Twaalf jaar later

2.6K 138 35
                                    

*niet gecontroleerd op spelfouten*


"Hey Jax! Lang niet gezien!"


Ik geef Jax een knuffel. "Jij ook niet!" lacht hij. "Hoe gaat het jullie?" vraagt hij. Ik glimlach. "Met ons gaat het goed!" Achter hem komt een jongetje tevoorschijn. Ik buk een beetje en kijk hem aan. "Jij moet Matthew zijn." zeg ik en kijk hem vragend aan. "Dat klopt." zegt Matthew een tikkeltje verlegen. "Geef tante Jamie een knuffel, Matty." zegt Jax tegen zijn zoon. Matty knikt en geeft me een knuffel.


"Hoe oud ben je eigenlijk?" vraag ik. "Over een jaar wordt ik 9!" antwoordt hij trots. Ik grinnik. "Je papa heeft mij verteld dat je acht bent." Matty trekt een wenkbrauw op en denkt na. "Over twee jaar ben ik tien." zegt hij dan tenslotte. Ik schiet in de lach en Jax slaat zijn ogen met een glimlach ten hemel. "Hij heeft de hersens van zijn moeder." gniffel ik. "Dat hoorde ik!" Lily komt naar Jax staan en woelt door Matthew's haren. "JAMIE!" gilt Lily blij en mijn beste vriendin vliegt me om de hals. "Ik heb jou ook gemist!" zeg ik lachend en knuffel haar bijna dood.


"God, ik sinds de geboorte van jullie tweede kind heb ik je niet meer gezien! En dat was 4 maanden geleden!" lacht ze. "Waar zijn ze trouwens? En Luke?" Ik glimlach. "Die komen er zo aan!" zeg ik. "Luke wou Evy perse dragen en Dave was even in slaap gevallen." "Ben er!" Luke komt aangelopen met Evy in zijn armen. Achter hem komt Dave aan. "Dag Dave, wat ben je groot geworden!" groet Lily hem. Hij glimlacht verlegen en mompelt wat op 'dankjewel' lijkt. "De anderen komen zo." zegt Jax en hij begeleidt ons naar de achtertuin. We lopen met z'n alleen naar de achtertuin die versierd is met lampionnen en wat ballonnen.


Ik kijk bewonderd rond. "Wow, jullie hebben zo'n mooie huis!" zeg ik en kijk Lily en Jax aan. Ze bedanken me lachend. "Ik kan niet wachten om de kleintjes van Ashton, Calum en Michael te zien!" zegt Luke terwijl hij Evy in zijn armen wiegt. "Een reünie was echt een goed idee!" Dave komt aangestormd en geeft me een dikke knuffel. "Wil je me optillen, mama?" vraagt hij. "Goed dan." zucht ik. Hij lacht.Ik til hem op en zijn hoofd legt hij op mijn schouder. "Ik hou van jullie." zegt Luke en geeft ons een knuffel. "Ik hou ook van jullie." zeg ik glimlachend.


"Ik hou van Evy. En ik hou van papa en mama. En pizza."


Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.








Alleen door die app die mijn vriendin had gedownload


Is mijn leven veranderd


Ik had vroeger toen anders verwacht


Nu kan ik het nog steeds niet geloven


Zonder die drie mensen kan ik niet leven


Nooit.





---------------------


Dit is dus het einde


Er komt trouwens nog een dankwoord!


Voor de mensen die Neighbour willen lezen, morgenzaterdag om 21:00 staat het eerste hoofdstuk online!


De glitterkoningin houdt van jullie en dank jullie duizend malen (met glitterCal/Ash/Luke/Mike)


#New5SOSBookCommingSoon


Hot or Not ft. Luke HemmingsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu