Louis
Princess: ahoj 🙈
Hazza: hey
Princess: Modrá/ružová??
Hazza: podľa toho aký odtieň a predmet
Princess: svetlé pastelové..šaty
Hazza: určite modré😃
Princess: okii
Princess:
(Berme to tak že nemá na sebe tú mikinu a až také veľké strnisko)Princess: make-up hotový, venček vo vlasoch, môžem ísť😇😇
Hazza: zlatíčko moje krásne💓💓
Princess: pa Hazz
Princess: za krátko som späť😇
Princess: ahoj princezná👑
Po pár minútach chôdze som otváral dvere Starbucksu a hľadal očami moju sestru, Lottie. Zbadal som ju vzadu v rohu, ako na mňa máva. "Ahoj Lou," objala ma. "Toto je hrozné, vyzeráš viac žensky ako ja a to máš strnisko!" zasmiala sa. Pousmial som sa. "Rozmýšľal som nad tým že by som si dal vlasy ako ty," namotal som si prameň jej dlhých bielych vlasov na prst. "Nie Lou, nechaj si ich takéto," zakňučala. Povzdychol som si. "Už niekoho konečne máš?" vyzvedala. "Noo..ale, len si píšeme a ani tomu neverím, keďže ja mám 14 a on má 26. A predsa len, vedšina ľudí ma odsudzuje kvôli crossdresingu," sklopil som pohľad. "Povedz mi niečo o ňom," usmiala sa Lott. "Noo..je strašne milý, krásny, vždy keď mám zlú náladu tak ma rozveselím, jeho vtipy sú otrasné ale je rozkošný, má dlhé kučeravé vlasy, zelené oči, plné pery, je vysoký, svalnatý a ahhh," zasmial som sa. Lottie sa potichu chichotala. "Louis sa nám zaľúbil," chichotala sa ďalej. "Ale keby si ho videla!"
Ukázal som jej jeho fotku. "To je Harry Styles?" dvihla obočie a ja som nechápavo prikývol. "Raz na jednom fotení zastupoval nášho fotografa, je to vážne milý chalan," usmiala sa na mňa.