Jeg stirret Matt i øynene.
"Du er en fuckings jævel! Vet du det?" Hvisket jeg.
"Jepp!" Svarte han selvgod.
Jeg satt meg ned igjen.
"Emily. Nødt eller Sannhet?"
"Nødt." Svarte hun.
"Du er nødt til og tungekysse med Alex." Jeg gliste.Jeg visste at Emily hatet og tungekysse.
De kyssa en stund. Så trakk de seg fra hverandre. Emily rødma kraftig. Så begynte jeg å tenke på noe. Kanskje dette er tiden for og bli en GoodGirl? Jeg er så usikker på meg selv. GoodGirl virker jo bedre.
"Clov! Jorda kaller, det et meg Emily fra jorda!" Jeg skvatt.
"Hæ? Hva?" Jeg så meg forvirra rundt.
"Jeg tror jeg går og legger meg." Sa jeg uten og vente på svar. Jeg gikk inn på rommet og lukket døra. Jeg vet ikke lenger hva jeg skal gjøre! Nå har jeg plutselig noen følelser for Matt, og jeg tenker på og bli GoodGirl! Hva er det som skjer med meg??Hvordan kan liksom livet mitt være så vanskelig! Jeg kledde av meg og tok på meg pysj. Jeg var egentlig ikke trøtt, det var bare det at jeg hadde så mye og tenke på. Jeg trasket bort til senga og la meg under dyna. Jeg tok opp mobilen og sjekket Instagram. Faen! Nå har Glimmer vært frekk igjen! Helvete! Hun hadde lagt ut en tekst(bilde).
Det hadde kommet noen kommentarer.
5 kommentarer:
Chiara: Helt enig!
Emily: Glimmer, slutt og hver så jævla frekk mot Clov!
Glimmer: Aldri!
Matt: Dritt i da, Glimmer!
Jonas: Dette kan du angre på Glimmer.Jonas hadde faktisk forsvart meg! Kanskje han ikke hater meg lengre!
Jeg sender han en melding.Jeg: Hei! Jeg håper du kan tilgi meg for alt. Jeg savner deg veldig mye!
Jeg la telefonen på nattbordet ved siden av senga. Jeg la meg godt til rette, og prøvde å sove. Pling!! Jeg skvatt. Herregud! Det skulle nesten vært en lov mot skremming. Jeg tok telefonen og så hva som sto i meldingen.
Jonas: Hei! Jeg savner deg dritt mye jeg også! Men jeg trenger litt mer tid. Love you!
•Jonas POV•
"Jonas! Hvem er det du sender melding til?" Spurte Glimmer meg.
"Bare Clov, så hun skal tro at jeg savner henne!" Hun smilte til meg.
"Bra jobba, kan vi gjøre det vi skulle nå!" Spurte hun utålmodig!
"Ja."
Hun kledde av seg. Jeg gjorde det samme. Shit! Hun hadde dritt digg kropp. Store digre deilige pupper. Jeg gikk bort til henne og slang henne ned i senga. Jeg stakk penisen min inn i fitta hennes. Hun stønna. Jeg gikk fort ut og inn! Nå stønna hun enda mer. Jeg tok ut penisen min og stakk heller to fingere inn og ut av henne.
"Du er MMM jævla MMM digg MMM Jonas." Sa hun og reiste seg opp.
Hun kom bort til meg og begynte og kline med meg. Jeg tok tak i puppene hennes og gnidde dem hardt. Jeg trakk meg unna henne og så henne inn i øynene.
"Nok for i dag." Sa jeg og kledde på meg.•Clov POV•
Hva faen er det han trengte tid til?! Han har jo sagt at han savner meg! Jeg sjekket Facebook. Jeg gikk inn på Facebook, på brukeren hans var det bilde av han og en jente som kliner!
Jeg sendte en melding!Jeg: Du slo faen meg opp, bare for og være med en annen jævel! Er ikke jeg en stor nok jævel kanskje? Er det derfor du knuste hjerte mitt!? Du er bare verdens største taper!!!!!!! Ikke skriv at du elsker meg! For det gjør du ikke!!!
Jeg la telefonen på nattbordet. Jeg må snakke med Emily. Jeg gikk ut i stua. Der satt som vanlig Alex og Emily og klina. De lekte sikkert Nødt eller Sannhet.
"Em, jeg MÅ prate med deg!!" Sa jeg fort og gikk inn på rommet.
Jeg hørte henne komme like bak meg.
"Ja, hva er det."
"Jonas forsvarte meg når Glimmer la ut noe stygt om meg. Så sende jeg han en melding der det sto: 'Hei! Håper du kan tilgi meg for alt! Savner deg veldig mye!' Så fikk jeg en melding av han etterpå. 'Hei! Jeg savner deg dritt mye jeg også! Men jeg trenger mer tid! Love you! Så sjekket jeg Facebook profilen hans, og der var det bildet av han og en jente som kliner!" Sa jeg og så på Emily.
"Sendte du melding etter du så bildet?" Spurte Emily.
"Ja, jeg skrev: Du slo faen meg opp, for og være sammen med en annen jævel!! Er jeg ikke en stor nok jævel for deg!? Er det derfor du knuste hjerte mitt!! Ikke si at du elsker meg! For det gjør du ikke!" Sa jeg.
Emily nikket.
"Bra. Veldig bra! Jeg tro kanskje vi jentene skal sove sammen i stedet. Vi har mye og prate om du og jeg!" Sa hun.
"Jo, jeg tenkte også på og kanskje bli en GoddGirl." Sa jeg.
"Den tanken må du faen meg skyve vekk." Sa Emily.
"OK." Sa jeg.
Emily gikk og sa i fra til guttene at vi jentene skulle sove på et rom og guttene på det andre. Emily kom inn i rommet og lukket døra. Vi gikk og la oss.
"Kan vi heller snakke i morra, jeg er så trøtt!" Sa jeg og kvelte et gjesp.
"Greit." Fikk jeg tilbake.__________________
Tusen takk for så super mange lesere!Hvordan syntes dere det var med litt sex? Skal jeg ikke skrive sånt eller skal jeg ha med sånt? Det bestemmer dere.
Jeg vil bare si, hvis dere vil ha noe mer i historien eller ta bort noe, så si i fra. Så jeg kan ordne på det. Så dere få en historie dere ønsker. Jeg skal prøve og oppdatere 2 ganger i uka!!Alt for dere!
Elsker dere!
Vote & Kommenter!-SøtaPus
YOU ARE READING
BadGirl
Teen FictionClov er 18 år og BadGirl på nivå 10! Hun bor med faren sin i et stort herskaps hus. Clov har akkurat begynt på videregående i 3. Klasse. Hun har brunt hår og har en piercing i leppa. Clov er farlig og kødde med, hun henger også med en gjeng som best...