52

3.4K 219 27
                                    

"Welke liedje willen jullie nog horen?" vroeg Ashton in de microfoon. Het was al bijna het einde van het einde van het concert. Best grappig dat Luke mij nog steeds niet had gezien. Iedereen gilde door elkaar. "Deze meiden willen She Looks So Perfect." zegt Michael en hij wees naar de twee meisjes die voor ons in de rij stonden en elkaar gillend aan keken. "Jullie ook?" vroeg hij dan aan de zaal. Gegil als antwoord. Ik stootte Lily aan die wild op en neer sprong.


"Als je nog zo door blijft gillen is je stem zo schor dat je amper kan praten met Michael!" zei ik. Ze stopte geschokt met springen en keek mij vol ontzag aan. Greep naar haar keel. Haalde een fles water te voorschijn en dronk. Ik lachte en keek weer naar de band die net het liedje begon te spelen. Een van mijn favoriet, dus ik zong hard mee.


"She looks so perfect standing there..." zong Luke en opdat moment keek hij mijn richting aan. Zijn ogen werden groot en mijn adem stokte. "In my American Apperel underwear..." ging hij verder, nog steeds met zijn ogen op mij gericht. "And I know now, that I'm so down." Ik zag zijn lippen trillen. Niet van het zingen, nee. Calum nam gauw van hem over toen hij zag dat Luke even afgeleid was.


Ik keek weer naar zijn hemels blauwe ogen. Hij keek naar mij. Het leek langer te duren, minuten lang. Maar in werkelijkheid was het, tja... minder dan 1 seconde? Mijn hoofd begon te tollen want zijn blauwe blauwe blauwe ogen waren gewoon perfect. Ik wist niet meer hoe je moest ademen en als je kon smelten zou ik allang een plasje water zijn. Toen scheurde hij zijn ogen van mij af en ging weer verder waar hij mee bezig was.





Hot or Not ft. Luke HemmingsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu