I know that you will like it

2.5K 119 0
                                    

Louis

"Čauko," pozdravil som môjho priateľa. "Ahoj," zazubil sa Harry a objal ma. Jednou rukou som si ho tisol k sebe a v druhej som medzi prstami zvieral cigaretu. "Zase?" povzdychol si Harry a vyčítavo na mňa pozrel. "Nesúď to kým si to neskúsil," vyfúkol som mu dym do tváre. Zakuckal sa. "Loui," zamrnčal. Ja som sa len uchechtol a dal mu malú pusinku na čelo.

Cigaretu som v prstoch otočil a priblížil som sa ňou k Harryho tvári. "Niee!" vražedne na mňa pozrel. "Ale no ták, pamätáš sa na to ako si nechcel ani sex? A teraz by si šukal aj tri krát denne," uškrnul som sa nad tou spomienkou.

"Nie Lou, ja... Ešte sa poriadne nepoznáme," protestoval Harry. Jeho oči a rozkrok tvrdili niečo iné ale nevzdal som sa. Stisol som mu hrču v rozkroku a vynútil si tak jeho vzdych. Uškrnul som sa. "No tak Harry, chceš to, tak sa tomu nebráň," priadol som mu do uška. "Ale, ja..ešte som ne-" zahambene na mňa pozrel. "Oh, ale to ja viem zlatko," usmial som sa na neho. "Ale, sme spolu len týždeň," snažil sa s toho vykrútiť.
"Harry, väčšinou šukám už v prvý deň, sme spolu už týždeň, no tak," znovu som mu stlačil rozkrok.
Nakoniec sa mi podvolil. A hneď potom sme si dali ďaľšie kolo v sprche a celú noc sme nespali.

Vlastne dodnes toho veľa nenaspíme pretože Harry je v posteli nenásytný.

"Ale to bolo iné!" začervenal sa. "A v čom?" chcem ťa len naučiť ďalšej dobrej veci," zazubil som sa. "Nie Lou, ak to zo mňa mama ucíti tak budem mať zaracha minimálne na pol roka!" zavrčal. "To si hovoril aj o tom že s teba bude cítiť sex a nakoniec ti povedala že o nás dvoch vie lebo nás počula," zasmial som sa. "Nesmej sa! Ani nevieš aké trápne to bolo," buchol ma do ramena.

"Ježíš Harold! Potiahni si!" zavrčal som. Nedôverčivo si ma prezrel, potom si prezrel aj tú cigaretu a nakoniec si konečne potiahol.
Potom sa rozkašľal a ja som ho pobavene sledoval. "Ešte raz," nechápavo na mňa pozrel. "Potiahni si ešte raz...prvé tri ťahy sú najhoršie," zamračil sa na mňa. "Ja už nechcem," zamrkal. "No tak," potiahol som si a pomaly som vyfúkol dym. Privrel som oči nad pocitom nikotínu ktorý prúdil mojimi žilami. Potom som cigaretu znova namieril na Harryho a držal mu ju pred tvárou. Zamračene na mňa pozrel. "Nič to nie je, len sa znova rozkašleš," odfrkol si ale potiahol. Jemne zakašľal ale už sa nedusil. "Ešte Harry," zamračil sa na mňa ale potiahol znova a potom znova až po kým mu to už nevadilo a z cigarety ostal už len filter.

"Hah, a že to nechceš," uškrnul som sa na neho a pobozkal ho. Potom som ho chytil za ruku a pomaly sme kráčali domov. "Tak ale to mení fér," zdul sa. Zasmial som sa a z vrecka som vytiahol cigarety, predsa len mi Harry vyfajčím viac ako polovicu z nej. Keď som ju zapálil tak som si ani nestihol poriadne potiahnuť a už ju mal Harry medzi prstami. Uškrnul sa na mňa a dym mi vyfúkol do tváre. "Si neuveriteľný," zasmial som sa.

Niečo kratšie 💓💓😇😇

With love, unicorn ❤❤

Larry Stylinson || one shots (sk)Kde žijí příběhy. Začni objevovat