28

3.6K 227 13
                                    

"Honey and Almond Hot Chocolate komt eraan!" zeg ik beleefd tegen een vrouw. Ze lacht vriendelijk en knikt. Ik liep weg en gaf de bestelling door. Drie dagen voor kerst en ik had nog niet gepland wat ik zou gaan doen! Waarschijnlijk gewoon Netflix kijken met een bak popcorn en chocolademelk drinken in mijn onesie met kerstbomen en sneeuwpoppen erop. Of mijn penguïn onesie? Of die van Koekiemonster? Maar die van de Kerstman is ook gaaf. En de Sneeuwpop.

Hoeveel onesie ik er heb? Veel.

In mijn zak begon mijn mobiel te trillen. "Ik moet even naar de wc." mompelde ik tegen mijn baas. Hij knikte en ik liep naar de toiletten. Eenmaal daar sloot ik me op en keek wie mij belde. Mijn hart begon gelijk als een gek te bonken.

"Hey Luke, met Jamie."


-----------

SINTERKLAAS WAS TROUWENS GISTEREN BIJ MIJ OP SCHOOL!!!

Met een vette zonnebril en zo'n coole pet. Waow. En begon ie ook nog te praten hoe jongens nu ook praten, je weet wel, zo van: "EWA CHICKIE! Whaaooww, lekker wijffie is dat man!"

Ja, dat zei hij echt. En toen begon hij nog met een paar andere pieten te twerken. Dafuq. Nah ja, beter dan 4 jaar geleden, toen kwam hij in een mankini ofzo(idk hoe je het schrijf) naar school.

Ik krijg nu een andere beeld van sint.


Hot or Not ft. Luke HemmingsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu