PART 1.

1.8K 80 26
                                    

Onu istiyordum. Uzun zamandan beri gözüme kestirdiğim bardaki sürtüğü bayıltana kadar becermek istiyordum. Bembeyaz vücudu ile bir bakışıyla beni tahrik etmeyi başarmıştı.

"Arabamı hazırlatın." Karşımda becerilmekten halsiz düşen kıza bakmadan söylediğimde kız "hemen hazırlatıyorum efendim." Diyerek odamdan çıktı.

Kız odamdan çıkınca bende oturduğum koltuktan kalkarak kıyafetlerimin olduğu bölmeye doğru yürümeye başladım.

Kıyafet bölmesinden çıkardığım kıyafetlerimi giyerek odamdan çıktım. Yemek masasında oturan aileme bakma gereği bile duymadan evden çıkarak beni hazır bekleyen arabama ve şoförüme doğru yürümeye başladım.

Şoförüm benim geldiğimi görünce hızla arabanın kapısını açarak binmemi bekledi. Ben arabaya bindikten sonra benim kapımı kapatarak arabayı sürmek için sürücü koltuğuna geçti.

"Alış-veriş merkezine" dedim düz sesimle şoföre. Şoför ne demek istediğimi anlamış olacak ki arabayı çalıştırarak anneme ait olan alış-veriş merkezine doğru sürmeye başladı...

Yaklaşık yarım saat sonra gelmiştik. Şoför arabayı otoparka park ederek benim kapımı açmak için arabadan indi.

Benim kapımı açtıktan sonra hızla arabadan inerek alış-veriş merkezinin içinde doğru yürümeye başladım.

Anneme ait olan alış-veriş merkezinin içine girdim ve gideceğim yere uygun kıyafet bakmak için ikinci kata doğru çıkmaya başladım. Kıyafetlerimi alacağım mağazanın önüne geldiğim zaman derin bir nefes alarak içeriye girdim.

Çalışanlardan biri yanıma gelip selam verdi ve "Hoş geldiniz efendim. Size nasıl yardımcı olabilirim?" Diye sordu.

"Mağazayı boşaltın. Çalışanlar dahi herkes çıksın." Dedim düz bir sesle.

Çalışan şaşırarak bana baktı ve ardından "A-ama efen-"

"Sana ne diyorsam hemen onu yap!" Diyerek. Kıyafetlere bakmaya başladım. Bir kaç tane pantolon, gömlek ve tişört alarak kabinlerden birine girdim ve tek tek denemeye başladım.

Evet ben. Wu yifan. İlk defa biri için bu kadar özenle hazırlanıyordum. Şaşırdınız değil mi? Bende bu hallerime çok şaşırıyorum. Biri çıkıp Koskoca Wu yifan'ın bir sürtük için bu kadar özenerek hazırlanacağını söyleseydi kıçımla bile gülmezdim. Ama ne demişler büyük konuşma.

En sonunda yırtık buz mavisi bir pantolon ve ince beyaz gömleğe karar vererek bunaltıcı kabinden çıktım. Elimdeki kıyafetleri kasanın önünden aldığım poşetin içine koyarak yaklaşık iki buçuk saattir oyalandığım mağazadan çıkarak Avm deki diğer mağazalara bakmaya başladım.

Aklıma gelen fikirle sırıtarak önce iç çamaşırı satan mağazanın birine girerek bir kaç tane kendime ve minik sürtüğüme boxer alıp çıktım. Malum lazım olacak.

Elimdeki poşete bakarak gülümsememi biraz daha genişlettim. Aldığım bu şeylerin içinde bardaki o sürtüğü düşündükçe kanımın güneye doğru çekildiğini hissetmeye başladım.

Avm'nin üçüncü katında bulunan erotik shop'a girmek için adımlarımı hızlandırdım. Erotik shop'a girdiğim zaman çalışanlardan biri yanıma gelip neler istediğim hakkında bir şeyler zırvalamaya başlayınca kıza kendi işimi kendim halledebileceğimi söyleyip kızı yanımdan gönderdim.

