Hyejin ngan hoshi tengah mandi.
Seventeen berdiri di hadapan bilik milik hyejin dan hoshi. "sekop, betul ke nak buat ni?"tanya dino pada s.coups. "sekop sekop-_-" s.coups memegang kunci pendua milik hoshi..
"kita terpacak kat sini baik kita masuk"mingyu merampas kunci dari tangan s.coups lalu membuka bilik tersebut. Mereka tersenyum lebar sampai nak koyak dah mulut tu..huhu
"tahniah!!!!"seventeen terdiam sebab, dalam bilik tu tak ada orang. "eh?mana hoshi ngan sis?"tanya woozi. Wonwoo melangkah ke depan. Eh jap! Author nak pasang lagu james boned dulu..
"kalau mengikut kan bukti yang ada,hoshi mungkin diculik!"kata wonwoo meniru ala penyiasat.
S.coups menutup lagu james boned yang dipasang oleh author (merepek jap) . "wonwoo oi, culik apa benda nya?"kata s.coups. Ayo si sekop ni ganggu betul.
"hehe"wonwoo tersengeh. Katil yg dipenuhi dengan bunga ros seventeen pandang. "korang fikir apa yg aku fikir?"tanya vernon. Seventeen mengangguk. Oi jangan oi!..
Seventeen tersenyum lalu...
Berterbangan lah bunga ros tersebut diudara.seungkwan dan dino melompat di atas katil manakala yang lain landing terlentang di atas katil. "yohoooooooo!!!"seventeen bersorak. Diorang sebenarnya tak perasan yg hoshi ngan hyejin tengah mandi.
Bilik air
Dalam bathubHoshi mengosok belakang hyejin mengunakan sabun. "hoshi, nape baby ada dengar bising bising kat luar?"tanya hyejin. "perasaan baby je kot"hoshi menggosok leher hyejin menggunakan sabun. Kemudian dia membilas. Hyejin hanya mendiam diri. Tiba tiba dia terasa lehernya di sentuh.dia cuba memaling tapi gagal sebab.......argh!hoshi mencium lehernya!
Author malas citer part byuntae, so...
Seventeen pov
Ya, still baring atas katil..mingyu memerhati bilik. Tiba tiba dia terpandang baju kahwin hoshi dan boxer >< berhambur di satu sudut.
"wei korang"sergah mingyu. Seventeen berhenti. "kenapa?"tanya woozi. "tuh"mingyu menunding pada pakaian milik hoshi. Seventeen pucat. Ha!habislah korang!
Secara serentak, semua memandang ke arah bilik mandi. Seventeen berubah ke silent mood.
"gelilah!hahahah"suara hyejin bergema.
"sikit je"hoshi
"takkan kat sini?" hyejin.
"alaaaa"hoshi.
"okay okay"hyejin.
"yeay sayang baby"hoshiSenyap.....
Seventeen yg blur memandang satu sama lain.
"ugh...ah...ugh..ahh..ahh"bunyi mendesah kedengaran. Seventeen terkejut. "apa yg hoshi buat dengan sis?"dino besuara. Jeonghan datng ke arah dino lalu menutup telinganya. "nape ni jeonghan?aku nak dengar lah"ronta dino.
"shhh!kau tu kecik lagi lah byuntae!"bisik jeonghan. "alaaaaa"dino kecewa.
Seventeen yg mendengar bunyi desahan tak tahu milik siapa terus blush. Ayooo!keluar lah seventeen!!
Beberapa belas minit kemudian tiba tiba pintu bilik air dikuak. Seventeen terkejut lalu berlari lintang pukang mencari tempat persembunyian.
Semua dah bersumbunyi kecuali woozi si comel yg berdiri betul betul di tengah bilik. Hoshi keluar dengan tuala di pinggang. "eh woozi?"hoshi terkejut. "baby jangan keluar!"jerit hoshi. Woozi tersengeh. "kenapa sorang sorang kat sini?"tanya hoshi. "bukan sorang"kata woozi lalu keluarlah seventeen dari pelosok sudut. Dari bawah katil, almari, belakang langsir semualah!
"woi!"hoshi terkejut. Seventeen tersengeh laku berlari keluar. Hoshi menyuruh hyejin keluar untk sambung apa yg diorang buat.
Sorry kalau byun sangat!but keep reading keyh..
YOU ARE READING
my Seventeen Prince
FanfictionHye jin dan seventeen ialah rakan baik yg terpisah ketika sekolah rendah..apabila masuk ke sekolah tinggi akhir tahun,mereka bertemu kembali... Setelah berapa lama akhirnya hooshi dan hyejin menjadi pasangan yang bahagia namun, muncul seolhyun,ex co...