Toto nie je 13+!! Ale dala som si s tým veľa práce tak by ste to mohli odceniť :)) A napíšte či môžem pridávať aj takéto časti alebo len 13+ A ďakujem za námet mojej jedinej Adelke :)
Louis 16
Harry 26
"Čože si??" skríkol na mňa môj otec.
"Ale otec, je to úplne normálne a-" nenechal ma dohovoriť.
"Odchádzaš! Do hodiny nech si preč!!! V mojom dome buzeranta neznesiem!" skríkol a zabuchol za sebou dvere. Super! Som bezdomovec. Priateľov nemám, všetci ma šikanujú. Čo teraz? Veď mám len 16 pre boha. Do domova nepôjdem, radšej spávať pod mostom. So slzami v očiach som si zobral cestovnú tašku a nahádzal do nej oblečenie. To najteplejšie. Z peňaženky som vybral všetky peniaze, takže asi 600£. A rýchlo som sa rozbehol k dverám od izby mojich sestier. S každou som sa rozlúčil a sľúbil som im že sa čoskoro vrátim. Potom som si zobral tašku, kľúče som položil na môj stôl a už obutý som odišiel.Rozhodol som sa že pôjdem do nejakého lacného motela. Keďže mi otec ešte nestihol odpojiť internet v mobile tak som sa rozhodol že sa porozhliadnem po nejakej práci alebo brigáde.
----------------------------
Už je to 25 deň čo som preč z domu. Peniaze rýchlo ubúdajú mám posledných 100£. Na žiadnu prácu ani na brigádu ma nezobrali. Takže dnes som posledný deň v moteli a idem von, nič iné mi ani neostáva. Zaleziem do nejakej tmavej uličky a počkám kým ma niekto nájde a zabije, bolo by to tak jednoduchšie.
Večer som opustil motel a pomalým krokom som mieril k jednej postranej uličke kam som sa chcel schovať. Bola už celkom zima a triasli sa mi pery, ale nemohol som sa nijako zahriať. Keď som zabočil do postranej uličky tak som si všimol že niekde v strede sedí jeden starý bezdomovec a spí. Rozhodol som sa že za ním pôjdem pretože tam mal zapálený oheň. Bol som od neho asi tak dva metre keď sa spoza mňa ozval hlas. "Ak ideš za ním tak ti to nedoporučujem. Je to zakomplexovaný starec ktorý ťa chce zabiť už len za to keď na neho prehovoríš. Poď za mnou, mám hrubé deky ktoré hrejú," otočil som sa za neznámim hlasom. Stál tam chlap, mohol mať okolo dvaciatky, dlhé kučeravé vlasy a vysokú postavu. "Do-dobre," trochu som sa zakoktal a vykročil som ku nemu. "Mňa sa nemusíš báť, dobre? A teraz poď, musíš byť premrznutý," chytil moju malú a studenú ruku jeho veľkou a teplou. Rýchlo ma ťahal smerom dopredu. Nevedel som kam ideme ale dúfal som že tam kde sú tie teplé deky. Bola fakt kosa. Prišli sme k rohu ulice. Neznámy mi stiahol tašku s ramena a pre niečo sa natiahol na zem. O pár sekúnd na to som mal okolo seba ovinutú hrubú deku ktorá začala moje telo zahrievať okamžite. "Ahoj, som Harold," jeho úsmev som mohol vidieť aj v tej tme. "Budem ťa volať Harry. A volám sa Louis," tiež som sa usmial ale hneď na to som sklopil hlavu. "Ako dlho si na ulici?" spýtal sa ma. Zdvihol som hlavu a zadíval som sa mu do očí.
"Noo..ja som teraz prvý deň, ale von z domu som už 25 dní. Ako dlho si tu ?" sledoval som jeho tvár zalial smútok.