Reyonların arasında dolaşmaya başladım. İlk olarak gördüğüm mavi hafiften tüylü kelepçeyi elime alarak yanıma ne zaman geldiğini bilmediğim kızın elindeki sepete attım ve bakınmaya devam ettim.

Vibratör ve dildoların olduğu reyona geldiğim sırada elimi dildoların boyutlarına göre sırayla dizildiği rafta gezdirerek, istediğim boyuttaki dildoyu aramaya başladım. Sonunda aradığım boyuttaki dildoyu bularak sepetin içine attım ve vibratörlere bakmaya başladım.

Dildoyla aynı boyuttaki ten rengi olan vibratörü de sepetin içine atarak ilerlemeye başladım. İki reyon öteye gittiğim zaman dikkatimi halat ve kırbaçlar çekti. 7 cm uzunluğunda halat ve siyah deri kırbacı elime alarak sırıttım. Elime aldığım halatı ve kırbacı da sepete koyup çalışana penis yüzüklerinin ve prezervatiflerin nerede olduğunu sordum.

Kız biraz önden ilerleyip en üst rafta olan çeşit çeşit penis yüzüklerini eli ile bana gösterdi.

"Penis yüzüklerimiz burada efendim. Prezervatiflerimiz ise kasanın hemen sağ tarafında" dedi ve sepeti benim yanıma bırakarak onu çağıran bir başka müşterinin yanına gitti.

Kızın gösterdiği yerden silikon penis yüzüğü alarak kasaya doğru yürümeye başladım. Elimdeki sepeti kasanın üstüne bıraktım ve kasanın yanından rastgele iki tane prezervatif alarak onuda diğer eşyaların yanına koydum. Kasiyerin eşyaları poşetlemesini beklerken gözüm bir şeye takıldı. Gözlerini hafiften kısarak gözümün takıldığı o yere doğru yürümeye başladım.

Bir çok mankenin üstüne giydirilmiş olan fantezi kıyafetlerini görünce sırıtarak onların içinde sevgili sürtüğümü hayal etmeye başlayacaktım ki sabahtan beri peşinden ayrılmayan kız tekrardan yanıma gelip nasıl bir şey istediğimi sordu.

Gözlerimi tek tek mankenlerin üstünde gezdirerek sürtüğüme en çok yakışacak fantezi kıyafetine bakmaya başladım. Gözüme iki tane fantezi kıyafeti takılınca ikisi arasında karar vermeye çalıştım. Karar veremeyeceğimi anlayınca yanımda ki kızın omuzunu dürterek parmağımla iki kıyafeti gösterdim.

"Sence hangisi?"

Kız önce hemşire kıyafeti şeklinde olana ardından da temizlikçi kıyafeti şeklide olana baktı ve bence bu diyerek temizlikçi kıyafeti şeklinde olanı seçti.

"Pekala o zaman o olsun" diyerek tekrardan kasaya doğru yöneldim.

Kız da fantezi kıyafetini getirerek tüm aldıklarımı poşete koyarak bana uzattı. Kızın elinden poşeti alarak arabaya doğru yürümeye başlayacaktım ki karnımın guruldamasıyla durdum ve en üst katta olan yiyecek bölümüne doğru yürümeye başladım.

Yiyecek bölümüne geldiğim zaman siparişimi vererek boş masalardan birine oturdum ve yemeğimin gelmesini beklemeye başladım.

Yaklaşık on beş dakika sonra sipariş ettiğim yemeğim gelince keyifle yemeğimi yemeğe başladım. Yemeğimi bitirdikten sonra poşetlerimi elime alarak arabaya doğru yürümeye başladım.

Merhaba yeni bir ficle karşınızdayım. Bu hikayeyi fazla uzun yazmayı düşünmüyorum. En fazla 7 partlık olabilir.

Umarım beğenerek okursunuz. İkinci bölümde görüşmek üzere.

Oy ve yorum yapmayı unutmazsanız sevinirim~~

SÜRTÜK (M) |BaekRis/TaeKai|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin