55

3.2K 195 28
                                    

"Ik snap het gewoon niet, oké? Waarom ga jij met Jax? Je wist toch dat ik je leuk vond? Waarom ging je dan met hem om?" Wanhopig greep hij naar zijn hoofd. "Iemand die dit gesprek wil overnemen?" vroeg ik met een blik om mij heen. Niemand reageerde, iedereen bleef met open mond luisteren. "Ho, het is nog lang niet klaar hoor!" Luke deed zijn armen in zijn zij. "We zijn gewoon vrienden, meer niet!" snauwde ik tegen hem "Waarom neem jij dan opeens een vriendin?"


"Omdat ik jaloers was, nou goed?" Luke haalde zijn handen door zijn haar. "Ik wou je gewoon... gewoon jaloers maken." zegt hij op een rustigere toon. Een enorme steen zit vast in mijn keel die ik niet weg kan slikken. Luke vond mij wel leuk.  "Oh." Ik staarde naar de witte tegels onder mijn schoenen.


"Je kon dat toch gewoon zeggen?" Hij schudt zijn hoofd. "Nee, ik dacht echt dat jij met Jax had." was zijn antwoord. "Maar jullie hadden toch gezoend? Op kerstavond?" reageerde hij opeens fel. Ik keek hem met grote ogen aan. "Hoe weet jij dat?" stamelde ik. "Dus het is waar." Ik zag dat zijn kaken op elkaar klemden. Ik beet op mijn tong. "Ja." fluisterde ik. Zijn ogen ontmoeten de mijne. "Dag, Jamie." Ik wou iets zeggen, maar er kwam geen enkel geluid uit. "Luke..." Mijn ogen keken met smeken aan. "Nee..." zei hij zacht. Ik kreeg geen lucht en was bang dat ik stikte.


------------------

TUM TUM TUUUUUUMMMM


Hahaha, nou ik heb snel maar wat geupdatet voordat @Niall_the_Carrot en @Joycexox mij kwamen halen 🙊🙈


Toetsen gaan op dit moment goed, ik hoop ook voor de mensen die ook een toetsweek hebben dat het goed gaat

50K gehaald! 


Lots of Love xx



Hot or Not ft. Luke HemmingsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu