~hye jin!!!! Wake up!!! Hye jin anak mama bangun!!!!~
hye jin yg dari tadi terkial kial akhirnya terjumpa phone nya lalu menutup alarm..
Dia saje rakam suara omma nya dan jadi kan alarm..hem geliga juga yah dia nih..Lepas je sarapan dengan dngn omma dan appa serta shin ah kakaknya, dia terus ke sekolh..
-skip-(authors malas nak citer)
Jeguk high school..
Hye jin pov
Aku kira new student sbb bru hari nih aku mula sekolah kat sekolah nih..
Sebenarnya,aku bukan pindah tapi kena buag sekolah...hehhehe, sbb diye?aku tumbuk anak pengetua kat sekolah lama.
Yang mamat tuh bengap sangat apasal?nak membyuntae dngn aku?dengar citer teruk juga hidung dia...maklumlah..plastik.
Aku masuk ke kelas 3 galaxy...
Aku masuk je semua orng senyap...pasal?aku pun cuba perkenalkan diri lah..tapi rasanya tak semua ahli jelas ada sebb bnyk meja kosong...hermm lantaklah!aku peduli apa?!
Hye jin: anyeonghasaeyeo...jeoneun song hye jin mim nida..
***:hye hye jin...aku joy, marilah...meja sebelah aku kosong.Joy pula terus tarik tangan aku..aku pula?buat bodoh lh..
Lepas je duduk aku terus borak dngn joy.
Joy:kau nih cantik lah..(cubit pipi hyejin)
Hye jin:thanks...btw, mana yg lain? Kenapa sikit je nih?
Joy: ko nak tau kenapa 13 meja sebelah kita nih kosong?
Hyejin:kenapa?
Joy: hah...nih genk hot stuff..semua kacak kacak belaka.yg sayang nya, dorang ni gengster sekolah..dan nama kingka dia hoshi.
Hye jin: hoshi?!
Joy:yg kau terkejut beruk nih pasal?
Hyejin:bukan...aku rsa macam pernah dengar nama tuh...Tiba tiba cg ji hyo masuk..
Jihyo:mana geng seventeen?
Taeyeon:macam biasa lah cg...
Jihyo:haihhh...diorang nih..oklah. ?semua buka bla bla bla..Mula lah masa pembelajaran yg membosankan..aku sebenarnya cadang nak tidur tapi x berani takut kena marah masa first day masuk sekolah..hishhh¡tak nak aku..
Tiba tiba. .......
13 orng pelajar lelaki masuk dalam kelas,
Tak ada adab betul!salam pun tak ada terus masuk jer..
Lepas dorang duduk terus buka buku tapi yg peliknya cg tak marah pulak..
Joy:kau jangan heran klw cg x marah...itu sbb diorang dah lali dngn perangai mamat gengster tuh..
Seventee situation
S.coups:oit! (cuit bahu joshua)
Joshua:pebende?
S.coups:murid baru tuh cun lah...Joshua pun pandang hyejin.
Dino:aa aa lah.. Tapi kenapa rasa macam pernah jumpa ya?
Jun: ko tuh,semua orng ko ckp macam tuhh..
Woozi: rasanya macam kenallah..
Vernon:yelah...rasanya, kita semua kenal dia...Seventeen :angguk
Hoshi:oi, dah dah..kita nak cari mangsa lagy hary nih..rasanya dh jumpa.(pandang hye jin)
Seventeen:smirk
Dino:kenapa ras mcn kenal...Bersambung
********************************
Sorry kalau tak best..tapi keep reading dan vote ok?
YOU ARE READING
my Seventeen Prince
FanfictionHye jin dan seventeen ialah rakan baik yg terpisah ketika sekolah rendah..apabila masuk ke sekolah tinggi akhir tahun,mereka bertemu kembali... Setelah berapa lama akhirnya hooshi dan hyejin menjadi pasangan yang bahagia namun, muncul seolhyun,ex co...