56

3.5K 197 63
                                    

HI!

Ik zou eigenlijk in de vorige hoofdstuk bekend maken wie de vertaler van dit boek zou zijn. Ben ik vergeten, sorry...

NOU DAAR KOMT IE DAN *trommelgeroffel*

En de vertaler is... *NOG MEER TROMMELGEROFFEL*


@Liefje_Piefje !!! GEFELICITEERD!!

Voor de andere die het ook wouden maar toch niet zijn uitgekozen: Dank je wel dat jullie het wouden! (dank je dank je dank je)

Veel leesplezier! x

-------------


De deur ging open en Jax kwam binnen gestapt. Zijn gezicht stond op onweer. "Ze is speciaal naar jou toegekomen om het uit te praten, ja?" gromde hij. Wow, zo had ik hem nog nooit gezien. Luke's gezicht stond kil en zijn ogen leken ,in plaats van water, ijs te worden. "Ze heeft jou gezoend." zei hij kortaf. "Waarom nam je dan een vriendin?" vroeg Jax. Hij stond al voor Luke. Jax is misschien wat kleiner, aangezien Luke zo'n 1.93 meter is, maar hij is toch gespierder. "Volgens mij heb ik dat al gezegd. En volgens mij heb je dat al gehoord." Luke kneep zijn ogen tot spleetjes.


Ik keek rond. De andere boys van 5SOS stonden verbijsterd te kijken. Ik wist dat ze iets wouden zeggen, want Ashton beet op de binnenkant van zijn wang, Calum beet op zijn lip en Michael klapte zijn mond open en dicht omdat hij iets wou zeggen maar dat niet kon. En Lily zag eruit alsof ze ieder moment in lachen uit kon barsten. Verder was er niemand. "Ik heb net te horen gekregen dat ik mag gaan." Jax liep naar mij toen en legde zijn hand op mijn schouder. "Kom je mee? Lily ook?"


Ik keek naar Lily en knikte. Ze glimlachte en fluisterde zachtjes wat in Michael's oor. Die knikte en gaf haar gauw een knuffel voor ze naar mij toe liep. "Oh, Luke." Ik keek langs Jax heen. "We kunnen best opnieuw beginnen. Dus je mag me nu wel deblokkeren op App." "Wacht. Wat?" vroeg Luke verbaasd. "Ik heb jou helemaal niet geblokkeerd! Dat had jij gedaan!" "Niet waar!" stamelde ik. Ik voelde de hand van Jax verstijven.


--------------------


Toetsweek gaat tot nu toe goed, maar morgen krijg ik geschiedenis en dat gaat bij echt niet goed.

Maar even iets leukers:

CALUM IS 20 GEWORDEN!!! HAPPY B-DAY CALUM!!

En...

DIT BOEK STAAT NU OP #1 IN FANFICTIE!!! Allemaal dankzij jullie! (Ik hou van jullie ik hou van jullie ik hou van jullie ik hou van jullie ik hou van jullie ik hou van jullie ik hou van jullie ik hou van jullie ik hou van jullie ik hou van jullie ik hou van jullie ik hou van jullie ik hou van jullie ik hou van jullie ik hou van jullie ik hou van jullie ik hou van jullie ik hou van jullie ik hou van jullie ik hou van jullie ik hou van jullie en ik kan heel lang doorgaan hoor maar dat doe ik maar niet C:

Mijn zusje zit nu naast me en wilt vast iets zeggen. Ze is 6 en lief. (Ik had eigenlijk irritant geschreven, maar ik haalde net even wat ananas om te eten en toen schreef ze dus lief.) 


hoi ik ben sasha dus de zusje van die iemant die dit schijft ik hou  van 5SOS en 1D mijn favorite lietje van 5SOS is slsp en van 1D is perfect doei.


Olaa, ik ben er weer.

Lieve Sasha, deze iemand heeft ook een naam hoor. Ik ben nota bene je zus.

Als je vraagt, hoe tf kan een meisje van 6 nou schrijven? Nou, het zit zo: Ik heb haar, toen ze in groep 2 zat, leren lezen en schrijven. Nu zit ze in groep 3 en kan echt al heel goed lezen, rekenen en schrijven. Bij de cito toets haalde ze een hele hoge score, dus ja. Ik heb haar spellingfouten gewoon zo gelaten, het is gewoon schattig C: 

Ik wou nog wat zeggen maar ik bewaar dat wel voor de volgende hoofdstuk. BELOOF IK!

Byeeee!



Hot or Not ft. Luke HemmingsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu