yah!!!

37 2 0
                                    

Lepas malam pertama diorang di hotel, akhirnya hoshi dan hyejin pindah ke rumah banglo di cheongdam dong. Dan hari ni hari pertama diorang tinggal as suami isteri.

Hoshi bersiar siar di dalam rumah bersama hyejin. Pinggang hyejin dirangkul erat. "hoshi, nanti baby nak baby yg comel macam woozi"kata hyejin. "eh nape macam woozi pula?hoshi?"tanya hoshi. "kalau baby kita comel macam hoshi takut baby terpikat ngan baby kita je"balas hyejin.

Mereka ketawa lalu turun ke ruang tamu. Hyejin dan hoshi duduk di sofa. "hoshi, hoshi ada terfikir tak nak comeback?"tanya hyejin. "entahlah...tanya lah si sekop tu"kata hoshi. Tiba tiba....

"yah!sekop?!"kedengaran suara s.coups di belakang. Hoshi dan hyejin memandang.waduh, sadis! Bukan s.coups sorang. Semua seventeen datang ngan bagasi masing masing. "yah!kamu buat apa disini?!"laung hoshi.

"nak tidur lah"jawab mingyu. "tapi......"kata hoshi,.semua memandang hoshi. "nape ni hoshi?"tanya hyejin. "hoshi nak buat lagilah"bisik hoshi pada hyejin. "yah byuntae!"laung hyejin sambil mencubit telinga hoshi. Seventeen yg mendengar perkataan byuntae dari mulut hyejin tersengih.

"korang cari bilik lah, sini banyak bilik"kata hyejin sambil tersenyum manis. "yeay!!!"seventeen bersorak. Woozi berlari ke arah hyejin. "sayang sis!"woozi memeluk hyejin.

Hyejin dan hoshi masuk ke dalam bilik. Hyejin duduk di atas katil manakl hoshi pula menukar pakaian.hoshi duduk disebelah hyejin. "baby nape biarkan diorang stay sini?"rajuk hoshi. "supaya awak tak membyuntae!"jawab hyejin.

Tiba tiba hoshi menggigit leher hyejin. Hyejin terkejut lalu terbaring kegelian."awak!!gelilah!oi!"hyejin ketawa. Dino yg terdengar jeritan hyejin berdiri depan pintu lalu...dapatlah dia menyaksikan drama free lakonan hyejin n hoshi.hahah

Joshua yg tersedar dino tersengeh melihat hyejin ngan hoshi terus tarik telinga hoshi. "budak bawah umur meh ikut aku"kata joshua. "nak tengok!"dino dibawa pergi.

Hahahha mian pendek and byuntae! But keep read and vote.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 15, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

my Seventeen PrinceWhere stories live. Discover now