Redrum

917 23 0
                                    

Oops už to bude rok čo sem niečo pribudlo 👏👏👏

Summary: Redrum- stránka na deep webe ktorá vám po zaplatení umožní pozorovať mučenie a vraždy, dokonca môžete rozhodovať čo sa s osobou stane.

A pokiaľ ste rovnako prepnutí ako Louis Tomlinson, môžete si doplatiť fakt ťažké prachy a dostať do redumu vášho najlepšieho kamaráta.

🔞🔞🔞

"Louis, naozaj nie je u teba?" Pýtal sa ma už stý krát Harryho priateľ. "Nie nie je. A tiež neviem kde je. Už tri dni sme spolu neboli," zakrútil som hlavou.

"Naozaj? Ak niečo vieš povedz mi to prosím. V ten večer sme sa naozaj vážne pohádali a Harry odišiel do baru, neboli ste spolu?"

"Áno v bare sme boli. Keď sme sa lúčili, Harry nasadal do taxíka,"

"A nevieš kam išiel?"

"Kurva Nick! Nič neviem nebol som s ním v tom skurvenom taxíku tak neviem. Nepýtaj sa jak kokot," zakrútil som hlavou.

"Správaš sa ako keby ti je jedno že zmizol, ako keby pre teba nič neznamenal," na tomto som sa už musel zasmiať.

"Toto povieš práve ty. Robíš si z neho štetku a boxovacie vrece. Viem o všetkom, pretože medzitým čo ho ty podvádzaš s kurvami ja sa o neho starám a dávam ho do kopy," zo zakrútením hlavy som sa postavil a odišiel som z kaviarne v ktorej sme sedeli.

Rýchlo som sa ponáhľal domov a dúfal som že ten idiot nepôjde za mnou, pretože už nemám čas na jeho sračky. Nasadol som do auta a zo zasvišťaním gúm som vyrazil na cestu.

Doma som vybehol do spálne a tam som zapol notebook. Kým sa zapínal, vyzliekol som sa do boxeriek a zobral som si víno ktoré som mal položené na nočnom stolíku.

Rozvalil som sa na posteli a notebook som si položil na stehná a hneď som zapínal redroom a prihlásil sa.


Prišiel som práve v čas. Moja vlastná šou sa začínala za minútu. Ale keďže toto bola súkromná šou a admin videl že som už prihlásený, obrazovka sa prepla a na monitore sa mi zobrazili pohľady dvoch kamier.

Jedna zobrazovala skoro celú izbu ale hlavne posteľ a druhá bola bližšie pri posteli. Celá izba bola nasvietená červeným svetlom. A v posteli ležal zviazaný Harry. Celý potešený som sa napil vína a čakal som kým sa to celé rozprúdi.

"Je to on?" prišla mi správa. Rýchlo som odpísal jednoduché "Áno"

Prvý chlap sa objavil v zábere. Otočil sa na kameru a zakýval mi. Vtipálek. Nemusel som im písať čo chcem aby robili pretože to sme už prediskutovali. Ten chlap sa priblížil k Harrymu a hladil ho po tvári až kým sa nezobudil a nezačal sebou vydesene mykať na posteli.

Zrazu mu na tvári pristála facka a on sa prestal hýbať, bolo len vidieť pohyb jeho hrude pri hlbokom a vydesenom dýchaní. Začal sebou šklbať a mykať ale aj tak mu to nepomohlo, lano ho pevne držalo priviazaného. 

"Dajte mu z úst tú pásku" napísal som do chatu a izbou v zábere sa ozvalo zacinkanie. Jeden z mužov prišiel k počítaču, potom sa pozrel do kamery a prikývol.

Izbou sa ozval zvuk pásky, bolestné zakňučanie a neskôr plač a hlasné vyhrážky. Ach Harry, ty si mal vždy plno slov a sľubov ale činy žiadne.

Dostal druhú facku. Tvár mu otočilo na stranu a líce sa mu sfarbilo do červena.

"Môžeme začať?" Spýtal sa jeden z chlapov, na čo som opäť odpísal len jednoduché "Áno"
V tom sa Harry začal nekontrolovateľne mykať na posteli a dookola mumlal niečo nezrozumiteľné. Muži mali v rukách nožnice a pomaly, tak aby nerozstrihli lano ktoré držalo Harryho, mu strihali oblečenie na malé kúsky až kým nezostal nahý.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 07, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Larry Stylinson || one shots (sk)Kde žijí příběhy. Začni objevovat