Môj profil ---> Nový príbeh (preklad) ---> twitter boy
"Styles! Už vás mám po krk! A do riaditeľne! Okamžite!!" kričal po mne učiteľ ako zmyslov zbavený. A to len kvôli tomu že som odpisoval na sms od Louisa, nášho riaditeľa.
"Jojo už idem," zdvihol som sa zo stoličky a šuchtavým krokom som sa vybral do riaditeľne, samozrejme že som nezabudol tresnúť dverami.
Cez chodbu som preletel ako strela aby som bol čo najskôr pri Louisovi. Dobehol som pred dvere a vrazil dnu.
A čo že neuvidím. Louis, rozvalený na sedačke ako si honí a na displeji mobilu moja fotka.
Keď zaznamenal že niekto otvoril dvere strhol sa a okamžite sa prikril vankúšom ktorý mal vedľa seba. Ale keď uvidel mňa, akoby mu odľahlo.
"Ale ale, pán riaditeľ, čo že to tu robíte? A ešte pri fotke žiaka," pokrútil som hlavou, šibalsky sa usmial a zamkol dvere.
Pomalým krokom som sa k nemu presúval. Hltal moje telo pohľadom. "Pán Styles, čo ste ZASE vykonali?" uškrnul sa.
"Vaše náštevy sú stále častejšie," postavil sa a len tak ako bol sa ku mne približoval. Pritisol ma k stene a naše pery sa stretli vo vášnivom bozku.
"Pán Tonlinson, robíte akoby sa vám moje návštevy nepáčili," žmurknem a za vlasy ho dotiahnem do ďalšieho bozku. Moje ruky putujú cez jeho hruď a brucho ktoré odkrývala biela, rozopnutá košeľa.
Košeľu som z neho zhodil a on mi na oplátku pretiahol tričko cez hlavu. Jeho hlava klesla k môjmu krku a prisal sa mi na krk pri čom som zaklonil hlavu aby mal viac miesta.
Moje ruky putovali cez jeho hruď, brucho až k jeho kamarátovi, ktorého som stisol a špičku som obkrúžil palcom. Vydýchol mi do krku a jeho ruky prudko schytili tie moje a prišpendlil ich k stene nad mojou hlavou.
"Ty si budeš dovoľovať?" uškrnul sa a uhryzol ma do krku. Zmučene som vydýchol keď sa obtrel o moju hrču v nohaviciach.
Jeho pery našli moje kľúčne kosti a začali sať drobné znamienka. Zaklonil som hlavu a užíval si to.
Rýchlo zo mňa strhal oblečenie a nezaujímalo ho, že mi roztrhol tričko na dva kusy. "To bolo moje obľúbené!" zamračil som sa. "Kúpim ti nové," vydýchol mi do ucha a skusol ušný lalôčik. Po chrbte mi preleteli zimomriavky.
Prisal sa mi na pery. Naše jazyky zvádzali boj a sliny sa miesili. Po chvíli sa odtiahol a využil som jeho vhvíľkovú nepozornosť a obrátil nás.
Na stenu som ho prirazil tvrdo, z Louisových pier uniklo tiché syknutie. S úškrnom som sa sklonil a začal sať znamienka na jeho krku zatiaľ čo jednou rukou som mal na jeho boku a druhou som mu bruškami prstov jemne prechádzal cez bradavku. Postupne som perami scházmdzal nižšie a nižsie až som jednu jeho bradavku vsal do úst a láskal ju špičkou jazyka, na čo Louisove pery opustil mäkký ston môjho mena.
Jazykom som obkrúžil jeho pupok a vlhkou cestičkou som mapoval celé jeho podbruško.
Na vnútornej strane stehien som mu sal malé znamienka a on len kňučal. Pre ten zvuk som žil.
Po chvíli trápenia som sa zľutoval a palcom som obkrúžil jeho špičku aby som mohol vlhkosť rozotrieť po celej jeho dĺžke. Zavzdychal a prirazil oproti mojej ruke. Len som sa pre seba usmial a celý jeho penis som si zobral do úst a začal pohybovať hlavou. "Ahh! Harry, fuck, robíš to tak dobre miláčik," prsty si zaplietol do mojich vlasov a jemne za ne ťahal. Miestnosťou sa ozývali jeho stony a kňučanie.
Pozrel som na neho a odtiahol sa. Odpoveďou bolo zvieracie zaskučanie a potiahnutie mojimi vlasmi. Vytiahol som jeho ruku s mojich vlasov a postavil som sa. Naše pery sa opäť stretli vo vášnivom víre jazykov a slín.
Dvere sa zrazu prudko otvorili a my sme zmrzli v pohybe. A aby toho nebolo málo vo dverách stála MOJA MAMA!!!
"Mami!" vypískol som a snažil som sa nejako skryť a Louis sa pokúšal o to isté. Mama stála zamrznutá vo dverách a nakoniec vošla dnu a zabuchla za sebou dvere. Stále na mňa neveriacky pozerala. Louis sa rýchlo obliekol a zo šuplíka mi vytiahol tričko keďže moje ležalo roztrhnuté na zemi. Rýchlo som na seba natiahol nohavice a tričko od Louisa a prehrabol som si vlasy aby mi nestáli na všetky strany.
S Louisom sme vedľa seba stáli a pozerali sme sa do zeme a čakali sme na verdikt mojej mamy. Hlasno si odkašľala a prešla pred nás. "Pán Tomlinson, mám to chápať tak že obťažujete môjho syna?" zavrčala na Louisa. Ten okamžite zdvihol hlavu a začal krútiť hlavou. "Nie nie nie! Ja som sa s Harrym poznal už pred tým ako som nastúpil sem, ja-ja ho ľúbim a aj on ľúbi mňa," koktal Louis a chytil ma za ruku. "Takže to mám chápať tak že ste s mojim synom od doby, keď mal dvanásť??!!" áno mám len pätnásť, no a čo?
"Mami, neobviňuj Louisa, my, chceli sme to obaja. A ja som vlastne ten, ktorý to celé začal. Zvádzal som Louisa až do kým sa nepoddal a trvalo mi to celý rok," začervenal som sa.
"Bože chlapci," povzdychla si mama. "Ste hrozní. Musíte si dávať pozor," povzdychla si. "Ty sa nehneváš?" prekvapene som na ňu pozrel. "Nie. Ničomu by som tým nepomohla. A kým som šťastný ty tak som šťastná aj ja," objala ma. "A teraz k tomu prečo som tu," ladne si sadla na kreslo pred Louisovým stolom.
Louis si odkašľal, narovnal si sako a sadol si za svoj stôl. Ja som si sadol k mame a počúval som. "Zavolal som vás sem kvôli Harryho správaniu. Je často drzý a nerešpektuje školský poriadok. Myslím že je to tým že chce byť so mnou, ale zbytočne si tým zhoršuje priemer a ak bude pokračovať, možno bude musieť byť vylúčený. A Harry, toto nerob pretože si zhoršuješ aj správanie a aj všetky predmety vďaka čomu by som ťa musel vyhodiť pretože toto je súkromná škola a máme určité pravidlá a hranice a ak hranice porušíš, tak letíš," dokončil Louis svoju reč. Prekvapene som na neho pozeral, to je to až tak hrozné?"
"Mám návrh," usmiala sa mama. "Keďže teraz viem o vašom vzťahu, nebude problém sa navštevovať. Vy môžete prísť ku nám alebo Harry k vám," vypískol som a objal som ju. "Si tá najlepšia mama na svete!!"