"Už asi dva mesiace,"
"A čo sa stalo? Vieš, že si...tu,"
"No, je to zložité a nerád o tom hovorím a vlastne som to ešte nikomu nepovedal,"
"Mňa vyhodil otec z domu pretože prišiel na to že som gay, a chápem ak ma teraz pošleš preč, pretože nechceš aby bol pri tebe nejaký buzerant,"
Môj hlas postupne slabol. Nevedel som ako zareaguje, bál som sa že ma od seba pošle preč. "Nechápem prečo by som ťa mal poslať preč
Veď to predsa nie ie nejaká smrteľná choroba. Si rovnaký ako ostatný. A ak ťa za to ľudia odsudzovali tak to boli idioti," pozrel sa na mňa a mne sa po lícach skotúľalo pár sĺz. "Takto pekne sa ku mne ešte nikto nechoval a tak krásne slová som ešte od nikoho nepočul," usmial som sa na neho. V zápätí urobil vec čo by som nečakal, objal ma.Jeho náruč bola teplá. Bol to strašne príjemný pocit. Po chvíli sa odiahol. "Niečo ti prezradím, dobre? Aj ja som gay...a zjednodušene povedané ma tiež vyhodili pretože som gay," "A-aha" nevedel som čo mám povedať. Oprel som si hlavu o jeho rameno a zívol som si. "Chce sa ti spať??" pozrel na mňa. "Mmmh" zavŕtal som sa do jeho náruče, bolo tam príjemne teplo. Harry si ma k sebe privinul a potom si položil bradu na moju hlavu. Zaspával som s motýlikmi v bruchu.
"Lou," niekto mnou jemne potriasol. Pomaly som otvoril oči. Predomnou stál Harry ktorý na mňa s úsmevom pozeral. Konečne som si ho mohol poriadne prehliadnuť. "Eh Harry?" neisto som sa opýtal popri tom ako som vstával zo zeme. "Áno?" žiarivo sa usmial. Mal dokonalý úsmev. A tie jamky! "Ja len, niekoho mi strašne pripomínaš," v jeho očiach sa mihol strach, alebo neistota? Neviem. "Aha, už mi to pár ľudí povedalo, ale pochybujem,"
--------------o týždeň---------------
Harry"Loui?" opýtal som sa počas toho ako sa ukladal k spánku. "Áno Hazz?" musel som sa usmiať nad prezývkou. "Vieš, chcel by som ti povedať prečo som na ulici," sťažka som vydýchol, dúfam že sa nenašušami.
"Dobre, som samé ucho," povzbudivo sa usmial. "No ja som išiel za mamou a povedal som jej že som gay, ona mi neverila a povedala že si to len nahováram pretože je to len nejaký hlúpy trend a hneď to povedala otcovi, no a ten ma vyhodil z domu s tým že keď si nájdem niekoho koho budem milovať a naša láska bude silná, mám aj s vyvoleným prísť domov a rodičia mi až potom uveria. No a ja, zamiloval som sa. Do teba," sklopil som hlavu, červený som musel byť až za ušami. "Awww.. Náhodou je to rozkošné," objal ma. "Niečo ti prezradím, aj ja ťa milujem Harry," v tom momente sa mi zastavil svet. Neexistovalo nič iné len on a ja. Pomaly som sa k nemu naklonil a spojil naše pery dokopy. Bol to úžasný pocit, v tele mi vybuchovalo milión ohňostrojov. "A je tu ešte niečo," zamumlal som keď sme sa od seba odtiahli. "Áno?" usmial sa. "Môj otec je kráľ veľkej británie a ja som jeho nástupca Harold Edward Styles," zamrzol. Vykulil oči a ppzeral na mňa. "Ale, ale ako...prečo si išiel na ulicu..ja-" radšej prestal hovoriť a sklopil hlavu. "Rozhodol som sa takto, pretože som vedel, že ak sa do mňa niekto zamiluje ako do bezdomovca, tak ma bude milovať aj ako princa, vieš, nie každý by bol ku mne úprimný," chytil som jeho malú rúčku.
"Je mi jedno čo si, pre mňa za mňa buď aj boss nejakého gangu, aj tak ťa milujem," naklonil sa ku mne a jeho pery si privlastnili tie moje.Hello!!!!! Som tu everybody!!! :3 tešte sa!! Po veľmi dlhej neaktivite už druhá za deň!! Chcem sa vám aspoň touto fotmou ospravedlniť :3 ďakujem za votes ❤ ale chcelo by to nejaký komentík :33 takže si dáme hranicu 3+ koment .potom bude ďalší diel... Love ya all ❤❤❤