içerde avukatta vardı. Ben avukatın yanına oturdum ve olayı anlattım. Avukat polise döndü ve elinizde bir delill varmı polis benim telefonumu masanın üzerine bıraktı ve bir ses kaydı açtı. Bu benim sesimdi ve şöyleydi:ben arabanın altına bombayı yerleştirince işimiz hemen biticek ve Göktuğdan kurtulmuş olucaz anladınmı iyide ben hiç böyle bir konuşma yapmamıştım ki ve avukat bu durumu araştırıcam Tuna bey ama sanırım şimdilik dediği an polis sözüne keserek bizim misafirimizsin dedi ve beni yine o irenç yere kapattı. Ama ben şimdi ne yapıcaktım bundan kurtulabilicekmiydim ayrıca Selin de benim alehime ifade vermişti. Peki bunu nasıl yapmışlardı.
Dolunayın ağzından
Hastaneden zorda olsa çıkardılar. Tunanın alehine ifade verdim. Çünkü bunun için birçok sebebi vardı. Ve şimdi evdeyim nasılmıyım berbat bana hayatımda ilk defa değer veren kişi artık yok ve ben ne yapıcam bilmiyorum canım yanıyor ve ben buna anlam veremiyorum. Keşke size şaka yaptım dese ve yarın okula gelse söz hiç kızmıycam ağlamak istiyorum bağırmak istiyorum intikam istiyorum ama yapamıyorum ağlayamıyorum bile hayat çok acımasız hep sevdiklerimi kaybediyorum. Güvendiklerimi anlamsızca evdeki aynaya bakıp gülümsüyorum duygularım sanki iç içe geçmiş gibi ben hiç böyle olucağını düşünmemiştim. Bebeğimi de bana değer veren adamı da kaybettim. Acaba ne olucak Tuna suçsuz olsada onun bizi tehdit edip yarışa götürdüğünü söyledim en azından biraz yatar belki telefonumun tuhaf mesaj sesi gizli numara:belki de kaybettiğin bir bakarsın yanında bitiverir ya da bir bakarsın başkasının kollarında... Neyse sen anlarsın zeki kız Oyun Bozan. Bu ne demek şimdi ya ayrıca ben zeki değilim ama çok yorgunum. Ve bir mesaj daha geldi: ölüler aslında hep yanı başımızdadır ve hayattakiler biz fark etmesekde nefes aldığımız her saniye yanımızdadır Oyun Bozan. Yine saçma sapan bir şey yollamış odama çıktım harika hemde çok odam dağıtılmış ve pencerem açık bir şekilde karşımda duruyor. Ama o kadarda korkmuyorum nedense Göktuğ olmayınca yaşam anlamını yitirmiş gibi. Ve yine bir mesaj: uzaktan bile seni duyabilirim ve unutma ölümle burun buruna geldiğinde yaşamın anlamını aslında hiç yitirmemiş olduğunu görürsün ve merak etme ben insanların ruhlarından intikam alırım Oyun Bozan.