Aşk acıdanmı ibaretti? Tam unuttum derken neden herşey başa sarıyordu?
Tamam gelmiştim herşeye yeniden başlayacağımı düşünmüştüm neden herşey düşündüğümüz gibi olmuyordu?.
Karşımda yine mükemmelliğiyle duruyordu ona bakınca yine on seneki duyguları hissediyordum yine kalbim hızlanıyordu ben onu unutmamıştım.
Bana doğru adımladı o bana yaklaştıkca o hiç değişmeyen tapılası kokusunu soludum.
Karşımda durdu elimi avuçları arasına alıp bir öpücük bıraktı.
"Defne." Dedi eşsiz sesiyle ardından elimi bırakıp gözlerimin içine baktı.
Hani o çocuğun masum aşk dolu bakışları neredeydi?.
"Ö-Ömer." Dedim o bu kadar yakınımdayken kekelemem doğaldı.
"Ne kadarda büyümüşsün ayrıca güzelleşmişsin." Dedi ardından devam etti."Sana bir sır vereyimmi sen benim en iyi arkadaşımdın." Kalbime cümlelerini bir hançer gibi sapladı.Ondan uzaklaştım.
"Ömer bu bir sır değil ki bunu herkes biliyor sen Defne'ye karışan çocuklarla kavga eder onların ağızlarını burunlarını kırardın." Dedi Ece ardından koca bir kahkaha attı.
"Ece,Defne onca senenin ardından gelmiş bunu evde kutlamayalım bence." Dedi Ömer ona hüzünle baktım. Kalbimi kırmıştı.
"Harika olur zaten biz hazırız hadi çıkalım." Dedi Ece heyecanla.
Amcam ve yengem iş seyahati için yurtdışına gitmişti bu yüzden Ece tekti ve istediğini yapabiliyordu.
***
Şuan bar taburesinde oturmuş sıkıntıyla Ece ve Ömer'i iziliyordum.Ömer Ece'ye aşık değildi bu davranışlarından da anlaşılıyordu ona aşkla bile bakmıyordu.Ece'de onu sevmiyordu ona aşkla bakmıyordu zaten bana demişti onun sadece yakışıklılığından ve popülerliğinden hoşlanıyordu.Onlar daha fazla arkadaştı.
Omzumda hissettiğim elle başımı kaldırdım Sinan!.
Ayağı kalkıp ellerimi Sinan'ın boynuna doladım oda ellerini belime sardı.
Sinan benim buradaki çocukluk arkadaşımdı onunla çok anımız vardı.
"Defne gerçekten senmisin ne kadar büyümüşsün." Dedi Sinan hala birbirimize sarılırken.
"Sinan sende ne kadar değişmişsin." Dedim ardından ondan ayrıldım gerçekten çok değişmişti.
Sinan'la baya konuştuk artık Ömer'le aralarının iyi olmadığını öğrendim ayrıca bana olan hislerinin hala değişmediğini de farkettim.
Sinan'ın espirisine kahkahalarla gülerken başımı Ece'lerin olduğu tarafa çevirdim Ece gülümseyerek bizi izliyordu Ömer ise kaşlarını çatmış bana bakıyordu.
Ardından ayağı kalkıp hızla yanıma geldi "Defne sen bi gelsene." Dedi Sinan'a bir an dahi bakmadan.
Sinan'a bakıp"Şimdi gelirim." Dedim Ömer'e nefretle bakıp başını salladı.
Ömer'le birlikte dışarı çıktığımızda ona öfkeliydim ne yapmaya çalışıyordu.
"Defne gerçekten hala Sinan'ı iyi biri olarak'mı görüyorsun." Dedi sinirle. O ne karışıyordu ki?.
"Ömer senin benim hayatıma karışma yetkin yok! " Diye bağırdım gözlerim dolmuştu.
" Defne Sinan iyi biri değil sen benim arkadaşımsın seni uyarmak benim görevim." Dedi 'Arkadaşıma' vurgu yapmıştı.
"Kalbimi paramparça yaptın Ömer." Dedim ardından gözümden bir damla yaş aktı.
"Defne bilmediğin şeyler var isteyerek mi yapıyorum sanıyorsun? seni isteyerek mi üzüyorum sanıyorsun?sadece bekle Defne'm. " Dedi ardından beni kollarının arasına alıp sımsıkı sarıldı.
Ve sonunda yeni bölüm canlar! İki bölümün silinmesi ardından daha yazamam dedim ama sonra sizi çok beklettiğimi düşünüp yazmaya karar vardim :)).
Bu arada canlar ilginiz için çokkkk teşekkür ederim beni çok mutlu ediyorsunuz.
Ve yb erken eklemeye çalışıcam artık sizi bekletmek istemiyorum.
Umarım yb beğenmişdinizdir vote ve yorumlarınızı bekliyorum canlarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Çıkmazı
RomanceBir aşk hikayesi! 10 yıldır süren bir aşk hikayesi Onların aşkı 10 yıl önce başladı ve bitti. Ama kader onları tekrar bir araya getirdi. Ama herşey eskisi kadar masum ve güzel değildi. Ömer ve Defne'nin hikayesi